טובי האמנים מאחדים כוחות להופעות נדירות!

הבאנו לכם הצעות לשתי הופעות חד פעמיות, איחוד כוחות של טובי האמנים. לאה שבת, דין דין אביב, רביטל ויטלזון, אהוד ויובל בנאי, הם רק חלק מהשמות. צאו לבלות!

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/18 11:30 יט באדר התשעח

טובי האמנים מאחדים כוחות להופעות נדירות!
אהוד בנאי, צילום: יח"צ

ערב העצמה נשית

לרגל יום האישה הבינלאומי, רביטל ויטלזון, דין דין אביב ולאה שבת מאחדות כוחות למופע מלא הומור, שירה והעצמה נשית במערת האגדות של ירושלים. שתי זמרות דגולות בהופעה שכולה כוח והעצמה. אביב ושבת שרות בקול אחר שטרם נשמע- חשופות, מחוספסות ואמתיות בשילוב של עוצמה ורכות, יופי וכאב, צחוק ודמע, הן שרות מהקרביים שלהן היישר ללבה של כל אישה. וגם רביטל ויטלזון יעקבס - במופע סטנד אפ על זוגיות, ילדים ומשפחה.

יום חמישי, כ"א אדר, תשע"ח, 8.3.18, בשעה 21:00 . שאטלים ללא תשלום ייצאו בין השעות  20:15-19:30 מחניון מתחם התחנה הראשונה אל מערת  צדקיהו (חניה ללא תשלום החל מהשעה 19:00), ויחזירו את הקהל אל חניון מתחם התחנה בסוף הערב.

 

משך המופע כשעתיים, כרטיסים בבימות טל: *6226. 

 

רביטל ויטלזון יעקבס

רביטל ויטלזון יעקבסצילום: גלעד בר שלו

 

 

ערב התרמה למען טיפול ושיקום מתמודדי נפש

למעלה ממיליון איש בישראל סובלים מהפרעות נפשיות שונות. התקציבים שמוקצים לבריאות הנפש בארץ הם מצומצמים מאוד ובעקבות הביקוש הגדל לטיפולים איכותיים בתחום בריאות הנפש מוצאים את עצמם מתמודדים רבים בבעיות ומצוקות קשות מאוד ולכן לא מצליחים במקרים רבים לקבל את האבחון והטיפול הנכון. התוצאה העגומה היא כי מתמודדים עם משברים נפשיים שאין באפשרותם לממן טיפולים פרטיים שיכולים לשפר את מצבם, נותרים עם סבלם הנפשי הקשה מנשוא.

הזמר והיוצר אהוד בנאי ייפגש על הבמה עם יובל בנאי ושלומי ברכה חברי להקת הרוק משינה, שנרתמו לחבור יחדיו למען מטרה נעלה – ערב התרמה למען טיפול ושיקום מתמודדי נפש אשר ידם אינה משגת לקבלת טיפול.  כל ההכנסות מהאירוע יועברו כתרומה לעמותת "התאוררות" עבור קבוצת "מאניקר" ששמה לה למטרה לשנות את פני הגישה הטיפולית הפסיכיאטרית הנהוגה בישראל ולהנגיש טיפולים איכותיים מרגע המשבר ועד לשיקום המלא.

 

מחיר כרטיס: החל מ-350 שקל. זאפה, מדינת היהודים 86 הרצליה, או בטלפון 6168* / 054-2170022

שלומי ברכה

שלומי ברכהצילום: יח"צ