פרויקט בוטיק הנביאים של אזורים - הכי ירושלמי שיש

מחפשים דירה בלב ירושלים? פרויקט אזורים בוטיק הנביאים, על קרקע פרטית, הכולל מלון סוויטות, במיקום מרכזי במיוחד הצופה אל העיר העתיקה, יענה לכם על כל המשאלות. וכמובן - אין פשרות על איכות ונוחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/17 15:25 טז באב התשעז

פרויקט בוטיק הנביאים של אזורים - הכי ירושלמי שיש
הדמיה, צילום: יח"צ

הבניין חדש המוקם ברחוב הנביאים, אחד הרחובות הוותיקים בעיר ירושלים, על קרקע פרטית. בין הבניינים ההיסטוריים היפיפיים הוקמה יצירה אדריכלית הזוכרת את האותנטיות הירושלמית, ומשלבת בה איכות מודרנית. זהו פרויקט בוטיק הנביאים של אזורים. הפרויקט הוקם באחד מן הרחובות המבוקשים של העיר ירושלים וצופה אל העיר העתיקה, אל הר הבית ואל אלפי שנות היסטוריה. 

מיקום הפרויקט מרכזי במיוחד, בליבה של ירושלים, כך שהכול קרוב והכל נגיש: המדרחוב ורחוב יפו, כיכר ציון, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.

רחוב הנביאים ובלבו הפרויקט, נמצא בתפר שבין מרכז ירושלים ההומה לשכונות החרדיות יותר, כך שהשכונה מתנהלת במרקם שכנות מוצלח של דתיים, חילונים וחרדים. 

ומה עם קוני הדירות בפרויקט עצמו? האוכלוסייה דתית ברובה ומורכבת מתושבי הארץ, עולים ותושבי חוץ מארה"ב ומאירופה.

הדמיה

הדמיה צילום: יח"צ

בפרויקט דירות 2-5 חד', חלקן עם מרפסות סוכה. מחירי הפרויקט הם החל מ 2,320,000  ש"ח לדירת 2 חד', בגודל 71 מ"ר +4 מ"ר מרפסת+ חניה +אופציה למחסן. חשוב לדעת שפרויקט 'בוטיק הנביאים' נבנה על קרקע בבעלות פרטית.

כאשר אנו מדברים אזורים בוטיק הנביאים אנו מדברים על נוחות ואיכות. בפרויקט יש מעליות שבת, מחסן ומערכת מיזוג מיני מרכזית לכל דירה, שמירה קבועה בלובי הבניין וחברת ניהול לשמירה על איכות הבניין, הסדר והניקיון.

לרשות הדיירים עומדים מתחמי פנאי רבים, ביניהם לובי מפואר, טרקלין וגינה פרטית בקומת הכניסה. בפרויקט קיים חניון תת קרקעי רחב ידיים, המאפשר חניה נוחה בלב העיר. 

חלק בלתי נפרד מהפרויקט הוא בית מלון המוקם כעת במקום עם 49 סוויטות, שיכלול בית כנסת, חדר אוכל פעיל וספא ויאפשר אירוח נוח של בני משפחה ואורחים בשבתות וכן שימוש זמין במתקניו לדיירי הבניין. 

לדתיים שבינינו שרוצים לדעת על בתי כנסת באזור: בירושלים כמו בירושלים, הפרויקט ממוקם בקרבת בתי כנסת רבים, בית כנסת הגדול, בית הרב קוק, וכמובן במרחק הליכה מהכותל המערבי ומהרובע היהודי.

ולא שכחנו את הילדים: גן העצמאות קרוב מאוד לפרויקט, גן ירוק ואטרקטיבי לילדים שוכן במרחק 10 דקות הליכה, כמו גם פארק טדי והעיר העתיקה שנמצאים במרחק טיול נעים אחר הצהריים או בשבת.

במרחק הליכה רגלי שוכן בית החולים ביקור חולים , ובמרחב הקרוב פועלות מרפאות של כל קופות החולים. הודות למיקום המרכזי כל כך, יש באיזור גישה נוחה וקלה לתחבורה הציבורית: אוטובוסים לכל אזורי העיר, הרכבת הקלה, ויש גם תחנת מוניות שירות לתל אביב בקרבת מקום.

וכעת עם בואה של השנה החדשה זהו בדיוק הזמן להצטרף להצלחה ולגור במיקום הטוב ביותר בעיר. החלום שלכם הולך להתגשם בקרוב עם דירה בבוטיק הנביאים - הפרוייקט הייחודי והמדהים של חברת אזורים! 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן