היעדים החמים של שנת 2017

הקיץ מגיע, וזה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם. בכל תקופה יש מספר יעדים שצוברים פופולריות רבה בקרב הציבור הרחב. אז מה הם היעדים החמים והפופולריים ביותר לשנת 2017?

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/17 17:19 ז באייר התשעז

היעדים החמים של שנת 2017
טיול לחו"ל, צילום: shutterstock

הקיץ מגיע, וזה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם. בכל תקופה יש מספר יעדים שצוברים פופולריות רבה בקרב הציבור הרחב. בדרך כלל זה מתרחש בהקשר של מחיר נוח, תנאי בילוי נוחים ומפנקים ואטרקציות מקוריות שעוד לא הספיקו להימאס על כולם. גורמים חשובים נוספים הם האפשרות לסעוד במחירים נמוכים יחסית, ולא פחות חשוב – רמת שירות גבוהה בקרב תושבי המקום. אז מה הם היעדים החמים והפופולריים ביותר לשנת 2017?

ארה"ב

ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות מהווה את אחד היעדים הפופולריים ביותר בתיירות החוץ מזה שנים ארוכות, ונתון זה אינו משתנה גם השנה. האטרקציות המובילות הם ניו-יורק על כל הפתעותיה, דיסניוורלד באורלנדו שבפלורידה, סאן פרנסיסקו ולוס אנג'לס (והוליווד בפרט), המושכות אליהן מיליוני איש כל שנה. לחובבי יעדים בלתי רגילים, ניתן לנסוע למיאמי המאופיינת בקרבה לאמריקה הלטינית ובהמון חופים מיוחדים, שיקגו הידועה בקבוצת הכדורסל שלה ועוד.

אירופה

אירופה עוברת כיום תקופה לא פשוטה, אך היא עדיין מהווה יעד חשוב ביותר עבור הישראלים, בזכות טיסות לואו-קוסט הזמינות בכל עת, העובדה שהטיסה היא קצרה יחסית ולכן פשוטה למשפחות עם ילדים, ברוב המקומות ניתן להסתדר באנגלית וברוב המדינות יש קהילה יהודית ומקומות כשרים. בין היעדים הפופולריים באירופה כיום: אנגליה, צרפת, איטליה, ספרד והולנד. בכל מדינה יש גורמי עניין היסטוריים רבים, וניתן להגיע ממדינה למדינה באמצעות רכב שכור ואפילו בתחבורה הציבורית. האיחוד האירופי על מדיניות הגבולות הפתוחים שלו מאפשר מעבר חופשי, וברוב המקרים לא תצטרכו אפילו לשלוף את הדרכון שלכם במהלכו.

גאורגיה

אחד היעדים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות – מדינה זו שהייתה בעברה חלק מברית המועצות וכיום מהווה יעד תיירותי מרתק בפני עצמו. במקום קהילה יהודית נכבדה, מסלולי טיול רבים ברכב פרטי וכן בטראקים רגליים, ברכבי שטח וכן הלאה. מדובר גם במקום האהוב על מטפסי הרים. הגיאורגים ידועים במאכלים המעולים שלהם, המתבססים על בשר טוב ועל יין אדום מעולה.

צפון איטליה למשפחות

איטליה היא אחת המדינות המגוונות והמעניינות ביותר באירופה, ועל כך זכאית לתיאור נפרד. לצד רומא, מילאנו וערים מרכזיות ורועשות, צפון המדינה מספק בילוי מעולה למשפחות בערים קטנות ופסטורליות יותר, בין נופים הרריים מקסימים. בערים עצמן תמצאו שווקים צבעוניים, מסעדות קטנות ולא יקרות יחסית, סמטאות מיוחדות ואתרים היסטוריים בעלי חשיבות מקומית.

תאילנד למשפחות

תאילנד צוברת לאחרונה פופולריות בתור יעד מתאים למשפחות. המדינה מתחלקת למספר איים, ובכל אי יש אטרקציות מיוחדות בפני עצמן, הן על בסיס אתרי טבע (טיולים ביערות, שיט בנהרות, ספורט ימי וכדומה), ואירוח על בסיס "הכל כלול" שתמיד קוסם לבעלי משפחות, שמעבר לכל רוצים בילוי בטיחותי ואיכותי לילדים על מנת לנוח קצת גם לבדם, ולא כל חבילה תיירותית מאפשרת זאת בצורה הטובה ביותר.

יוון, קפריסין, רודוס

יעד נוסף הכולל בתוכו יתרונות רבים למשפחות וגם ליחידים הוא האיים של הים התיכון, אליהם ניתן להגיע בטיסה קצרה ביותר, יש בהם לא מעט מלונות יוקרתיים בדירוג של חמישה כוכבים, המעניקים חבילות "הכל כלול", וכן אתרים היסטוריים מרגשים ששורשיהם עוד בימי העת העתיקה.

להרשמה ולפרטים נוספים על טיולי המסורת של רימון טיולים