רעיונות למשלוחי מנות מושלמים!

פורים ממש ממש בפתח, כל החנויות מלאות באביזרים ותחפושות, וזה בדיוק הזמן להיערך עם קניה מתאימה למשלוחי המנות. אז כדי שלא תצטרכו להתאמץ הרבה, הכנו עבורכם מספר הצעות, רק לקרוא, לבחור ולרוץ לקנות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/18 09:22 כז בשבט התשעח

רעיונות למשלוחי מנות מושלמים!
משלוח מנות, צילום: שאטרסטוק

אל תסתכל בקנקן הוא באופן כללי פתגם מצויין, אבל כשזה מגיע לחג פורים, אין לו הרבה מקום. אם תכינו את המשלוח הכי מושקע שיש אבל לא תארזו אותו בקפידה, עדיף שתוותרו מראש על ההשקעה. חנויות כלים חד פעמיים וכל רשתות הסטוק, מלאות במגוון עצום ולא יקר, של אריזות לכל סוג ומטרה. החל מעטיפות הצלופן הקלאסיות, שתמיד נראות טוב, ועד קופסאות מהודרות, ולא לשכוח גם את השקיות הקשיחות מקרטון. חשבו על התוכן שמדבר אליכם והתאימו לו את המעטפת שתשדרג אותו אפילו עוד יותר. וחשוב לא פחות, להתאבזר מראש במספריים, נייר סלוטייפ ושדכן.

 

משלוח עוגה וצנצנת קפה

ממתקים וחטיפים יקיפו אתכם בפורים מכל עבר, אבל אם רצונכם להעניק רגע של נחת למקבלי המשלוח, מה יותר כיף מלקבל עוגה חמה או עוגיות וקפה מפנק לצידן. אז הרי לכם מספר מתכונים, שיעשו למקבלי המשלוח, חיים מאוד מפנקים ויעניקו להם כמה רגעים שקטים. 

עוגת שכבות קפה

עוגת שוקולד עסיסית

עוגיות אגוזים ושוקולד

למתכוני עוגות ועוגיות נוספים

קפה ועוגיה

קפה ועוגיהצילום: שאטרסטוק

 

משלוח גבינות

גבינות הן חומר גלם טעים וממתק בפני עצמו. ועם מגוון כל כך רחב של סוגים, לכם נשאר רק לבחור. אז עמדו מול המקרר בסופר הקרוב לביתכם, ובחרו את הטובות ביותר לדעתכם. תוכלו לצרף ירקות חתוכים וזיתים, והנה לכם משלוח מקורי, מושקע ובריא. ואם אתם ממש משקיענים, צרפו בקבוק יין. בהתחשב בעובדה שמדובר בפורים, אפשר גם יין פטישים.

גבינות

גבינותצילום: שאטרסטוק

 

משלוח בריאות

אם המשלוח מיועד לרגישים לגלוטן או סוכרתיים, אפשר להכין משלוח ייעודי וחף מסיכונים. לחם בריאות, או לחם ביתי. בקבוק של מיץ, ירקות חתוכים באמצעות חותכנים מקוריים ופירות העונה, יעניקו למקבלים תחושה טובה של השתדלות ומחשבה עבורם.

פירות וירקות

פירות וירקותצילום: שאטרסטוק

 

משלוח מלוח

בואו ונודה על זה בקול. לא כולם אוהבים מתוק. ואם אתם נמנים על הציבור המדובר, נצלו את ההזדמנות. דווקא בגלל שרמות הסוכר בדם יעלו אצל כולם בחג, אפשר בהחלט לחרוג מהנוהל ולאזן אותו עם טעם מלוח. בייגלה, עוגיות מלוחות, דג לחובבים, תירס, חומוס וקרקרים, יוכיחו לעולם שלא הכל סובב סביב שוקולד וממתקים.

בייגלה

בייגלהצילום: שאטרסטוק

 

ארוחת בוקר קלילה

דגני בוקר הם פינוק לכל גיל. בחרו את המועדף והאהוב עליכם, צרפו בקבוק חלב, קעריות וכפות, והרי לכם משלוח מהאגדות.

דגני בוקר

דגני בוקרצילום: שאטרסטוק

 

משלוח סיוע

כמו כל יהודים טובים, גם מכריכם ישבו לסעוד את סעודת החג ברוב עם וברוב מאכל. אם רוח היתולית בנפשיכם, הכינו עבורם ערכה לניקוי הבלאגן, מה גם, שהחג ייצא השנה סמוך מאוד לשבת. אז מטליות, חומר ניקוי, או מגבוני רצפה חד פעמיים, כל מה שיוכל לסייע עבורם, בניקוי הלכלוך ועקבות השיכרות. 

ניקיון

ניקיוןצילום: שאטרסטוק

 

והכי חשוב, שיהיה לכולנו פורים שמח ונעים

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן