יאללה, לך חפש... בטבע!

באביב הזה משחקים בחוץ! רשות הטבע והגנים פותחת בפעילות "חפש את האוצר" - משחק מהנה ומאתגר באתרים שונים ברחבי הארץ ומיועד למשפחות המעוניינות בחוית טיול קצת שונה ומיוחדת...

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רשות הטבע והגנים 15/03/18 10:11 כח באדר התשעח

יאללה, לך חפש... בטבע!
חוגגים 70 ברשות הטבע והגנים, צילום: יחצ

ברשות הטבע והגנים עמלו לאחרונה על משחק 'חפשו את המטמון', בשיתוף אמן החידות דן חמיצר.

המשחק ישתרע על פני 70 אתרים גיאוגרפים שונים ומגוונים ברחבי הארץ שבהם הופצו כתבי חידה, בניצוחו של דן חמיצר. כתבי החידה יובילו, בסופו של דבר,  את המחפשים, לשמורת הטבע והגנים הלאומיים.

במפה המופיעה באתר האינטרנט של הרשות הטבע והגנים מסומנים האתרים המשתתפים במשחק, ובהקשה על אחד מהם ייפתח כתב חידה שפתרונו הוא:  מילה אחת או שתיים, או לחילופין - מספר.

בהינתן פתרון נכון לחידת האתר יתקבל אישור מידי וסימון התחנה על המפה. עשרה מבין כל הפותרים, שיענו נכון לפחות על חידה אחת יוכלו לזכות באחד מהפרסים הבאים: טיול מודרך משפחתי, מנוי משפחתי במתנה, לינה בחניון לילה, מוצרי טיולים של קולומביה ועוד.

על מנת לזכות בפרס הגדול במשחק יש להיות חבר מועדון המנויים ( או כמובן להצטרף כמנוי חדש) ולפצח לפחות 4 כתבי חידה . עמידה ביעד מזכה בהזמנה משפחתית ל "יום המטמון של רט"ג"  שיתקיים באחד מהגנים והשמורות  ביום שישי, 3.5.2018 . באירוע זה יתמודדו המשתתפים  מול חמיצר באתגר שטח, מרתק ואתגרי.

המשפחה שתפתור ראשונה את חידת השטח ראשונה, תזכה בטיול משפחתי ל- 8 ימים בטנזניה.

המשפחה שתגיע למקום השני, תקבל טיול משפחתי בקראוון מפואר ברחבי הארץ ובציוד טיולים מתנת חברת "קולומביה"  וכן כניסה לחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים; ואילו הפרס למשפחה שתגיע למקום השלישי הוא -  מנוי משפחתי ל 10 שנים  !

פרס נוסף ומיוחד ממתין למשפחה שתפתור במהלך ההתמודדות את מרב כתבי חידה : הזכות לככב בקמפיין מועדון המנויים.

כל שדרוש כדי להשתתף במשחק הוא – הרשמה קצרה וחינמית באתר.

אז למה אתם מחכים? צאו לחפש את המטמון!!