היעדים החמים בחו"ל ל-2018

מר גבי מור יוסף מרימון טיולים, מביא בפניכם את רשימת היעדים הכי חמים בחו"ל לשנת 2018, כאלה שממש לא תרצו להפסיד.

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/18 11:33 ט בניסן התשעח

היעדים החמים בחו"ל ל-2018
יעדים לטיול, צילום: shutterstock

ארצות הברית - מחוף לחוף

היא מעצמת העל היחידה, חברה ב-G7 ויש לה יד ורגל בכל תחום ברמה העולמית. שטחה מגיע לכמעט 10 מיליון קמ"ר, והיא המדינה המגוונת ביותר מבחינה אתנית. אז אחרי כל זה, לא תסעו לבקר בה? הטיול בה מחייב היכרות עם ניו-יורק, על כל אתריה המפורסמים: הבורסה באזור ה-וול סטריט, הגראונד זירו, פסל החירות, האמפייר סטייט בילדינג וביקור בטיימס סקוור. קפיצה לוושינגטון, הבית הלבן, בניין הקפיטול, ביקור במוזיאון החלל, מעבר לחבל ההאמיש, ביקור במפלי הניאגרה, ומשם לפארק השעשועים הגדול ביותר בארה"ב אשר באורלנדו. יום של כיף בדיסני וורלד, משם טיסה קצרה ללאס וגאס, ביקור בעיירת הרפאים - קליקו, ביקור  בשמורת היוסמיטי, ונסיעה לסאן פרנציסקו, ביקור במונטריי ולאחר מכן ביקור ב-לוס אנג'לס על כל אתריה ואטרקציותיה. 23 ימים של מסע אינטנסיבי יספיק לכם לביקור בכל המקומות הכי מעניינים, שחובה להגיע אליהם לפחות פעם אחת בחיים.

ארצות הברית

ארצות הבריתצילום: shutterstock

סין

תרבות עתיקת יומין, מסורת שנשתמרה במשך עשרות אלפי שנים, מנהגים וקודים תרבותיים ייחודיים, מראות נדירים ומאכלים שהצליחו להתברג גם במדינת היהודים ובמטבחים כשרים. מולץ להתחיל בבייג'ין, עיר עתיקה מאוד ועם זאת מהמתקדמות ביותר בסין כולל סיור בריקשות עתיקות. טיול על החומה הגדולה שנועדה בעברה להגנה על הקיסרות הסינית מפני פלישת אימפריות וצבאות אחרים. אל תוותרו על נסיעה ברכבת  ה"קליע" מבייג'ין לסוז'ו, ביקור בגבעת הנמר ובמפעל לטווית משי. אל תפספסו ביקור בשנגחאי ונסיעה לעיירה  ז'וג'יאג'או שהיא בת למעלה מ-1,700 שנים. טיסה קצרה לשיאן, בירתה העתיקה של סין ונקודת המוצא של "דרך המשי" המפורסמת. שיוט ברחפת במקאו, הונג קונג וביקור בכפר הדייגים אברדין, ולקינוח, סיור בשוק הגנבים. וכל אלו, רק טעימה קטנה, מאתריה של סין העצומה בגודלה.

סין

סיןצילום: shutterstock

צפון תאילנד

ממלכת תאילנד או בשמה הקדום סיאם, זוכה לביקור של 32 מיליון מבקרים בשנה, אתריה היפיפיים וההיסטוריה המרתקת, מהווים אבן שואבת למיליונים הבאים בשערי המדינה. בירתה בנגקוק, היא אחת הערים הגדולות ביותר ביבשת אסיה. מבנגקוק מומלץ לשוט בסירות "ארוכות הזנב" אל השוק הצף הגדול ביותר בתאילנד. משם נסיעה לקנצ'אנבורי, שם מצוי הגשר על נהר קוואי אשר שווה ביקור מיוחד. משם שווה לטוס אל לצ'אנג ראי בצפון תאילנד, ולבקר במרכז האתני של שבטי הצפון הייחודיים: יאהו ואקהה הממוקמים בגבעות שבאזור, וניתן להציץ אל בקתות המגורים הייחודיות שלהם. אסור לפספס את המפגש עם  שבט ההרים "קארן" אשר התפרסם בעולם כ"שבט ארוכות הצוואר". שמורת הטבע מאטנג תאפשר לכם חוויה ייחודית של רכיבה על פילים במסלול הכולל יבשה ונהר וכן שיט ברפסודות. ניתן לבקר בכפרי האומנויות המפורסמים בהם מתמחים בגילוף עץ ובייצור מטריות ססגוניות. אל תחמיצו ביקור באי קופיפי ובצלילה לעולם התת ימי הייחודי והמפליא שלה. וכן ביקור ב "אי המסמר", קו טא פו, הידוע בשם האי של ג'יימס בונד - שם צולם הסרט "האיש בעל אקדח הזהב".

צפון תאילנד

צפון תאילנדצילום: shutterstock


מרוקו ודרום ספרד

היא קיבלה את עצמאותה מצרפת בשנות ה-70, היא שוכנת בקצה הצפון המערבי של יבשת אפריקה, בירתה רבאט אבל היער הגדולה והחשובה באמת היא קזבלנקה. ברוכים הבאים למרוקו. ארץ של נופים, טעמים, והרבה מאוד סיפורים. כבר בהגיעכם למרקש תוכלו להתרשם מהכיכר הכי ססגונית במרוקו, הג'מאע אל פנה ובה להטוטנים, קוסמים, מגידי עתידות ומרקידי נחשים. לא תוכלו לוותר על היכרות עם שורשיהם של יהודי המקום אשר גרו במשך מאות שנים ב"מלאח היהודי. כפי שאמרנו קודם, עם כל הכבוד לעיר הבירה, קזבלנקה תופסת את מירב תשומת הלב, אל תוותרו על סיור בארמון המלוכה ובמאוזוליאום בו טמונים המלכים מוחמד החמישי ובנו המלך חסן השני. אם אתם כבר באזור, עברו לביקור בעיר התיירות והמסחר טנג'יר המחברת את מרוקו לכל אירופה. ובה ניתן לראות את הכיכר המפורסמת "פלאס דה פראנס" ושדרות מפוארות מאוד. אל תפספסו את צוק גיברלטר ונופי קוסטה דל סול.

מרוקו

מרוקוצילום: shutterstock

 

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת ברימון טיולים