את מי לתייג ואת מי לא לאנפרנד: 10 עצות שימושיות לחבר הפייסבוק החדש ח"כ בני בגין

ח"כ בני בגין פתח לעצמו דף פייסבוק - ברוך הבא לרשת החברתית! אספנו באתר 'כיפה' כמה עצות חשובות ליישום מיידי, שכל מי שגולש בפייסבוק, ובוודאי פוליטקאי ותיק כמוך, חייב לאמץ אם הוא לא רוצה שיאנפרנדו אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/17 15:35 כו בסיון התשעז

את מי לתייג ואת מי לא לאנפרנד: 10 עצות שימושיות לחבר הפייסבוק החדש ח"כ בני בגין
הדף של ח"כ בני בגין, צילום: צילום מסך פייסבוק

  1. בני, אנחנו יודעים שאתה בחור צנוע מאוד, אבל אף פעם לא מזיק להזהיר: אל תעשה לעצמך לייק! אתה העלית את הפוסט, אנחנו מניחים שאתה בעדו.
  2. נחמד שמציעים לך חברות אבל שים לב: יש לברור את ההצעות האלו בקפידה. למשל, את אחמד מדאעש עדיף לדחות, וגם את קתרינה וויצ'יצ'יץ'הבלונדינית. למרות שהיא נורא נחמדה. ובאותו עניין: אם מישהו פונה אליך בפרטי ושואל אם 'אפשר לשאול אותך שאלה' אל תענה ותאנפרנד! סמוך עלינו.
  3. כדי להיות מעודכן, הצע חברות לאושיות רשת כמו חנוך דאום או יותם זימרי. הם גם מצחיקים. לרוב.
  4. אל תאנפרנד אנשים שיכולים לקדם אותך מקצועית או שסתם יש סיכוי שתיפגש אתם ברחוב, נגיד ביבי. אבל אתה יכול לעשות להם הייד.
  5. כדי שלפוסטים שלך תהיה תהודה רחבה, כדאי לתייג עליהם כמה שיותר אנשים. למשל - בפוסט על הכנסת, יש 120 איש שאנחנו יכולים לחשוב עליהם שניתנים לתיוג.
  6. אל תעלה סרטים מייגעים של בני משפחה וחיות המחמד שלך, ואל תכתוב פוסטים כל חמש דקות. זה לא ממש מעניין אותנו וזה יגרום לנו לעשות לך הייד או בלוק.
  7. תמיד תבדוק את תיקיית other. אולי מישהו מעניין פנה אליך ואתה מפספס אותו, למשל מישהו ממועצת יש"ע או ממשל טראמפ.
  8. אם אתה עושה דברים מעניינים כמו לנסוע לעבודה באוטובוס או לארגן חוג בית מסעיר, מיד לצלם ולהעלות.
  9. כשאתה אמור להיות בוועדה או במליאה, אל תעלה תמונות שלך בקניות או בחופש. זכור! כל החבר'ה בעבודה חברים שלך גם בפייסבוק.
  10. בתור חבר כנסת - אל תעלה תמונת פרופיל מהבר מצווה. תשקיע ותצטלם ייצוגי, בלי משקפי שמש ולא בבגד ים. וטיפ לסיום: אין צורך להשתתף בשבוע הכפילים, אף אחד בעולם לא יכול להיות הדופלגנגר שלך.