לילות לבנים בכנסת - חברי כנסת בפיג'מה לא תראו שם, אז מה כן?

במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, תפתח הכנסת את שעריה עבור אזרחי המדינה ותקיים הופעות של מיטב האומנים הישראלים. הכניסה חינם אך מותנית בהרשמה מראש.

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/18 11:58 יג בסיון התשעח

לילות לבנים בכנסת - חברי כנסת בפיג'מה לא תראו שם, אז מה כן?
צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

אירוע "לילות לבנים בכנסת", יתקיים במשך שני לילות, ל- סיוון- א' תמוז, ה- 13 וה-14 ליוני, בהם תפתח הכנסת את שעריה לטובת הציבור הרחב, ותאפשר לו להנות מהופעותיהם של טובי האומנים הישראלים, יזהר אשדות שיארח את פיטר רוט, שרית חדד תארח את קרולינה, אילנית תארח את יזהר כהן, גלי עטרי, הדג נחש ואפילו סטטיק ובן-אל, ועוד רבים, בתום ההופעות, תחל "מסיבת אוזניות". 

ביום רביעי, ייפתחו האירועים באופן חגיגי, במעמד, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר להגנת הסביבה והשר לירושלים ומורשת  - זאב אלקין, והשרה לשוויון חברתי - גילה גמליאל.

באי האירוע ייהנו בנוסף ממופע וידיאו מאפינג על חזית הכנסת, עם דימויים מ-70 שנותיה של המדינה, ניתן יהיה לחזות מקרוב ברחבת הכנסת בשעת לילה, לסייר בגן הארכיאולוגי אשר יואר בתאורה ייחודית, ואף, לחזות בעיר ירושלים ממרפסת הכנסת. כאמור, הכניסה אינה בתשלום, אך כרוכה בהרשמה מראש.

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן