פיצה ופיז'מה - מה צריך יותר?

מנה בשרית לצהריים לילדים, פינוק במסעדה, יריד אופנה ורהיטים איכותיים. כמה מכירות ומוצרים שיעשו לכם את החיים קלים ונעימים יותר

חדשות כיפה נעמה 12/09/17 13:18 כא באלול התשעז

פיצה ופיז'מה - מה צריך יותר?
נעמה ממליצה

אחרי חודשיים בהם התוכניות השתנו מיום ליום, חזרנו כעת אל השגרה המבורכת. כמו כולם, גם אני מאוד נהניתי בבילויי זמן איכות עם ילדיי ומשפחתי. עכשיו שכולנו חזרה במסגרות הרגילות הגיע הזמן לתמרונים האין-סופיים בין החוגים והמטלות. לעתים קרובות אני מרגישה שהשעות פשוט קצרות מדי ושאיני מספיקה כלום. עוד לא חזרנו הביתה, וכבר הגיעה השעה בה אני מעדיפה להגיש ארוחת ערב. בדיוק בשביל פעמים כאלה קיימים קיצורי הדרך. פיצה האט היא אחד מהם, ובפעם האחרונה טעמנו את דאבל רינג, הפיצה המיוחדת החדשה המגיעה עם  שתי "טבעות" מוצרלה בקצוות ומלווה בטבעות בצל במרכז. אני חושבת שבזאת בא הפתרון לתלונה הנפוצה לגבי אכילת הקצה. מילוי המוצרלה מענג וגורם לקראסט להיות ההיי לייט של הפיצה. 

דאבל רינג של פיצה האט

דאבל רינג של פיצה האט צילום: מישה קמינסקי

תחילת שנת הלימודים מתאפיינת אצלנו בטרטורים בין החוגים השונים עד שנופלות ההחלטות הסופיות, כך שאני מוצאת את עצמי מתרוצצת יותר מהרגיל. בסוף יום ארוך ומייגע, מגיע הרגע אליו אני נושאת עיני כל היום, בו אני מחליפה את בגדי המשרד המוקפדים לבגדי הבית נוחים של רשת אקספוז. הפיג'מות שלהם צנועות מספיק כדי שיהיה אפשר להסתובב איתן בבית גם כשהילדים מביאים אורחים, ויפות מספיק כך שאין הרגשה שאת לבושה סחבות או סמרטוטים, כדוגמת חולצת המחזור המרוטה מסיום התיכון. הם מחזיקים בכביסה ולא נמתחים, למרות שהבד עדין ונעים. והכי חשוב- המכנסיים בגזרה מחמיאה גם לבעלות פלג גוף תחתון שלא נחשב מושלם בעידן של ימינו, ושולי המכנסיים לא מטפסים מעלה במהלך הלילה ותוך כדי שינה. מחיר פיג'מות מקולקציית הקיץ הוא החל מ 49 ש"ח, ובקולקציית החורף, השני ב50%. ניתן להשיג  בחנויות h&o, המשביר לצרכן, אפרודיטה, רשת אקספוז, בוניטה, את ופיתויים.

אקספוז - פיז

אקספוז - פיז'מות, השני בחצי מחיר צילום: יח"צ

חשוב לי מאוד להגיש לילדי מנה בשרית פעם ביום אך כדי להכין ארוחה הכולל עוף או בשר צריך שאהיה בבית לפחות שעתיים קודם, מה שבפועל כמעט ולא קורה. הפתרון שמצאתי הוא להניח את העוף עם התיבול ברוסטר האמייל של ARCOSTEEL Enamel בבוקר, ביחד עם התיבול והמרינדה, ואז לתת לבתי הנחיות מדויקות טלפונית כיצד להדליק את התנור. לקראת ראש השנה וחגי תשרי מוצעים מגוון חידושים בתחום הסירים, הסכינים ואביזרי המטבח וביניהם הרוסטר האובלי המצויד בשכבת אמייל ושאת המכסה אפשר להפוך למשטח לצלייה היכול לשבת על הכיריים. על פני המכסה משטח גומות המאפשר שימור נוזלי התבשיל ופיזור אחיד שלהם במהלך הבישול. הסיר עשוי פלדה פחמנית בעלת מבנה חזק ועמיד לאורך זמן, מאובזר בידיות ארגונומיות לאחיזה. ציפוי האמייל בעל עמידות גבוהה לשריטות קל ונוח לניקוי. מידותיו: מידות 28*38 ס"מ, 6.5 ליטר ומחירו 199 ₪.

ארקוסטיל

ארקוסטיל צילום: יח"צ

בשבוע הראשון לחזרה ללימודים החלטתי שהגיע הזמן שאני ובן זוגי נבלה קצת ביחד בלי הילדים ונצליח לנהל שיחה אמיתית. כזו שלא מנוסחת בקודים, כשמדובר בנושאים שהילד הקורא על הספה לא צריך לשמוע עליהם, וכזו שלא מנוהלת בקצרה ולאחר יד, תוך כדי דברים אחרים. פנינו לאתר של חברת דיינרס המפרט רשימת מסעדות המשתתפות במיזם חדש במסגרתו מזמינים חברי דיינרס קלאב ארוחה עסקית (בכל זמן שהוא, כולל בערב ובסופ"ש) של 2 מנות עיקריות, ומקבלים מנה ראשונה וקינוח במתנה, ובחרנו במסעדת "נויה" הירושלמית הוותיקה בכשרות מהודרת. 

הקינוח של מסעדת נויה

הקינוח של מסעדת נויה צילום: נעמה

במהלך הסעודה טעמתי מעט יין אדום, עליו המליץ המארח, והחלטתי שלסעודת החג אני חייבת להצטייד ביין שאותו אגיש עם הסטייק. עוד לפני כל הקניות לחג, הבאתי יין שיראז של יקב טורא שהוא יקב אחוזה משפחתי מיקבי הבוטיק המוקפדים ביותר בארץ, שהוקם בישוב רחלים על ידי  ורד וארז בן סעדון בשנת 2003. השיראז, מבציר 2014 , התיישן בחבית 22 חודשים ובעל ארומה של ניחוחות פרי שחור, עם תוספת של מעט וניל ציפורן וטבק. מבחינת הטעם, מדובר בגוף מלא ובחמוציות נעימה המעניקה טעם שוקולדי שגורם לשיראז להשתלב עם בשר שמנוני ועם אסאדו. היין זכה במדליית זהב בתחרות טרה וינו בשנת 2016. מחירו: 129 ש"ח.

שיראז של טורא

שיראז של טורא צילום: יח"צ

לקראת החגים רציתי משהו קטן שאוכל להתחדש בו ולכוון עליו בעת ברכת "שהחיינו" של היום השני. מאחר ואני לא מחובבות הקניונים, ומעדיפה תמיד ביקור ממוקד בחנות שאני אוהבת, תכננתי ללכת ליריד SHEEK ME שיתקיים ב12-13/9 (בין השעות 12:00-23:00, 13/9- יום רביעי בין השעות 10:00-22:00. )בירושלים ויארח 60 מעצבי אופנה. השנה הוא יתפרש על פני ה1800 מטרים הרבועים של האנגר מתחם התחנה הראשונה. המארגנים מבטיחים בונוס למבקרות: 20 נשים יזכו בהזדמנות לעבור מהפך אופנתי על ידי צוות סטייליסטיות. לתושבי המרכז אספר שבתאריכים 14-15/9 יעבור היריד למודיעין שם הוא יתבצע בסימן תרומה לקהילה המתקיים בשיתוף הגרעין התורני "אורות יצחק" , לצורך איסוף תרומות לסלי מזון למשפחות נזקקות. בין דוכני היריד יוצבו עמדות בהן יוכלו הבאים לפתוח את לבם וכיסם ולתרום למטרה החשובה. יריד מודיעין- באולפנת "אורות", נחל צלמון 21: 14/9 יום חמישי בין השעון 17:00-23:00, 15/9- יום שישי בין השעות 8:00-15:00.

שדה בר - sheek me

שדה בר - sheek me צילום: אלה אוזן

 

shizing ביריד של sheek me

shizing ביריד של sheek me צילום: יח"צ

בקיץ הזדמנתי להצטרף לחגיגות ה85 של חברת עיצוב הרהיטים ויסמן, ממנה קנינו את שולחן האוכל לאחר החתונה. חברת עיצוב הרהיטים הוותיקה בישראל, שהוקמה על ידי ליאו ויהודית ויסמן עם עלייתם לארץ מגרמניה בשנת 1932 השיקה את 'ויסמן אחזקות' שתאגד את חברות הריהוט המובילות בתחומן ובהן: חברת ויסמן, שמרת הזורע, רהיטי עין חרוד, רהיטי משכל, שמרת הזורע פרויקטים, ויסמן אינטרנשונל וויסמן יבוא ושיווק רהיטים. לא אשכח את החוויה הזו, כנשואה צעירה, הבוחרת את השולחן שסביבו יסובו כעבור עשור ארבעה צאצאים, ואת השיטוט בחנות הרהיטים הוותיקה בירושלים המשתרעת על פני 3,000 מ"ר. לפני כ- 17 שנה רכשה ויסמן מהקיבוצים שמרת והזורע את המפעל ורשת החנויות שלהם המונה היום 10 חנויות, לפני כ- 3 שנים את מותג חדרי הילדים והנוער הוותיק רהיטי עין חרוד ולפני כשנה את חברת רהיטי הילדים והתינוקות הוותיקה 'משכל'. 

אם חשבתם להתחדש לקראת החגים, תוכלו לנצל את מבצע מבצע FIX ברשת רהיטי שמרת הזורע המציעה פינת אוכל דגם אולימפוס+ 6 כיסאות דגם אוסקר ב- 9,990 ₪ או פינת אוכל דגם אולימפוס+ 6 כיסאות דגם אריאל ב- 10,990 ₪. השולחן מגיע בשני גדלים לבחירה: 160/105 ס"מ+ 4 הרחבות של 50 ס"מ כ"א, ו - 200/110 ס"מ+ 4 הרחבות של 50 ס"מ כ"א.

שמרת הזורע - דגם אריאל

שמרת הזורע - דגם אריאל צילום: יח"צ

לא מזמן חגגנו לבתי בת מצוה. היה מדובר באירוע משמח שכלל הרבה חשבון נפש ומחשבות אודות הכיוונים אליהם אנחנו שואפים לחנך את ילדינו, והדרכים בהם אנחנו עושים זאת יומיום. היה חשוב לנו לכנס את המשפחה הגרעינית לחגיגה משמעותית, כזו שתאפשר לכולם להגיע ולברך אותה באופן אישי. לא רצינו שהעניין יצא מפרופורציה ויצמח למפלצת שתגזול מאיתנו זמן בהתעסקות עם דברים חיצוניים וחסרי משמעות. 

כדי שכלת השמחה תרגיש מיוחדת, אפשרתי לה להתנסות במשהו יוצא דופן עבורה והזמנתי מעצבת שיער לביתנו. ענייני הנראות תופסים מקום כל כך חשוב בחיי בנות בגיל הזה, ולמרות שאני מנסה למתן את נטיות הלב, הפעם ניתנה לה יד חופשיה. Charlotte Moss הגיעה לביתנו בשעה היעודה, ועם הרבה חן, נועם וחיוכים הקשיבה לכל רחשי ליבה וניגשה למלאכה. התוצאה היתה לא פחות ממושלמת ובתי שמחה עד בלי די. העבודה מקצועית וניסיונה הרב ניכר בכל פעולת ידיים. אין לי ספק שעוד נעזר בה בעתיד.

מאחר ומשפחתנו גדולה מכדי שיוכלו כולם לסעוד ביחד, נעזרנו במסעדת לואיג'י לשם כך. מבעוד מועד קפצתי לקנות מספר אלמנטים שייפו את המקום, כמו בלוני הליום וכד'. הארוחה הוגשה בחוץ, באוויר הירושלמי הנעים ששיתף פעולה לכבוד האירוע. השולחנות היו יפיפיים ועמוסי כל טוב ובתי העבירה את דבר התורה שהיא הכין בעזרת דודתה המסורה בבהירות ובשטף. בני המשפחה שהשקיעו והגיעו מקצוות הארץ נהנו מהאוכל הטעים והמגוון והחמיאו על הבחירה במקום.