יוצאים מהסוכה והולכים לרוץ!

מרוץ נחל שורק מספר  8 על שם הדר גולדין פותח את אירועי סוכות בנחל שורק. אתם חייבים להיות שם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/17 13:48 יב בתשרי התשעח

יוצאים מהסוכה והולכים לרוץ!
רצים במירוץ, צילום: יחצ

לכל מי שאוהב להתכרבל בפוך כל הבוקר – הרעיון הזה לא בשבילו: 7:00 בבוקר, יום שישי, א' חוה"מ סוכות – רצים ורצות מכל רחבי הארץ מתאחדים למה שנדמה כקונטרה המושלמת ל"ישיבה בסוכה" – מרוץ נחל שורק: הדרך המושלמת והבריאה לפתוח את סוכות.

"בואו לרוץ אתנו" מזמין אלי אסקוזידו, ראש המועצה האזורית בנחל שורק, את כל מי שרק אפשר. כמיטב המסורת, המרוץ יפתח השנה ביום שישי, א' חוה"מ סוכות בשעה 7:00. המרוץ שחוגג השנה את יריית הפתיחה השמינית, מהווה מקור גאווה לא רק לתושבי המועצה, אלא אף לרצים חובבים ומקצועיים מכל רחבי ישראל המגיעים מקרוב ומרחוק כדי לקחת חלק ולהשתתף. הרצים יוזנקו ממושב בני ראם וירוצו בין נופיה המרהיבים של נחל שורק.

הרצים משנה שעברה מוכנים לדרך

הרצים משנה שעברה מוכנים לדרךצילום: יחצ

אז מה מושך רצים מכל קצוות הארץ דווקא לנחל שורק? כנראה שלא רק הנוף. המרוץ נחשב לאחד מתחרויות הריצה האיכותיות בישראל. המקצים תואמים את כל דרגות הקושי וקשת הגילאים: מקצים המיועדים למשפחות, לצד מקצים תחרותיים יותר שמתאימים לרצים מקצועיים. הקו המנחה הוא שכל משתתף יכול למצוא את מקומו ולהרגיש נוח להתחרות ולהתאמץ, או לחילופין לרוץ בנחת ובקצב שלו.

מה עוד יהיה שם? לרווחת הרצים; במקום יהיו שירותים ניידים, לאורך כל המסלול יוצבו נקודות חלוקת מים (מאוישות ע"י בני נוער מתנדבים) וכן ייפתחו פינות אוכל עם כיבוד מפנק לכלל המשתתפים. מלבד אלה, כל משתתף יקבל חולצה איכותית מדיפת זעה, בקבוק מים אישי ומדליה על ההשתתפות במרוץ.  

את המרוץ מוביל מתנ"ס נחל שורק יחד עם המועצה האזורית נחל שורק, ועם הפקה מיוחדת של דינר הפקות וחברת Real-Timing שאחראית על ניהול התחרות.

רוצים לשריין מקום? תוכלו לעשות זאת מכאן https://goo.gl/KpyHhQ

 

אתם מצטרפים?

אתם מצטרפים?צילום: יחצ