חול המועד פסח בפארק מיני ישראל

פסטיבל הצגות ילדים, סדנאות ומתחמי הפעלה חווייתיים, סיורים מודרכים בין 385 המיניאטורות וכתב חידה לכל המשפחה – והכל בכרטיס אחד!

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מיני ישראל 22/03/18 11:05 ו בניסן התשעח

חול המועד פסח בפארק מיני ישראל
מיני ישראל, צילום: נתי שוחט פלאש 90

במהלך חג הפסח ייערך בפארק מיני ישראל הפנינג מיוחד של קלאסיקה ישראלית לילדים. הפסטיבל כולל פעילות לכל משך היום המורכבת מהצגות ילדים מצליחות, מתחמי הפעלה וחוויה לכל המשפחה, סיורים מודרכים בין 385 המודלים שברחבי הפארק ו"אתגר המשפחות הגדול" – כתב חידה לכל המשפחה נושא פרסים. במסגרת הפסטיבל יתקיימו הצגות הילדים "יום הולדת למולדת" עם סבא טוביה, "דלת הקסמים" עם רוני דואני ו"סבא של פעם". 
יום הולדת למולדת עם סבא טוביה – הצגה מוזיקלית חדשה וסוחפת לקטנים וגדולים לכבוד חגיגות השבעים למדינה בכיכובו של הסבא של כולם – סבא טוביה. מסע מרתק בעקבות ההווי הארצישראלי שמתרחש כולו בחצר של סבא טוביה בו גדל צבר, קקטוס מיוחד שאוהב לדבר, אוהב חברים ובעיקר את הסיפורים והשירים של סבא טוביה.

מיני ישראל

מיני ישראלצילום: ג'ורג נובומינסקי-פלאש 90

בעזרת "אלבום התמונות של אורי" ייצאו המבקרים למסע עם הילד הסקרן, הכי ישראלי,  שאוהב לצלם בלי הפסקה, ויהפכו את הסיור העצמאי בין המודלים למאתגר במיוחד דרך הרפתקה בפארק, תוכל המשפחה לפתור יחד את כתב החידה המלא משימות וחידות, ואולי לזכות בפרסים.

בנוסף, יתקיימו סיורים מודרכים בין המודלים, הסיור המודרך ייערך כ – 45 דקות ע"י מדריכי הפארק ויאפשר הצצה קסומה ומיוחדת במינה לישראל תוך שהדגמים מתעוררים לחיים, הדמויות המיניאטוריות הופכות לאנושיות וכל הסיפורים ששמענו עליהם כל כך הרבה פעמים, מקבלים משמעות ומצליחים לגעת ולרגש.

באתר יופעלו מתחמי יצירה והפעלה חווייתיים, סדנת יצירה להכנת "סוסיתא" אישית – בפינת היצירה, יוכלו הילדים לצבוע ולהרכיב סוסיתא אישית משלהם, מזכרת אישית מהביקור בפארק.
מתחם משחקי ילדות של פעם-חצר הנוסטלגית של מדינת ישראל, אל תקופה בה כולם שיחקו ברחוב וכשאמא קראה להם מהחלון עלו הביתה .במתחם נשחק במשחקי קלאס, 3 מקלות, 5 אבנים, דג מלוח ועוד.

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים ה-7.4 – 31.3.

לפירוט מלא היכנסו לאתר מיני ישראל!