לא תאמינו כמה זול החשבון הפרוץ שלכם!

כמו לכל נותן שירותים בשוק, גם להאקרים יש מחירון מסודר. אם חשבתם שזה עולה הון, תתפלאו לגלות טבלת מחירים מפתיעה ומקוממת. רוצים לדעת כמה יעלה החשבון הפרוץ שלכם? היכנסו לגלות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/18 12:00 כה בניסן התשעח

לא תאמינו כמה זול החשבון הפרוץ שלכם!
צילום: shutterstock

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו, הכל מתנהל באמצעות רשת האינטרנט. החל מחשבונות הדואר האלקטרוני ועד לרשתות חברתיות בהן אנו משקיעים שעות ארוכות ביצירת פיד מעניין עבורנו, ואשר משמש אותנו לשמירה על קשרים חברתיים, או עסקיים. לעיתים קרובות חבר טוב משתף כי חשבונו נפרץ והוא אינו אחראי לתכנים העולים בו. ודאי לא ישמח אותו לשמוע כי עלותה של הסיטואציה המטרידה אליה נקלע תעלה שקלים בודדים בלבד למעוניינים בו!

שני מחקרים שנערכו לאחרונה על ידי חברות Top 10 VPN ו-Fractl מצאו כי אם נפרץ חשבון הפייסבוק שלכם, מחירו יעמוד על 5.20 דולר בלבד! חשבון הלינקדאין הפרוץ שלכם יימכר תמורת 2.07 דולר בלבד, והאינסטגרם תמורת 1.28 דולר.

חשבונות הדואר האלקטרוני הפרוץ יעלו מעט יותר,  לחשבון ג'ימייל - 1.04 דולר וליאהו - 10.4 דולר. אם את החופשות שלכם אתם מזמינים באתרים הגדולים תדעו שב"בוקינג.קום" המחיר יעמוד על 3.12 דולר ואילו ב"אובר" - 7 דולר.

אם אתם שואלים עצמכם איך זה כל כך זול? הסיבה היא פשוטה, פרצות אבטחה הן דבר שכיח מאוד, הרבה מאוד אנשים משתמשים באותן ססמאות לרוב החשבונות מה שהופך את הפריצה לחשבון הנוסף שלהם, לקלה מאוד, ומאחר וההיצע גבוה, המחיר נמוך. אגב, ישנן חבילות פריצה הכוללות את כל המידע על אדם ספציפי, מספר תעודת זהות, פרטי אשראי, תאריך לידה וכו', אשר מחירן נע בין 100-700 דולר.