שאל את הרב

טקס להחזרת אהבה

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 01/08/16 22:58 כו בתמוז התשעו

שאלה

שלום כבוד הרב, יש לי שאלה בבקשה: האם ישנו טקס להחזרת אהבה שנעשה בעזרת ילד שנקרא "שימושי שרים"?

תשובה

בס"ד
שלום רב,

המושג ´קבלה´ מכיל הרבה תכנים.
הטקס "שימושי שרים" קשור ל"קבלה מעשית".
אני חייב לציין שיש גם הרבה אמונות תפלות ודברים מוזרים שקוראים לעצמם "קבלה מעשית", רק מקובלים מומחים יודעים להפריד בין האמת והשקר בתחום הזה ואני לא מקובל בכלל, כך שלא אוכל לחוות דעה מקצועית על הדברים.
הטקס מופיע בספר "אוצרות מלאכים" וקונטרס "שימושי - שרים"
הספר הוא ילקוט גדול ובו גורלות וקמיעות סגולות רפואות ופעולות רבות אשר היו סתומים וחתומים, נלקטו מכתבי יד רבים מארצות תימן מזרח ומערב ואשכנז ונדפסים לראשונה בעולם.

לסיום אצטט לך מתוך אתר שמציע טקס כזה:
המוצרים ו/או החומרים ו/או הקמעות מיועדים לאנשים המאמינים בלבד! כל תחום הקבלה המעשית לא הוכח מעולם באופן מדעי או אחר! דע/כי כל טיפול באמצעות קבלה מעשית אינו בא במקום טיפול קונבנציונלי ו/או טיפול רפואי או מקצועי אחר. הייעוץ שניתן הוא על פי ידע אישי בלבד! אין לקבלו כדבר מוחלט וודאי. חובה לדעת כי רק הרצון העז ואמונה מלאה של הלקוח תיתן סיכוי לקבלת התוצאות הרצויות. דע/י כי הלקוח אחראי לתוצאות הטיפול. למען הסר ספק, המקובל או מי מטעמו לא יהיו אחראים לתוצאות הטיפול ו/או לתוצאות השימוש בחומרי הקבלה ו/או הקמעות. למען הסר ספק, חובה לדעת כי יש סיכוי שהטיפול ייכשל. חובה לדעת כי לא ניתן לבטל הזמנה של קמעות ו/או חומרים שנמסרו ללקוח או כל דבר שנעשה בכתיבה על פי שם אישי.

https://kabalamasit.com/הבהרה-משפטית/

כתבות נוספות