אתרי התיירות הכי שווים שאתם לא מכירים

חושבים על טיול בעולם? תאמינו או לא, ישנם המון אתרי תיירות שווים שאתם בכלל לא מכירים, גם ביעדים המבוקשים ביותר שאולי כבר ביקרתם בהם. במאמר זה תוכלו לקרוא על כמה אתרים כאלו, ולהחליט מהו היעד לחופשה הבאה שלכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/17 12:32 יט באייר התשעז

אתרי התיירות הכי שווים שאתם לא מכירים
טיולים חול מפה, צילום: shutterstock

ארצות הברית – סיור במרכז החלל ג'ונסון

אם אתם יוצאים לחופשה עם ילדים בארצות הברית, יש מקום פחות מוכר ששווה לכם להכיר – יוסטון, טקסס. מלבד כל החוויות והאטרקציות הרבות שתוכלו למצוא במקום, ישנו מקום אחד עיקרי שכדאי לכם ללכת אליו הוא מרכז החלל ג'ונסון של נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית. אל הסיור יש להירשם באינטרנט בעלות של 90$. לא זול, אבל מספק חוויה מהנה לכל המשפחה, וכמעט לכל היום. הסיור כולל ביקור מאחורי הקלעים של נאס"א ויראה לכם את כל האקשן מקרוב. יכול להיות שאפילו תזכו לראות כמה אסטרונאוטים.

ספרד – פסטיבל העגבניות

פסטיבל העגבניות מתקיים בכל שנה, ביום רביעי האחרון של חודש אוגוסט. מדובר בסוג של "מלחמת עגבניות" המונית שכולם יכולים ליהנות ממנה וממבחר אטרקציות נוספות. בזמן הפסטיבל מתקיימות במקום תהלוכות שונות, מוצגים מופעים מרהיבים, מופרחים זיקוקים ואפילו נערכות תחרויות בישול שונות.

מרוקו – קניון טודרה

אחד מאתרי הטבע היפים ביותר במרוקו, ואם אתם חובבי הליכה רגלית – זה המקום בשבילכם. הקניון נמצא בצד המזרחי של הרי האטלס וב-700 המטרים האחרונים שלו הוא הופך לצר ולמרשים מאוד.

פורטוגל – הגשר הארוך ביותר באירופה

בליסבון תמצאו את הגשר התשיעי באורכו בעולם שהוא גם הגשר הארוך ביותר באירופה. אורכו של הגשר הוא 17.2 ק"מ והוא חוצה את נהר הטחו. אתם יכולים לשכור רכב כדי ליהנות ממעבר על כל אורך הגשר, או אפילו לשבת לצד הדרך בשעת הדמדומים וליהנות מנוף מרהיב במיוחד.

סין – חבל סצ'ואן

המקום הטוב ביותר לחובבי טבע. מדובר באזור הררי עם נוף טבעי שופע חורשות במבוק, אגמים, מפלים ונחלים ובו ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי טיול בכל הרמות.

תאילנד – עולם המים בבנגקוק

עולם המים בבנגקוק הוא מתחם ענק הבנוי מתחת לאדמה בקניון פראגון. במקום נמצאים למעלה מ-30,000 סוגים של חיות ים – מדגים, דרך יצורי ים נדירים, כרישים ועד פינגווינים. מדובר באטרקציה לכל המשפחה הכוללת סיורים על ספינת זכוכית המאפשרת לכם לצפות בדגים מקרוב מאוד, סיור של מספר שעות בין האקווריומים השונים, מתקנים שונים לילדים ואפילו אולם קולנוע בארבעה ממדים. בנוסף, אם תרכשו את הכרטיס המורחב תוכלו לשבת באמצע הדרך לשתייה ולפופקורן שהילדים יאהבו מאוד.

מוסקבה – בית הכנסת קוראל

בית הכנסת הישן והגדול ביותר במוסקבה אשר פעל לאורך כל התקופה הסובייטית וטומן בחובו היסטוריה יהודית מרשימה.

סנט פטרסבורג – טקס פתיחת הגשרים

טקס פתיחת הגשרים מתקיים בכל לילה בשעה 1:00 מעל נהר ה-Neva. מדובר בטקס ייחודי המושך תיירים רבים, למרות שעת הלילה המאוחרת.