המזרח למבוגרים – אתרים שחייבים לראות

למרות הרושם שנוצר להן כיעד לצעירים מחפשי מסיבות ירח וטרקים מאתגרים, תאילנד ונפאל מציעות שלל חוויות תיירותיות לכל הגילאים. גם אם גיל 40 כבר מאחוריכם, יעדים אלו יכולים לאפשר לכם חופשה מהנה ושפע אטרקציות. משום כך, אנו מזמינים אתכם לבחור אחת מן השתיים (או את שתיהן), ולהרשות לעצמכם ליהנות מן השפע התיירותי שיש למדינות המזרח האקזוטיות הללו להציע לכם. התענוג מובטח, וחלק מן האפשרויות המגוונות יוצג לפניכם בשורות הבאות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/17 17:00 ז באייר התשעז

המזרח למבוגרים – אתרים שחייבים לראות
טיולים במזרח, צילום: שאטרסטוק

מינימום קיום

תרמילאים מסתפקים בתנאי לינה פשוטים וזולים, אולם אם עברתם את הגיל בו לינה בחדר בסיסי יחד עם שני תיירים אחרים ממלא את דרישות הנוחות שלכם, תוכלו לבחור במלון נוח ומאובזר. גם בתאילנד וגם בנפאל תמצאו שפע בתי מלון איכותיים שישמחו לארח אתכם. אם הליכה ואקסטרים הם העניין שלכם, תוכלו לצאת לטרקים ולטיולי רפטינג, אך אם אתם רגועים יותר, תמיד תוכלו למצוא את האופציה המתאימה, שתענה על צורכיכם ותתאים ליכולותיכם. כל העניין הוא להתאים את הטיול למטייל, והאפשרויות רבות ומגוונות, כך שכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים עבורו.

נפאל

מקדש הקופים הוא אתר חובה למבקר בנפאל. בקשו מנהג המונית להוריד אתכם בכניסה השנייה למקדש, וכך תחסכו מעצמכם טיפוס מתיש במעלה המדרגות. בשמורת צ'יטואן תוכלו לערוך סיור יומי הכולל הדרכה, נסיעה בג'יפים ורכיבה על פילים. בנוסף, העיר פוקרה היא נקודת יציאה למספר טרקים, אך ניתן להעביר מספר ימים רגועים ומהנים בעיר עצמה, לבקר בפגודת השלום העולמי, לנפוש באגם פווה ועוד.

אתרים שחייבים לראות במזרח

אתרים שחייבים לראות במזרח שאטרסטוק

תאילנד

תאילנד ידועה בחופיה המרהיבים ובחיי הלילה השוקקים של בנגקוק. אל תוותרו על חווית הבטן גב באחד החופים, החופשה האולטימטיבית לכל הגילאים: רחש הים באוזניכם, שייק פרי אקזוטי בידכם וכל הזמן לרשותכם, ולעומת זאת – צאו לבילוי לילי בבנגקוק הסואנת. לחובבי צלילה מומלץ לבקר באי הצבים קוטאו, בו תוכלו גם להשתתף בקורס צלילה. ארמון המלך בבנגקוק הוא אטרקציית חובה, וכן ביקור בעיר צ'אנג מאי, המייצגת את הצד המסורתי יותר של תאילנד.

לא מאוחר מדי

לסיכום, נוכל לומר כי לעולם לא מאוחר מדי לטייל וליהנות, ותאילנד ונפאל הן יעדים תיירותיים מצוינים למטייל הבוגר. אל תהססו לבקר בארצות המזרח הייחודיות הללו, ובוודאי אין סיבה להימנע מכך מחשש שאתם כבר מבוגרים מדי. כל שיש לעשות הוא להתאים את תנאי הטיול ואת יעדיו לצורכיכם וליכולותיכם, והתענוג מובטח לכם. צאו למזרח, הוא מחכה לכם ויקבל את פניכם בברכה.