פסח WOW בפארק מיני ישראל – פעילות פסח 2017

4 חוויות בכרטיס אחד: פסטיבל הצגות ילדים, מתחמי הפעלה חווייתיים, סיורים מודרכים בין המיניאטורות וכתב חידה לכל המשפחה!

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מיני ישראל 03/04/17 13:09 ז בניסן התשעז

פסח WOW בפארק מיני ישראל – פעילות פסח 2017

במהלך פסח (11-17/4) ייערך בפארק מיני ישראל הפנינג מיוחד של קלאסיקה ישראלית לילדים. הפסטיבל כולל פעילות לכל משך היום המורכבת מהצגות ילדים מצליחות, מתחמי הפעלה וחוויה לכל המשפחה, סיורים מודרכים בין 385 המודלים שברחבי הפארק וכתב חידה לכל המשפחה.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו הצגות הילדים- ילד פלא, דלת קסמים, מקהלה עליזה, ד"ר דוליטל וסיפורים מהבוידעם.

(צילום: יחצ)

כתב חידה מאתגר לכל המשפחה

פארק מיני ישראל, מזמין אתכם לביקור חוויתי מדן ועד אילת ועוד קצת.
בעזרת "אלבום התמונות של אורי" ייצאו המבקרים למסע עם הילד הסקרן, הכי ישראלי, שאוהב לצלם בלי הפסקה, ויהפכו את הסיור העצמאי בין המודלים למאתגר במיוחד...
דרך הרפתקה בפארק, מזהים הילדים את האתרים והמבנים שכולנו כל כך אוהבים ועל הדרך עוצרים לשיחה עם הרצל על המדינה שחזה והמציאות, עושים סלפי עם הברון רוטשילד על רקע המושבה הקטנה שהתפתחה, ומנסים למצוא שפה משותפת עם ביאליק, שתשתלב עם שפת הפייסבוק של היום.

פסטיבל הצגות ילדים במתחמי הפארק השונים

ילד פלא - הצגת ילדים מוזיקלית קומית המבוססת על שירי הילדים הקלאסיים של קובי אושרת: גלי, ילד פלא, אמת או חובה, היי הו היפו, ידידי טינטן, ג'ינג'ית, שלום היא מילה שימושית, אבא'לה, אמא'לה ועוד...

דלת הקסמים - הילדה מיכל מנסה להשיג מתנה מקורית ומיוחדת ליום ההולדת של אמה, ויוצאת למסע לממלכת הצלילים בעזרת חבריה - דמויות משיריה של נורית הירש, אותם היא פוגשת בדרך. בהצגה שזורים השירים המוכרים: "מקהלה עליזה", "בוקר של זהב", "ברבאבא", "הבית של פיסטוק", "דלת הקסמים", "אבניבי" מחרוזת "דיג דיג דוג", מחרוזת "פים פם פה" , "המשפחה שלי", "בשנה הבאה" ועוד.

ד"ר דוליטל רופא החיות - הצגת חובה מוסיקלית ונעימה מהקלאסיקות המובחרות, עם שלל דמויות ססגוניות וצבעוניות.. תושבי עירו של דוקטור דוליטל נמנעו מלבקר במרפאתו, כיוון שהרופא אימץ לקרבו חיות רבות שנזקקו לעזרה. הרופא שהחל לאבד את פרנסתו נאלץ למצוא פתרון מקורי. הוא למד את שפתן של החיות והחל לשמש להן כרופא וחבר. ראוי שכל ילד יכיר את הגיבור הקלאסי שמלמד על סובלנות לאדם ולטבע, אמפתיה לחיים סביבנו, וחשיבותה של חברות טובה.

מקהלה עליזה - הצגה מקסימה שכל ילד ייהנה לראות. בנויה על שירים מקסימים שילדים אוהבים בשיתוף משמח של כולם. משחק מדהים, מוסיקה משגעת, תפאורה מרשימה וגם מסרים חשובים על שלום ושיתוף.
סיפורים מהבוידעם - הצטרפו להצגה "סיפורים מהבוידעם" ותפגשו את אורי וסבא, במפגש מצחיק עם הסיפולוקס של סבתא, טלפון החוגה, הקלאס וחמש אבנים ועוד המון מוצרים, שלילדים של היום נראים כמו סיפור אגדה.
זהו מפגש בין סבא מבולבל שלא עומד בקצב התקדמות הטכנולוגיה לנכדו הצעיר שמצד אחד שולט בסנאפצ'ט ומצלם סלפי, ומצד שני סקרן לשמוע עוד ולגלות על התקופה בה סבא וסבתא היו ילדים.

(צילום: יחצ)

סיורים מודרכים

הסיור המודרך ייערך כ - 45 דקות ע"י מדריכי הפארק ויאפשר הצצה קסומה ומיוחדת במינה לישראל תוך שהדגמים מתעוררים לחיים, הדמויות המיניאטוריות הופכות לאנושיות וכל הסיפורים ששמענו עליהם כל כך הרבה פעמים, מקבלים משמעות ומצליחים לגעת ולרגש.

מתחמי יצירה והפעלה חווייתיים


סדנת יצירה לכל המשפחה - בפינת היצירה, אשר עשויה כולה מחומרים ממוחזרים, יוכלו הילדים לצבוע וליצור מזכרות אישיות מביקורם בפארק
מתחם משחקי ענק פרונטליים - המשחקים האהובים - 5 בשורה, מיני גולף, עמדת כלי נגינה ועוד
סדנת קסמים - בסדנה זו כל ילד הופך לקוסם הלומד כיצד לבצע קסמים שונים אותם יוכלו לבצע בבית וגם מכינים קסם אחד אותו ניתן לקחת הביתה


הפעילות תתקיים בין התאריכים 11-17.4.17
יש להתעדכן באתר מיני ישראל על לו"ז מדויק (ימים + שעות) של כלל הפעילויות
פארק מיני ישראל- לטרון, במרחק 30 דקות מתל אביב, ו-20 דקות מירושלים.

פרטים נוספים באתר : www.minisrael.co.il