ביקורת סרט: לחיות בקטן

פול ואודרי ספרנק - זוג נשוי, מחליטים לעבור את תהליך המזעור שהוא בלתי הפיך. לאחר שעבר את התהליך, מגלה פול כי רעייתו התחרטה ברגע האחרון והוא נותר להתמודד לבדו עם המציאות החדשה. שווה צפיה?

חדשות כיפה ציפי קלר 09/04/18 11:55 כד בניסן התשעח

ביקורת סרט: לחיות בקטן
לחיות בקטן, צילום: צילום מסך מיוטיוב

זהו סרט מאכזב מאוד. התחלת הסרט , וכך גם הטריילר, נראים מבטיחים מאוד אבל... בזה זה נגמר לצערי. העלילה מתחילה בכנס בנורווגיה שבו נחשף כי פרויקט מזעור בני אדם אפשרי ואף נוסה בהצלחה, מה שעשוי להביא לפתרון בעיות הקיימות בכדור הארץ. 10 שנים מאוחר יותר, פול ואודרי ספרנק, זוג נשוי, מחליטים לעבור את תהליך המזעור שהוא בלתי הפיך. לאחר שעבר את התהליך, מגלה פול כי רעייתו התחרטה ברגע האחרון והוא נותר להתמודד לבדו עם המציאות החדשה. בחייו החדשים, נחשף פול לאמיתות על העולם הממוזער, המתגלה כמיקרוקוסמוס של ארצות הברית, על פערי המעמדות והשחיתות שבה.

סרט ארוך ומתיש שמנסה לחבר את בעיות הקיימות של כדור הארץ עם תיבת נח ועם... 'מותק הילדים התכווצו'. בנוסף, בחלקים ממנו הוא לא ממש נקי מסצינות מיניות שמנסות להשרות אווירה של שחיתות כמו בערב המבול בתקופתו של נח. סרט שבמרכזו קוריוז נחמד ודי מפתיע להוליווד השמרנית אבל למרות צוות שחקנים מרשים הסרט לא מצליח לרגש כלל.

בקיצור, לא כדאי להשקיע ,אבל אפשר לצפות בטרלייר ולדמיין את הסרט שלכם..

במאי: אלכסנדר פיין  135 ד' . ארה"ב 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=_W2_WNSI9T4

 


לא לאלימות


צניעות


התנהגות ושפה


ערכים


שווה צפייה -

איכות קולנועית


 

ציפי קלר - מנהלת הספריות ומרצה לתקשורת ולחינוך במכללה האקדמית הרצוג.