מתכננים לטוס? זה מה שאתם צריכים לקחת אתכם למטוס

אין ספק כי החלק המלחיץ ביותר ביציאה לחו"ל הוא הטיסה, ובמיוחד אם מדובר בטיסה ארוכה מאוד. לכן, לפני שאתם יוצאים מהבית לכיוון שדה התעופה, קראו את המאמר הבא שיעניק לכם מספר המלצות חשובות שיהפכו את הטיסה הבאה שלכם להרבה יותר נוחה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/17 18:48 ז באייר התשעז

מתכננים לטוס? זה מה שאתם צריכים לקחת אתכם למטוס
אישה בשדה תעופה, צילום: shutterstock

 

כרית קטנה

ישנן חברות תעופה כמו אל על, אשר מספקות כריות קטנות בטיסות ארוכות, אך לא בכל חברה ולא בכל טיסה תמצאו את השירות הזה. לפני הטיסה בדקו זאת, ואם אין כריות במטוס כדאי להצטייד בכרית מתנפחת קטנה שתאפשר לכם לנוח בצורה נוחה בזמן הטיסה ולהעביר את שעות הטיסה מבלי להרגיש בכלל.

תיק מסמכים

בתיק הקטן אותו אתם מעלים אל המטוס ארזו את כל המסמכים שלכם – הדרכונים, כרטיסי הטיסה, מסמכים אישיים שונים, רישיון נהיגה, כרטיסי אשראי, ביטוח נסיעות, תעודות רפואיות אם אתם זקוקים להן ועוד. כל אלו צריכים להיות צמודים אליכם כל הזמן למקרה שתהיו זקוקים להם, ואל תשלחו אותם אל בטן המטוס.

תעסוקה לשעות הטיסה

במיוחד אם אתם עומדים לעלות על טיסה ארוכה, חשוב שתתארגנו עם תעסוקה מתאימה. זה יכול להיות טאבלט עם משחקים או אפליקציות שתוכלו להפעיל ללא חיבור אינטרנט, ספר, חוברות משחק לילדים או כל דבר אחר. הכל בהתאם לזמן הטיסה ולתחביבים האישיים שלכם. שימו לב כי לא כל דבר תוכלו להעלות למטוס. למשל, אם אתם חובבי סריגה, ייתכן כי את המסרגות לא יתנו לכם להעלות אל המטוס.

כיסוי עיניים

אם אתם מסוג האנשים שקשה להם לישון באור, כיסוי עיניים הוא אחד הדברים שאסור לכם לוותר עליהם. היום ניתן למצוא כיסוי כזה כמעט בכל מקום, וכמובן, בדיוטי פרי תוכלו למצוא דוכנים מלאים בכיסויים כאלו. כיסוי העיניים יאפשר לכם לישון גם כאשר המטוס מואר, ולהגיע אל היעד רעננים וערניים יותר.

מגבונים לחים

אם אתם נוסעים עם ילדים, מגבונים לחים יצילו אתכם. כאשר המקום בין הכיסאות צפוף וקשה לאכול או לשתות בצורה נוחה, לכלוך רב עלול להגיע אל הידיים, אל הפנים ואל הבגדים של הילדים, וכך תוכלו להתגבר עליו מבלי לקום כל כמה דקות לשירותי המטוס. בנוסף, המגבונים הלחים ירעננו אתכם בזמן הטיסה, ולכן גם אם אתם טסים לבד כדאי לקחת אותם.