מחפשים בית בישוב? כרם רעים מחכה לכם

20 דקות ממודיעין מחכה לכם ישוב מקסים. פחות ממיליון שקלים לבית צמוד קרקע, והחברה החינוך והשכנים שווים הרבה יותר… כרם רעים בגוש טלמונים מתרחב, הגן, המעון, המשחקיה, הספריה ובית הכנסת כבר שם. בואו לראות! 

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/17 16:31 ב בחשון התשעח

מחפשים בית בישוב? כרם רעים מחכה לכם
כרם רעים בבניה , צילום: כרם רעים

מחפשים בית ביישוב צעיר, מתחדש ומגוון? ישוב עם עוד זוגות צעירים כמוכם, שבו הילדים יכולים לרוץ ולשחק עם חברים? ישוב דתי הממוקם קרוב למרכז הארץ ויש בו את כל השירותים וגם אירועי תרבות לכם ולילדים?

מצאנו את המקום בדיוק בשבילכם!

כרם רעים הוא יישוב מגוון בגוש טלמונים שבבנימין, בו גרות יחד משפחות רבות בהרמוניה קהילתית מיוחדת במינה. הבית החדש שלכם מחכה בלב גוש טלמונים – מרחק נסיעה של 20 דקות בלבד ממודיעין. אירועי תרבות, הווי ותוכן הם חלק מהותי מהתמהיל החברתי בישוב.

כעת, מתגוררים במבנים הזמניים בכרם רעים 35 משפחות בגילאי 25-35 וילדים בגילאי 0-13 וכאשר תסתיים בניית שלב א' של הפרויקט, מקווים ביישוב לגידול בטווחי האוכלוסייה ובגווניה. 

כרם רעים נמצא בצמיחה מתמדת בו יש מקום לכל אחד, גם לכם!

כרם רעים בבניה

כרם רעים בבניה צילום: כרם רעים

עם אישורה של תכנית להקמת 255 יח"ד הוחל באופן מידי בבנייתן של 77 יח"ד בשלב א'. בניית הפרויקט בעיצומה וכבר ניתן לראות את הבתים עומדים. משפחות רבות כבר מביעות התעניינות בהצטרפות ליישוב והבתים בשלב א' אוזלים. ומה הפלא? העלות לבית צמוד קרקע החל מ996,000 ש"ח!

ביישוב כבר הוקמו גן רב גילאי, מעון, משחקיה, ספריה, מקווה ובית כנסת המשמש גם כאולם הרב תכליתי לכינוסים של חברי היישוב. בתי הספר נמצאים ביישובים השכנים אליהם מגיעים הילדים בהסעות מסודרות של מועצת בנימין.

מידי פעם וועדות הישוב יוזמות פעילויות לילדים, ונוער מישובי הסביבה מגיע להפעיל את ילדי כרם רעים.

בקרוב מאוד ייפתחו בישוב חדר נוער וחדר לימוד עשירים, כך שהילדים מכוסים מכל כיוון - לימודי, חברתי, העשרתי ומה לא...

מנהל היישוב, המזכירות, רכזת הקהילה והועדות השונות של חברי היישוב, כולם עובדים יחד בשיתוף פעולה מרשים כשהמטרה היא תמיד לקדם ולחזק את הישוב. 

ואם עוד לא השתכנעתם, אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם בעצמכם מהבתים, הנוף והחברה.

רוצים לשמוע עוד על הפרוייקט?

התקשרו 054-9342059 או מלאו את הטופס ונחזור אליכם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן