מתגייסים למען מורן

תופעה מדהימה – התגייסות הציבור למען אישה, שאין הם מכירים, אבל הסיפור שלה לא מותיר אותם אדישים!

חדשות כיפה שירה רביד בשיתוף עמותת מקימי 21/02/17 15:50 כה בשבט התשעז

מתגייסים למען מורן

עמותת מקימי חשפה לאחרונה את סיפורה הנוגע ללב של מורן.

מורן (שם בדוי), אישה גרושה, אם לשלושה ילדים, שנאלצה לקנות את הגט שלה מבעלה, במחיר של ויתור על מזונותיה ותשלום של 250 אלף שקלים.

מורן, למודת הסבל, ידעה כי אם לא תיכנע לתביעתו של בעלה, היא עשויה להיכנס לסטטיסטיקות העגומות והטרגיות של נשים עגונות ומסורבות גט, ותהיה "אסירה" למשך שנים רבות.

מתוך תחושת אחריות לילדיה ולחובתה לגדלם באוירה בריאה ושמחה, לקחה מורן החלטה אמיצה לרכוש את חירותה. רק לאחר מעשה התפכחה והבינה, שלבד לא תוכל לשלם את החוב.

מורן, שעובדת ומפרנסת בכבוד את ילדיה, פנתה לעמותת מקימי, לעזור לה למצוא פתרון לשלם את החוב, שכובל אותה ולא מאפשר לה להתרומם מהמצוקה הכלכלית אליה נקלעה. מקימי נוכחו לדעת, שמדובר באישה אצילית ועדינה, שנחושה לזכות סוף סוף בחיים עם תקוה ושמחה.

כדי להוציא את מורן מהבור אליו נפלה פתחה עמותת מקימי קמפיין מימון המונים, כדי לגייס את הסכום החד פעמי הזה, ולאפשר למורן לפתוח בחיים חדשים.

כל הפרטים כאן.

ישראל ליבמן, מנכל העמותה מספר, כי בתחילה חשש מהקמפיין ומתגובת הציבור. שחלילה לא יצטייר כי בית הדין הוא זה שנתן חסות לעוול הזה. זו היתה החלטה של מורן שבחרה להמנע בכל מחיר מלהיכנס למלכודת מסורבות הגט.

הסכום המלא שמורן הייתה זקוקה לו עמד על 250,000, לאחר שגויסו 70,000 מבני משפחה וחברים נותר סכום של 180,000 לסיום החוב ולסיום השנים הקשות שמורן עברה, ובעזרתכם היא תוכל לפתוח דף חדש בחייה.

זה לא מובן מאליו, יודעים להגיד בעמותת מקימי - יש משהו בסיפור היוצא דופן של מורן, שגורם לאנשים לזעום על העוול שנעשה לה מצד אחד, ומאידך, להתפעל מאומץ ליבה, מנחישותה ומסירותה לילדיה, ומהעובדה שביום יום, מורן עובדת קשה בעבודה מצילה חיים ומנסה בכל כוחה לדבוק בחיים.

מי שרוצה לקרוא עוד ולתמוך במורן יוכל לעשות זאת בקישור

https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=281

צפו בכתבתו של יאיר שרקי, שבחן את המקרה וסיפר עליו בתוכנית "6 עם עודד בן עמי":

[embed]

]