"מצפה בראשית": במחירים כאלו ועם נוף כזה, מה הפלא שתרצו לגור שם

בישוב מצפה יריחו המתפתח, עם נוף מדהים לים המלח ודירות 5 חדרים החל מ 1,430,000 ש"ח, חברת ש.א.ג קלעה כנראה לטעם של כולנו. הקרבה לירושלים ואיכות החיים של ישוב מאזנים זה את זה. 70% כבר נמכרו, כדאי מאוד שתבדקו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/17 07:14 טז בכסלו התשעח

"מצפה בראשית": במחירים כאלו ועם נוף כזה, מה הפלא שתרצו לגור שם
מצפה בראשית , צילום: ש.א.ג

"אני איש יהודה ושומרון. אנחנו מהמשפחות הראשונות של מצפה יריחו וגרים שם כבר 40 שנה. 'מצפה בראשית' נמצא ממש מתחת לבית שלי ואני רואה אותו מהחלון. האמת שאני בניתי את רוב מצפה יריחו. מסתבר שאם אתה בונה טוב, והשירות שלך טוב והרמה של העבודה שלך טובה, אין שום בעיה לבנות לשכנים שלך. ב"ה בבית הכנסת אני מוקף באנשים שבניתי להם את הבית וכולם חברים שלי". כך מספר לנו ולול הורוביץ, בעליה של חברת 'ש.א.ג בניה ופיתוח'.

ולול למד בנתיב מאיר ובישיבת הכותל, ולאחר מכן הוסמך לרבנות אצל הרב גורן. החברה הוקמה בהתחלה כחברת שיפוצים אחזקה וגינון (ומכאן ראשי התיבות ש.א.ג), והפכה לחברת ביצוע, וכך היה ב-23 שנים הראשונות של החברה. כיום חברת ש.א.ג ולול היא החברה היזמית המובילה ביהודה ושומרון, וכעת יש להם פרויקט חדש במצפה יריחו: 'מצפה בראשית'.

מצפה בראשית

מצפה בראשית צילום: ש.א.ג

למה אתם מתמקדים דווקא ביו"ש?

"זה מתוך בחירה ואידאולוגיה. כבר מעל ל-20 שנה החברה מתמקדת ביו"ש, ובונה שכונות שלמות ולא בניה פרטית. הרבה מהפרויקטים אנחנו עושים בשותפות עם אמנה, החברה לפיתוח מטה בנימין, החברה לפיתוח גוש עציון ואריאל יזמות כי אנחנו בונים הרבה בגוש עציון, בבנימין, ברמת הגולן. אנשים מחפשים איכות חיים, ורמת בניה הכי טובה ולאו דווקא מגורים במרכז הארץ. את 'מצפה בראשית' אנחנו יזמנו ללא שותפות".

אז אתה מרגיש שאנשים מחפשים את הירוק, את הנוף, ושמים פחות דגש על קרבה למרכזי ערים?

"בהחלט. אנשים מבקשים היום לגור לא במרכז אלא בירוק. במצפה בראשית הפרויקט הוא בניינים, אבל עם הרבה כיווני אוויר, מרפסות, חלונות גדולים ופתוח לנוף. ברוב רובם של הבניינים יש רק 6 דירות, אלו בנייני בוטיק של 4-5 קומות. לבניינים יש תצפית מדהימה לים המלח ולמדבר יהודה. מקפידים מאוד ששטח הדירות יהיה גדול יחסית. למשל, שטח דירות 5 חדרים הוא 150-160 מ"ר, כשבעיר הוא בד"כ 110 מ"ר". 

האוכלוסיה המתעניינת במצפה בראשית מגוונת: בנים ממשיכים במצפה, משפחות ממעלה אדומים, מירושלים ומתעניינים נוספים מכל הארץ. בשלב א' נמכרו כבר מעל ל-70% מהדירות. הישוב נמצא כ-15 דק' מירושלים כשאין פקקים, בעצם מדובר רק ב- 18 ק"מ מהעיר. הכביש עצמו לא עובר בשום שטח מסוכן.

תוכל לספר לנו קצת על הפרויקט?

"האיכות מאוד גבוהה, רמת הגימור של הפרויקט מאוד גבוהה. רוב הדברים שדייר מבקש במיוחד כתוספת ומשלם עליהם, אצלנו הם בתוך המפרט. יש מרפסת סוכה גדול בכל דירה, דירות עם חצר, דופלקסים. בשלב א' נותרו דירות 5-6 חדרים, החל מ1,430,000 ש"ח". 

מצפה בראשית

מצפה בראשית צילום: ש.א.ג

במצפה יריחו מתגוררות קרוב ל-600 משפחות, התושבים הם גם ותיקים וגם משפחות צעירות, מכל גווני הקשת הדתית.

בתור תושב ותיק של מצפה יריחו, מה תוכל לספר על הישוב?

"חשוב לדעת שיש בישוב את כל מוסדות החינוך, ממעון ועד כולל, ובתוכם את ישיבת ההסדר של הרב סבתו. יש מגוון של חוגים ובימים אלו מתחילים בבניה של בריכת שחיה. יש לנו סופרמרקט, סניפים של קופות החולים, מגרשי משחקים בשפע ושתי תנועות נוער - עזרא ואריאל. הישוב הוא דתי תורני ומתקיימים בו שיעורי תורה, ויש הרבה בתי כנסת פעילים. בשבת בבוקר יש מעל ל-15 אופציות לתפילה: מבית כנסת של חב"ד ועד בית כנסת של החבר'ה הצעירים".

לפרטים נוספים חייגו 054-9357530, או השאירו את פרטיכם

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן