הילדים הגיעו למצוות? כך תבחרו להם מיטת נוער ראויה

מיטת נוער יכולה לקבוע את קצב ההתפתחות של הילד שלכם ולהשפיע באופן ישיר על בריאותו. כדי לבחור אותה בצורה נכונה תצטרכו להשוות בין מיטה וחצי, ספת נוער ומיטה זוגית ולהתייחס גם לחומרי הגלם ולמזרון. הנה המדריך המלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/01/17 13:08 כז בטבת התשעז

הילדים הגיעו למצוות? כך תבחרו להם מיטת נוער ראויה
יחצ, צילום: יחצ

ילדים ובני נוער שעברו את גיל 12 זקוקים למיטה מיוחדת. מיטת נוער מותאמת לצרכים של הילדים מבחינת תמיכה אורטופדית ושעות שינה. היא יכולה להשפיע משמעותית על איכות החיים שלהם ולשפר את הביצועים בלימודים. למיטה יש גם משמעות חברתית עבור הילדים, בעיקר כי הם נמצאים בגיל שבו הם מבלים את רוב זמנם בחדר הפרטי.

הדילמה העיקרית מבחינת ההורים היא בין מיטה וחצי, ספת נוער ומיטה זוגית. את ההחלטה כדאי לקבל בראש ובראשונה על סמך גודל החדר שבו אתם מתכננים להציב את המיטה. בחדר קטן מומלץ לשקול ספת נוער מתקפלת או מיטה וחצי, או בדגם מיטה עם ארגז מצעים לאחסון. בחדר שינה גדול ומרווח רצוי כמובן לרכוש מיטה זוגית שתשרת את צרכי הילד לאורך שנים רבות.

 

 

 

 

מה הקשר בין המזרון והמיטה?

מזרון איכותי אמור להתאים למידות של המיטה. את המיטה בוחרים למעשה אחרי שבוחרים מזרון, כי כיום ניתן להשיג מזרונים במגוון רחב של גדלים לילדים ובני נוער. בנוסף, יש רשתות שמאפשרות להזמין כל מיטה בגודל של מיטה וחצי ולבחור את המזרון בנפרד. זה חידוש בענף השינה כי בעבר נמכרו רק מיטות שהמזרון כבר משולב בהן.

התאמת המזרן צריכה להתבצע לפי גובה, משקל, תנוחת שינה ונוחות אישית של כל ילד. במידה ומחליטים לרכוש ספת נוער עם מזרן מובנה, יש לתת עדיפות לחומרי גלם איכותיים שמיועדים גם לישיבה וגם לשכיבה. מזרן אורטופדי יעניק תמיכה שנחוצה להתפתחות הילד בגיל ההתבגרות ותאפשר לו להשיג שינה ערבה לכל אורך הלילה.

טיפים לבחירת המיטה הנכונה

השוואה בין קטלוג מיטות ומזרני נוער מגלה שורה ארוכה של הבדלים בין הדגמים הנפוצים. המיטה המאסיבית ביותר בדרך כלל עשויה עץ מלא, ובה עובי קורות האורך הוא 25 מ"מ לפחות. עץ מלא נחשב צפוף, קשה ואיכותי והוא עובר תהליך ייבוש מבוקר כדי להגיע לרמת לחות רצויה.

סוגיה נוספת שכדאי להתייחס אליה בבחירת מיטות נוער היא הפרזול. פרזול פנימי לא אמור לגרוע מהאסתטיקה והמראה של המיטה, אך עליו להעניק לה יציבות ובטיחות. מעבר לכך, יש מיטות מעבר עם מעקה ותאי אחסון שיכולים להתאים לא רק למצעים אלא גם למשחקים וציוד אישי.

בשלב האחרון תוכלו להשוות בין מחירי מיטות שמיוצרות על ידי חברות שונות. בדקו את תקופת האחריות על כל מיטה ובררו על אפשרות לתקופת ניסיון. כמו כן, התייעצו גם עם הילד בעצמו וערבו אותו בתהליך קבלת ההחלטות.

לחצו כאן למעבר אל מיטות נוער במבצע