חדשות כיפה

48 שעות של שכרון קניות 

נובמבר הגיע ואיתו יום הרווק הסיני, סייבר מנדיי ובלק פריידיי. שלושת ימי ההנחות המטורפות האלה נמשכים כמעט על פני כל החודש ומשפיעים על כל החברות הגדולות, בחנויות ובאתרים המקוונים. קבלו מבצעים שלא תרצו להחמיץ

מבצעים בנובמבר

צילום: shutterstock

את הגל הזה המציאו האמריקאים, עם הטרפת המוכרת של הוזלות ענק לקראת חג המולד, הוא חג המתנות המסורתי, וסרטונים המראים המונים מתנפלים על המציאות ודורסים זה את זה בדרך לדוכנים או נשארים לישון בפתח החנויות בלילה שלפני תחילת ההוזלות. עשרות שנים קראנו, שמענו וראינו את התופעה, בלי שממש העתקנו אותה לישראל. אבל בסופו של דבר היא הגיעה גם אלינו, בעיקר בעקבות הפופולריות הגוברת של קניות ברשת ותופעות כמו "יום הרווקים הסיני", ו"יום שישי השחור" (BLACK FRYDAY). 

מה שמעניין בכך, זה שכמעט אין עוד משמעות למנהג מכירות ה"סופעונה", שהרי מציעים לנו הנחות על בגדי חורף, כשעדיין החורף לא ממש הגיע. שתי יממות (8-9 בנובמבר 2017), יהפכו בחנויות המקוונות, לימי מציאות ברשת. 

את ההצדקה המעניינת ביותר להצטרפות הישראלית לתבהלת המבצעים העולמית, מצאתי בהנהלת אתר הבית של הום סנטר: "מטרת המבצע לעודד מסחר מקוון המשמש מנוע צמיחה כלכלי, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות המסחר המקוון כחול -לבן, במיוחד עבור הישראלים שנמצאים בזירה המקוונת, אבל רוכשים יותר מחו"ל. כעת, באמצעות ימי השופינג, ניצור מודעות ונחשוף את הציבור למגוון האפשרויות הפתוחות בפניו".

כרגיל בפסיכוזה המונית, יש סיכוי סביר שגם אנחנו קודם נקנה ורק אחר כך נשאל את עצמנו האם באמת אנחנו זקוקים למה שקנינו. אז להימנע לגמרי מטעויות כאלה, קשה. אבל לפחות ערכתי לעצמי רשימה של הצעות שנראות במבט מקדים, משתלמות למדי. דבר ראשון פסלתי את אלה המבטיחים הנחות עד 60% או עד 80%. כשאומרים "עד", זו יכולה להיות גם הנחה של 10%, אז לכו תדעו למה התכוון המשורר. מצד שני, אלה שאומרים: קנו ב-300 שקלים ושלמו 200, או קנו ב-400 ושלמו 300, לפחות נותנים מידע ברור על כמות וסוג ההנחה. אני לא מתלהבת גם ממבצעים מסוג 1+1 כי לעתים קרובות הכמות הגדולה לא באמת נחוצה, וחלק ממנה מוצא את עצמו בסופו של דבר בפח האשפה. אם כי לא קל לעמוד בפיתוי שמציעה רשת סקארה: 2+2 על צלליות, ליפגלוסים, קרם ידיים וקרם גוף.

סקארה

סקארה צילום: קית גלסמן

אגב, יש שהתחילו את חגיגת המבצעים כבר ב-1 בנובמבר, ואחרים ממשיכים אותה עד ה-30 בנובמבר.

אתחיל בכמה מן ההצעות הנראות יותר משתלמות במבצע שזכה לשם Shopping IL של גוגל:

ברשת זר פור יו, מציעים שולחן צד שיכול לשמש בסיס לעציץ, אגרטל או חפץ נוי בסלון, ב-59 שקלים במקום 149. 

המכורים לקפסולות קפה יכולים לקנות ברשת קפה ג'ו 250 קפסולות ב-250 שקלים (כלומר שקל לקפסולה), במקום המחיר הרגיל של 340 שקלים. אותו מחיר גם ל-250 קפסולות קפה של המותג קפה עלית והמבצע נמשך עד 25 בנובמבר. 

זר פור יו

זר פור יו צילום: יח"צ

באתר של מותג הקוסמטיקה הצמחי איב רושה כל המוצרים הם ללא מע"מ והמשלוח לבתים חינם. וברשת ללין למוצרי טיפוח קונים באתר ב-400 שקלים ומשלמים חצי: 200 שקלים, ללא כפל מבצעים. 

איב רושה

איב רושה צילום: יח"צ

סופר פארם במידה רבה היא האמא של המבצעים בישראל, במיוחד כשמדובר בבשמים לקראת החגים. אבל גם עכשיו, בנובמבר, באתר ובחנויות, בושם גברים בשם בוגרט סילבר אינטנס עולה 89 שקלים במקום 129, ובושם הנשים ריהאנה דאבל פלור עולה 119 במקם 199 שקלים. 

