מתנה לט"ו באב? מוטיב הלב שולטטטט

חברות האופנה, התכשיטים, השוקולד והקוסמטיקה מתאימות את עצמן לט"ו באב, חג האהבה והריקודים בכרמים, ומעלות למדפים מוצרים במוטיב הלב

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 03/08/17 18:46 יא באב התשעז

מתנה לט"ו באב? מוטיב הלב שולטטטט
מדבקות לציפורניים של יוליה, צילום: יח"צ

"לבבתיני אחותי כלה" - הפסוק הזה משיר השירים הוא כנראה המקור הקדום לקישור בין רגש האהבה לבין הצורה הגרפית של לב אנושי לאורך הדורות. אין פלא שבימים הספורים שבין תשעה באב לט"ו באב, מוצפות החנויות בבגדים, אביזרים ותכשיטים עם מוטיב לב. 

גם שוקולד הוא מוצר המעורר רגשות עזים. אז מה מתאים יותר מלב שוקולד לביטוי אהבה? זה מה שמציעה עכשיו רשת "מקס ברנר", קופסאות בצורת לב עם פרלינים במהדורה מוגבלת במחיר 43 עד 119 שקלים, תלוי בכמות ובתקציב. הקופסאות צבועות באדום כמובן, כי גם לגבי הצבע קיימת מוסכמה: אדום הוא צבע הרגשות, האהבה והתשוקה. אגב, לשוקוהוליקים מובהקים יש גם מזוודת שוקולדים ב-159 שקלים.

מקס ברנר

מקס ברנר צילום: יח"צ

כדי להישאר עם מתוק בפה, נעבור לסוכריות על מקל כשרות בצורת לב, עבודת יד של המותג הכשר פאפהבאבל, הנמכר בלעדית בחנות הסוכריות  papabubbleברחוב דיזנגוף בתל אביב. החנות בנויה כך שהעוברים והשבים יכולים להתבונן בקסם יצירת הסוכרייה לנגד עיניהם ואפילו להזמין סוכריה ממותגת אישית כולל כזו עם ראשי התיבות של שמות חתן וכלה. סוכריה כזו עולה 10-35 שקלים, תלוי בגודל.  המותג פאפהבאבל הוא בין לאומי ובסניף הישראלי אומרים שההמצאה של ייצור סוכריות מול הקהל נועד להפתיע, לשמח ולעורר את בלוטות הטעם. אפשר למצוא שם סוכריות בטעמי פסיפלורה, תפוז, בננה, אננס, ליים, קיווי, ענבים, מנגו אשכולית אדומה ועוד, וגם להזמין שילובים דוגמת אננס וקוקוס, תות ושמנת, תפוח וקינמון, קפה ושוקולד. ניתן להשתתף גם בסדנאות של שעה וחצי לעיצוב סוכריות הנערכות במקום ולקבל בסופן ו2 סוכריות על מקל. 150-170 שקלים לאדם, החל מארבעה משתתפים. 

פאפא באבל

פאפא באבל צילום: מיכל רובין

עוד שיטה להמתיק את יום האהבה היא לאפות עוגה בצורת לב. לשם כך אפשר להצטייד ברשת איקאה בתבנית לב תכולה העולה 12 שקלים. 

כזרז לאפיה רומנטית, הנה מתכון שמציעה רשת קפה גרג:
חומרים ל-50 עוגיות: 600  גרם קמח, כוס סוכר, 400 גרם חמאה, קורט מלח, חצי כפית תמצית וניל, 2 ביצים, גרידת תפוז מתפוז אחד (אם תמצאו עדיין במרכולים).
ההכנה: לשים עם וו גיטרה חמאה, סוכר, תמצית וניל, חצי מגרידת התפוז. מוסיפים ביצה אחרי ביצה ולבסוף את הקמח. מקררים כשעה.
מרדדים את הבצק על שולחן מקומח וקורצים צורת לבבות. 
אופים בחום 160 מעלות כ- 20 דקות ומקררים. אפשר לצפות את העוגיות באבקת סוכר מעורבבת בצבע מאכל אדום.

עוגיות של קפה גרג

עוגיות של קפה גרג צילום: אסף לוי

תבנית אפיה של איקאה

תבנית אפיה של איקאה צילום: יח"צ

תכשיטים ותליונים בצורת לב הם הצורה המסורתית והמקובלת ביותר לביטוי אהבה, וכאן המבחר גדול במיוחד וגם טווח המחירים יכול להתאים לכל כיס ותקציב. 
ברשת התכשיטים DF-DIAMONFIR הממוקמת בקניונים וברשת ג'אקי או, יש עגילי לב עם אבני זירקוניה החל מ-250 שקלים, טבעות לב החל מ-160 שקלים וצמיד "מלכת הלבבות" בגוון אדום חזק, החל מ-450 שקלים. בימים 1-18 באוגוסט ניתן לקבל שם על חלק מפריטי הקולקציה 25 עד 50 אחוז הנחה. 

DF-DIAMONFIR

DF-DIAMONFIR צילום: יח"צ

צמד המעצבים ASAF & TOMER עם חנויות בקניונים דיזנגוף סנטר בתל אביב, איילון ברמת גן והזהב בראשון לציון, יצרו טבעות לב מכסף או עם ציפוי זהב ושיבוץ של קריסטלים, חרוזים או פנינים בטווח המחירים 50-249 שקלים. 

אסף ותומר

אסף ותומר צילום: יח"צ

שרשראות וצמידים עם תליוני לב מזהב לבן, צהוב ואדום 14 קראט, חלקם בשיבוץ יהלומים, יש ברשת רויאלטי בטווח מחירים של 261-3504 שקלים. אחד המיוחדים שבהם - תליון בצורת חץ שעליו תלוי לב, שניהם משובצים ביהלומים. מיוחדת ביופייה העדין היא גם השרשרת הכוללת תליון עם שני לבבות, מזהב צהוב שעליו יש חריטה בצורת תחרה. בתוך התליון הזה אפשר להכניס שתי תמונות של חתן וכלה, ארוס וארוסה וכדו'. מקסים גם הצמיד שעליו משחילים כ-45 חרוזים, תליוני לבבות מכסף, אמייל, אבני קריסטל וזכוכית מורנו צבעונית. 

רויאלטי

רויאלטי צילום: יח"צ

חולצות טי עם איור לב מופיעות בהמוניהן לקראת ט"ו באב. ברשת חנויות האופנה SELECT יש חולצה שחורה עם איור קומיקס ענק בחזית, כולל לב ורוד ממנו יוצאים חיצי אור ופריטי לבוש נוספים בסגנון בכ-30 עד כ-80 שקלים. יש גם מעצבים המשקיעים בהדפסת לב על בגדים כמו ורד סלע, המציעה לחג האוהבים בחנות הבוטיק שלה במושב בית ינאי (חייבים להתקשר ולקבוע שעת ביקור בטלפון 050-8898553), חולצת טי שחורה, עם שרוולים עד המרפק, מכוסה כולה באיורי ענק של לבבות ורודים. תמצאו שם אגב, גם בגדי יד שנייה של מותגי יוקרה עולמיים כמו פראדה, גוצ'י, שאנל, ולנטינו, ארמני, דולצ'ה וגבאנה ועוד שסלע מצאה ורכשה בנסיעותיה בחו"ל. 

ורד סלע

ורד סלע צילום: יח"צ

סלקט

סלקט צילום: יח"צ

מה דעתכם על תיק מאויר בלב אדום המרחף מעל זוג פינגווינים על רקע נוף ארקטי? גם את זה ניתן למצוא בימים אלה בחנויות DOGO הממוקמות בקניוני תל אביב לב דיזנגוף וגינדי. המוצרים שם, כולל תיקים וחפצי אומנות, מודפסים בגרפיקה מקורית ואין למצוא דומים להם ברשתות וחנויות אחרות. הם עשויים על טהרת הטבעונות, מחומרי גלם נטולי רכיבים מן החי. ניתן לרכוש אותם גם בפייסבוק ובאינסטגרם. ובמותג "קרן דניס" בחנויות עיצוב נבחרות ברחבי הארץ יש גם ארנקי כסף תכולים קטנים עם דוגמה של לב ב-49 שקלים.

דוגו

דוגו צילום: יח"צ

קרן דניס

קרן דניס צילום: עזרא מזרחי

קוסמטיקה ומוצרי טיפוח שמצויר עליהם לב, אין הרבה. ליתר דיוק צריך לחפש כדי למצוא. מצאתי כאלה בחברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה שלקראת ט"ו באב מציעה קרם גוף בשיטת המיקרו קפסולות עם שמני עץ התה, זית, נבט חיטה ואובליפיחה, שמן גוף מבושם באותה סדרה המכונה  ONLY YOU ודאודורנט רול-און שעל כולם יש איור לב בגדלים שונים.

ג

ג'ויה צילום: יח"צ

ואם בסופו של יום, אף אחד לא מעניק לנו מתנה עם איור לב, אז בלי טובות - נדאג לצייר לעצמנו לב ביוזמה אישית. ניתן לעשות זאת ברשת טיפולי הטיפוח והיופי yullia, שם משיקים לכבוד ט"ו באב מדבקות לציפורניים עם צורות שונות של לבבות. בין ה-4 ל-8 באוגוסט על ציור הלב משלמים 20 שקלים כתוספת למניקור.

 
 


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן