פארקי השעשועים האהובים ביותר באירופה

טסים לאירופה? אין מצב שאתם מפספסים את הכתבה הבאה. על מנת לשדרג את החוויה הכללית, הכנו עבורכם רשימה של פארקי השעשועים האהובים ביותר באירופה. היכנסו לרשימה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/18 10:59 כד באדר התשעח

פארקי השעשועים האהובים ביותר באירופה
פארק שעשועים, צילום: shutterstock

אירופה פארק-  למטיילים ביער השחור

ניצב בראש הרשימה והרוויח ביושר את התואר זהו אירופה פארק. הוא שוכן בלב היער השחור בדרום-מערב גרמניה, מבנהו מייצג בכל חלק מדינה שונה באירופה, כולל המבנים המוכרים והמאפיינים אותה. מעבר למבנים הזהים עד פלא למקוריים, תוכלו למצוא בכל איזור את סוגי המאכלים המאפיינים כל איזור, דמויות המזוהות עימו, וכן, כמובן, גם מתקנים, אבל כאלה שיגרמו לאתרי השעשועים בארץ להיראות מינאטוריים, ויש גם מופעים. אם תרצו לנוח מההליכה בין המתקנים ולהרגיע קצת את רמות האדרנלין, תוכלו לצפות במיצג מרשים ומשקע עבור המשפחה כולה.

אירופה פארק

אירופה פארקצילום: shutterstock

דיסנילנד – פריז
הפארק נמצא במארן-לה-ואלה סמוך מאוד לפריז, הוא מחולק לחמישה איזורים ומתחיל ב"איזור הראשון של ארצות הברית", משם ניתן להגיע ל"ארץ המערב הפרוע", "ארץ ההרפתקאות", "ארץ הפנטזיה" ו"ארץ התגליות". אז מה צפוי לכם בהם? דמויות דיסני האהובות, מפיטר פן וארץ לעולם לא ועד המבוך של אליסה בארץ הפלאות. אם אתם חובבי דיסני המקום הזה ישאב אתכם לחוויית חייכם והיכרות אישית עם הדמויות האהובות עליכם, ואם לא, חוויית הצבעים וההעתקים מהסרטים המוכרים, לא יותירו אתכם אדישים.

דיסנילנד פריז

דיסנילנד פריזצילום: shutterstock

אפטלניג – הולנד

אם אתם אוהבים להעריך אסתטיקה ויופי, הפארק הזה עבורכם. למעלה מ-700 דונמים המכילים בתוכם את כל החומרים מהם מורכבים חלומות. מערות גמדים, דמויות מוכרות מאגדות ופיות, בליווי מוזיקה מקורית שנכתבה במיוחד עבור המסיירים בפארק, חוויה ויזואלית מרשימה, נוף עוצר נשימה ומוזיקה שמשלימה את כל התמונה. התפאורה המיוחדת היא רק המעטפת למתקנים המרשימים הנמצאים בה, רכבות הרים, אבובים או שיט רגוע, תמצאו בו הכל, עליכם רק להחליט מה רמת האקסטרים אותה אתם מעדיפים.

אפטלניג

אפטלניגצילום: shutterstock

גארדלנד – איטליה

בדיוק כמו חבריו, גם פארק גארדלנד מחולק לאזורים שונים, במקרה הזה תמצאו את אזור "הפנטזיה", "ההרפתקה" ו"האדרנלין"  וכמובן שגם בו תוכלו להינות ממופעים ייחודיים רק לו ומושקעים בכל קנה מידה. מה מחכה לכם בגזרת המתקנים? רכבות למיניהן, ספינות ומגוון תרבויות ומדינות. קחו בחשבון שזמן ההמתנה לתורים הוא לעיתים ארוך ומתיש, אך שווה בהחלט את ההמתנה והציפייה. 

גארדלנד

גארדלנדצילום: shutterstock

 

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת ברימון טיולים