אחד המבצעים המעניינים מתקיים רק עד 12 בנובמבר במתחם הבישום של LALIQUE בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. כל הנכנס לשם יכול להצטלם מול מראה היוצרת תמונה אינסופית. אם יעלה אותה לרשתות החברתיות עם התיוג @dutyfree_il או תיוג התחרות #jr_lalique, יוכל לזכות בזוג בשמים במתנה לגבר ולאישה. מדובר בבושם Rêve d’Infini  הנתון בבקבוק קריסטל דמוי מוצר נוי בריח יסמין, שמן ורדים, אגס ועץ ארז, וכולל תווים של וניל, מושק ואלמוג. מחיר הבושם: 109.90 דולר ל- 100 מ"ל EDP

לליק

לליק צילום: יח"צ

חנות הקוסמטיקה המקוונת גלאם גורו לא מסתפקת ב-48 השעות של שיכרון הקניות, אלא מציעה הנחות כל החודש, כדי לכלול במבצע שלה את "יום השישי השחור", "חג הרווקים הסיני" ו"יום שני הממוחשב" (CYBER MONDAY), וניתן לרכוש בה קופסת טיפוח עם שפתון נוזלי של קרליין, סרום לשיער של אובליפיחה, ג'ל רחצה קטן של ל'אוקסיטן, תרסיס לחות לגוף, קרם גוף של לבידו ודוגמית קרם של חברת פרומיס ב-79 שקלים במקום 229.

דלתא תציע צמד בדי גוף של תינוקות בכ-30 שקלים ושתי פיג'מות לנשים ב-90 שקלים. 5 זוגות תחתוני נשים מעוצבים עם עיטורי תחרה באתר האון ליין של רשת FIX  יעלו 40 שקלים. 

ברשת האופנה AMERICAN EAGLE OUTFITTERS קונים ב-300 שקלים ומשלמים 200 על כל בגדי קולקציית החורף. אין כפל מבצעים והמבצע לא כולל ג'ינסים ועודפים. הוא נמשך עד סוף נובמבר. 

אמריקן איגל

אמריקן איגל צילום: יח"צ

ברשת נעלי הילדים פפאיה קונים ב-400 ומשלמים 300 שקלים, אבל רק לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, וללא כפל מבצעים. עוד לילדים, ברשת סולוג, קונים ב-300 ומשלמים 200 שקלים. המבצע התחיל ב-1 בנובמבר ויימשך עד ה-15. גם ברשת הילדים THE CHILDREN'S PLACE  קונים ב-300 ומשלמים 200 שקלים עד סוף נובמבר.

פפאיה

פפאיה צילום: מנחם ריס

סולוג

סולוג צילום: הילה שייר

דה צ

דה צ'ילדרנס פלייס צילום: יח"צ

ברשת קסטרו מעיל כסוף נפוח לפעוטות יעלה כ-80 שקלים, כפכפי פרווה לנשים יעלו כ-20 שקלים, וג'ינסים לנשים  כ-60 שקלים. 

ברשת נעלי SCOOP, כל נעלי החורף, המגפיים והמגפונים, הסניקרס והמוקסינים, לילדים, נשים וגברים,  יעלו חצי מהמחיר הנקוב, אבל שימו לב, כי זה חשוב: המבצע יתחיל רק ב-24 בנובמבר ויימשך עד ה-30 בו.

קסטרו

קסטרו צילום: יח"צ

סקופ

סקופ צילום: עמירם בן ישי

חנות הרמוניה לבית מתכוננת להחליף את כל קולקציית הריהוט וכלי הבית שלה לקראת תחילת 2018 ונותנת 60% הנחה על כל המלאי במבצע שיתקיים עדו סוף דצמבר 2017. דוגמאות: סט 18 צלחות בכ-28 שקלים, שעון קיר בכ-10 שקלים ועוד. תקף רק לחברי מועדון. ההצטרפות למועדון הזה עולה כ-10 שקלים לשנה.

הרמוניה לבית

הרמוניה לבית צילום: לם וילץ סטודיו

באתר רשת הום סנטר יש הנחות של 50% במחלקת הריהוט ומחלקת ההדפסות, ליומיים של השבוע הנוכחי (8-9 בנובמבר). דוגמה: שולחן קפה בכ-200 שקלים במקום בכ-400, כיסא אוכל בכ-85 שקלים במקום בכ-170, ועוד. 

ולבסוף באתר רשת "תיק ותיק" יש הנחות של 50 ו-70 אחוזים על תיקי עור של פייר קרדן. 

תם ולא נשלם, מבצעים נוספים יש בצילומים הנלווים לכתבה, ועוד הוזלות תמצאו באתרים של כמעט כל המותגים בארץ.

תיק ותק

תיק ותק צילום: הד גרין

קיפלינג, 399 ש"ח במקום 799 ש"ח

קיפלינג, 399 ש"ח במקום 799 ש"ח צילום: יח"צ

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר