סניף ´אייר קפה´ ברעננה – כשר למהדרין

חדשות כיפה שירה רביד 16/01/17 12:24 יח בטבת התשעז

סניף ´אייר קפה´ ברעננה – כשר למהדרין
יחצ, צילום: יחצ

סניף אייר קפה ברעננה כולל בולנז'רי ייחודי, אשר יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים הנאפים במקום על טהרת הבריאות. אייר קפה מציעה לחמים בטעמים שונים, מלחם 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, שיפון עם גרעיני פשתן, אגוזים, זיתים, גרעיני חמניה, חיטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לחם כוסמין ושאר לחמי מחמצת שיאור טבעית המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. אייר קפה מציעה עוד מאפים בתפזורת, עוגות, מגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים ומנות טעימות שלא תמצאו במקומות אחרים.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, כולל מרקי בריאות משביעים, לצד שיפודי טונה על מצע פירה. ארוחות בוקר מגוונות מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות אייר קפה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

עומר, הבעלים של אייר קפה: "תחום המסעדות בישראל, הגיע גם למגזר הדתי והחרדי שאין לו מענה בכשרות מהדרין, על כן החלטנו להרים את הכפפה ולפתוח סניף המיועד למגזר הדתי והחרדי המחפש חווית אוכל וקפה, ומשלב בתוכו תפריט שמתאים לאירועים".

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של אדריכלית ומעצבת ומראה הסניף הינו בסגנון אירופאי. אייר קפה הוא בית חם ליינות בוטיק. המקום יכול להכיל כ130 איש, ובנוסף עוד כ-20-30 מקומות מחוץ למסעדה, ויש בו גם שני חדרים פרטיים אחד קטן עד 25 אנשים וחדר פרטי גדול המכיל עד 80 אנשים - הכולל מערכת שמע ומולטימדיה.

כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר פ"ת.