חו"ל למשפחות - 5 המלצות מעולות

כיף לטוס לבד, כיף לטוס בזוג, אבל הכי כיף - לטוס עם כל המשפחה. לכן הבאנו לכם את היעדים הכי מהנים עבור המשפחה כולה כך שכולם ייצאו מרוצים, גם הקטנים וגם המבוגרים.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף רימון טיולים 15/04/18 12:28 ל בניסן התשעח

חו"ל למשפחות - 5 המלצות מעולות
טיול עם הילדים, צילום: shutterstock

הטוליפ ההולנדי 

יותר ויותר משפחות מעדיפות לנסוע להולנד ל מנת להינות מחופשתם המשותפת. הסיבה היא פשוטה. הולנד היא מדינה משולמת עבור טיולים משותפים עם ילדים. מאחר והיא קטנה יחסית, המרחק בין עיר לעיר אינו גדול, וזמן הנסיעה יחסית קצר. היא משופעת במרחבים ירוקים המזמינים את הילדים לרוץ ולהשתולל בהם כאוות נפשם והכי חשוב, בצורה בטוחה. סיבה נוספת היא שרכיבה על אופניים היא דבר שבשגרה בקרב ההולנדים, כי שהנסיעה באמצעותן היא גם חוויה וגם כלי תחבורה, זול וזמין. ושפע האטרקציות המוצעות בה, הופכות אותה ליעד הטיול המושלם. אילו אטרקציות מחכות לכם בה? פארק אפטלינג, פארק הדולפינריום, אמסטרדם, כפר קינדרדייק, פארק וואליבי ועוד רבים.

הולנד

הולנדצילום: shutterstock

 

פלאי אמריקה הצפונית

אז מה הופך את הטיול בארצות הברית למהנה וטוב עבור הילדים שלכם? הכל! שטחה העצום, בנייניה הגבוהים, המוני האנשים וכמובן, החשיפה לעולם כפי שהוא משתקף תמיד בסדרות ובסרטים. לא משנה כמה תשהו בה, תחזרו משם עם חשק לעוד. ניו - יורק לבדה הייתה יכולה להספיק לטיול, אבל אם אתם כבר שם, בקרו באמפייר סטייט בילדינג, סעו לפילדלפיה, וושינגטון, בקרו בבית הלבן ובניין הקפיטול, ואל תוותרו על מוזיאון החלל. עבור ילדיכם, ביקור בחבל האמיש יחשוף אום לעולם שונה לגמרי בו איכרים ממוצא שוויצרי וגרמני משמרים את אורח חייהם מזה מאות שנים. ואיך אפשר בלי ביקור בדיסניוורלד  שהיא ממש ממלכה של קסם. 

ארצות הברית

ארצות הבריתצילום: shutterstock

צפון איטליה

למה איטליה? כי היא יפה, והיא מלאה בנחלים, הרים גבוהים עם פסגות מושלגות, ונופים שרואים רק בציורים. ביקור בורונה - יגלה לכם עיר יפה ומאוד מעניינת שהתפרסמה בעקבות סיפור אהבתם הטראגי של רומיאו ויוליה, יש בה מבנים וארמונות מתקופת הרנסנאס וגם אמפיתיאטרון רומי עתיק מהמאה הראשונה לספירה והילדים ייהנו מאוד מביקור בפארקים עולם הקולנוע, ועולם המים. אל תחמיצו את ונציה ההיסטורית הבנויה על המים ובמקום רחובות יש בה תעלות, והתנועה בהן נעשית באמצעות סירות מנוע, גונדולות וסירות טקסי. איטליה תספק לכם הרבה מאוד מראות ייחודיים וחוויות מהנות לילדים.

ונציה, איטליה

ונציה, איטליהצילום: shutterstock

גרמניה - היער השחור

שוורצוואלד - היער השחור, הוא אזור מיוחד ביופיו אשר נמצא בגרמניה במדינת באדן-וורטמברג. יש בו שפע של אטרקציות עבור כל הגילאים, שמורות טבע מרהיבות, פארקים יפהפיים, פעילויות אקסטרים באגמים, אתרי סקי ומסלולי רכיבה. תוכלו להתנייד באזור בקלות באמצעות מגוון גדול של אמצעי תחבורה. בכל אתר שתבקרו תוכלו להחליט האם להסתפק במה שמציע האתר או להשקיע באטרקציות נוספות בתוכו. כך או כך, הנאתכם מובטחת. אל תוותרו על ביקורים בחבל אלזאס המפורסם ולקולמר – הידועה בכינויה "ונציה הקטנה".  וכן על ביקור באירופה פארק. גם בפרייבורג - בירת היער השחור תמצאו עניין וגם בעיירה טריברג,המשופעת במפלי מים, עבודות עץ, מזכרות וכמובן שעוני קוקייה מהגדולים והיפים בעולם.

היער השחור

היער השחורצילום: shutterstock

טיול פארקים - הולנד, בלגיה, צרפת

מה ילדים צריכים יותר מבילוי בפארקים המובילים באירופה? ביקור בדיסנילנד בפאריז יחשוף אותם לביקור בעולם הכי קרוב לאגדות ועם הדמויות שהם רגילים לראות רק בסרטים: מיקי מאוס, פינוקיו, עליסה מ"ארץ הפלאות" ועוד דמויות רבות מפורסמות. הפארק מחולק לחמישה אזורים שונים כאשר כל אזור הוא עולם ומלואו ושונה בדמויות, בעיצוב ובמראות. בפארק אפטלינג המשתרע על 10 דונמים והגדול ביותר בהולנד, הם ייהנו מרכבות הרים עצומות בגדולן ובמהירותן, שייט באבובים, מפגש עם ענקים וגמדים וטירת הרפאים הגדולה בעולם. אפשר לסכם את הטיול הזה בכך שהילדים לא ישכחו אותו כל החיים.

אפטלניג

אפטלניגצילום: shutterstock

 

טיולים לשומרי מסורת ברימון טיולים