בובות בסוכות

סיורים תיאטרליים לכל המשפחה עם הבובה ג´ינג´ה במוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות בחולון במהלך חול המועד סוכות. הנחות לגולשי כיפה

חדשות כיפה שירה רביד בשיתוף המוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות 13/10/16 16:34 יא בתשרי התשעז

בובות בסוכות
ניר שאנני, צילום: ניר שאנני

המוזאון לאמנות תיאטרון הבובות מציע חוויה לכל המשפחה בחוה"מ סוכות: סיורים תיאטרליים בהם הבובה ג'ינג'ה ובובנאי/ת יובילו את הקהל למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יציגו עבורם מופעי בובות קצרים וינחו סדנת יצירה.

(צילום: ניר שאנני)


המוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות הוא יחיד סוגו בארץ ובין הבודדים בעולם ומציע אוסף קבוע של מאות בובות תיאטרון ומסכות מסורתיות ועכשוויות, כמו גם תערוכות מתחלפות המוקדשות לסוגים מיוחדים של בובות או ליוצרים מתחום הבמה והמדיה המצולמת, מהארץ ומרחבי העולם. התצוגות מלוות בסרטים, הסברים מרחיבי דעת ואנקדוטות פיקנטיות משעשעות. מרגשות במיוחד הן בובותיהם של יוצרים יהודים, ששרדו את השואה והביאו למדינת ישראל המתהווה מסורת נרחבת של יצירה ועשייה.

המוזאון מציע פעילות, הן לקהל הרחב והן לקבוצות מאורגנות, הנהנות מפעילות חווייתית ואיכותית מודרכת, הכוללת סדנאות איכותיות, הצגות או סרטים. רפרטואר הפעילויות כולל תכניות מיוחדות לכל קהל יעד; מהגיל הרך ועד גיל הזהב.

(צילום: ניר שאנני)

המוזאון הינו חלק ממרכז תיאטרון בובות - מוקד מקצועי ישראלי ובינלאומי ובית לאמנים, ליוצרים, למורים, למטפלים, לחוקרים ולסטודנטים בתחום תיאטרון הבובות. המרכז כולל גם בית ספר לאמנות תיאטרון הבובות ו-2 אולמות תיאטרון ומציע לכם ולקהל הרחב הצגות, סדנאות, תערוכות, כיתות אמן וימי עיון. מדי קיץ מפיק המרכז פסטיבל בינלאומי לתיאטרון ולסרטי בובות.

הסיורים יתקיימו במועדים:
יום שלישי כ"ג בתשרי 18.10בשעות 10:00 | 12:00 | 17:00
בימים רביעי כ"ד בתשרי 19.10 וחמישי כ"ה בתשרי 20.10 בשעות 10:00 | 12:00

המחיר לסיור תיאטרלי בסוכות: (הורה+ילד): 75 ₪. כל ילד נוסף: 40 ₪. הנחות לגולשי אתר 'כיפה'.
מספר המקומות בכל סיור מוגבל. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

לפרטים והזמנת מקומות: 03-6516848
למידע נוסף: www.bubot.net
כתובת: דוד רמז 13, חולון