כל הדרכים לטייל בעולם ולשמור על כשרות

כבר טסתם, השקעתם בטיול, אבל מי שתלווה אתכם בכל מקום זו הבטן שלכם, ועל מנת שהיא לא תציק לכם יותר מידי ותאפשר לכם טיול מהנה, הבאנו לכם את הדרכים בהם ניתן לשמור על כשרות בכל מקום ולטייל בכיף!

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רימון טיולים 15/04/18 12:48 ל בניסן התשעח

כל הדרכים לטייל בעולם ולשמור על כשרות
צילום: shutterstock

הצטיידו מראש

על אף הרצון להגיע קלילים עד כמה שניתן, לא תוכלו להמנע מלהצטייד מראש באוכל מהארץ, קופסאות שימורים, שקיות סגורות, מרקים מוכנים ומנות חמות יהיו פתרון נהדר לרגעים שפשוט תרצו אוכל מהיר וזמין. 

 

פירות וירקות

אם בישראל אתם נוטים להתפנק במאכלים עתירי סוכר ושומנים, חו"ל זו הזדמנות נהדרת להתחיל שגרת אוכל בריאה. תוכלו לרכוש פירות וירקות כאוות נפשכם ולהינות מסלטים מפנקים ועשירים. 

צילום: shutterstock

 

בדקו מה עומד לרשותכם במלון

אם המלון בו אתם מתארחים מספק לכם לחדר מיני בר, קומקום או מגהץ זה בונוס רציני עבורכם. אם יש קומקום תוכלו להביא שקיות קוסקוס, אורז או אבקות מוכנות, מה שיגוון עבורכם את הארוחות ויהיה בטעם המוכר שאתם רגילים אליו. אם אין קומקום חשמלי הצטיידו בכף חשמלית ופינג'אן עם תקע בעל שתי כניסות, והמגהץ ישמש אתכם להכנת צנימים נהדרים.

 

ארוחות כשרות למטיילים

יש חברות אשר מוכרות ארוחות מוכנות עבור מטיילים בעלות גוף חימום מובנה, הפותר עבורכם את בעיית המיקרוגל או התנור ויאפשר לכם לאכול ארוחה חמה ומוכנה ללא מאמץ.

 

קניה בחנות מקומית

בכל מדינה בעולם תוכלו למצוא רשימת מוצרים כשרים הנמכרים בה למרות שאין מסומנת תווית כשרות עליהם. הם נבדקו מראש על ידי הקהילה היהודית המקומית והם נוהגים לרכוש אותם בעצמם ולהשתמש בהם בשגרת יומם. 

צילום: shutterstock

חב"ד

סביר להניח שבכל מקום שתטיילו נמצא גם בית חב"ד שיספק לכם מזון כשר, חום ישראלי ומידע על כל האזור בו אתם מטיילים.

 

טיול מאורגן

ואם אתם רואים עצמכם מתייאשים רק מלחפש עבורכם פתרונות, אפשר תמיד להשליך את האחריות והכאב ראש על מישהו אחר. טיול מאורגן ידאג עבורכם כבר לכל הארוחות ויפנה לכם את הזמן להינות מהמראות החדשים ומהחוויות.

 

רוצים לטייל בעולם בלי לדאוג כל הזמן לאוכל?