"מנגינה של נשים שמחות"

אירוע נשים מרגש במיוחד נערך באולמי הדר דימול בהשתתפות 300 נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן. "יש כאן חוויה של נתינה אין סופית והלב מתרחב ממה שקורה כאן", ציינה מיכל שהשתתפה באירוע המיוחד ומתמודדת בעצמה עם המחלה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף עזר מציון 07/02/18 12:39 כב בשבט התשעח

"מנגינה של נשים שמחות"
הנשים בכנס, צילום: אילן ספירא

עמותת 'עזר מציון'  ארגנה אירוע מיוחד באולמי 'הדר דימול' ברמת גן עבור כ – 300 נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן באופן יומיומי. חלקן חולות בעצמן, חלקן מתמודדות עם בעל חולה ואחרות מטפלות ביומיום בילד שלהן שלקה במחלה. לשם כך הוקמו באולם האירועים דוכני איפור, מניקור ופדיקור, קוסמטיקאיות, צלמים מקצועיים, סדנאות יצירה שכללו מאמנות ועד יצירת קרמים לגוף המותרים בשימוש גם על ידי נשים החולות בסרטן, עיסוי מפנק, ארוחה משובחת, הופעה של רתם אבוהב ובעיקר קצת זמן איכות וניתוק מהאתגרים היום יומיים. "זו לא שנה ראשונה שאני מגיעה לכאן. יש כאן חוויה של נתינה אין סופית והלב מתרחב ממה שקורה כאן", אומרת מיכל מדמון המתמודדת עם מחלת הסרטן. "כשאני מגיעה לכאן אני מרגישה הכי טוב, הכי בריאה, הכי שמחה ומאושרת". מיכל מספרת זאת בזמן שהיא מתאפרת אצל חני דלשד, אחת מהמאפרות הרבות שהגיעו בהתנדבות לשמח את הנשים המתמודדות עם המחלה. "גם אני חליתי לפני שש שנים בסרטן ו'עזר מציון' עזרו לי ונתנו לי תחושה של משפחה, של בית חם ואוהב, ואחרי שהחלמתי אני כבר 4-5 שנים מגיעה להתנדב ולתת טוב לנשים האחרות ולארגון עצמו".  

פעילות בכנס

פעילות בכנסצילום: אילן ספירא

ד"ר ברכה זיסר, מנהלת בית אורנית והמאגר הלאומי לתורמי מח עצם: "אני מודה לכל מי שהשתתף באירוע המיוחד הזה. תו ועוד תו ועוד תו יוצרים מנגינה והמנגינה נשמעת כאן בדמות נשים מאושרות ושמחות שכיף להן היא נהדרת. תודה רבה לכל התורמים והתורמות של עזר מציון שבזכותם אפשר להרים יום כזה פעם אחת בשנה, לצד פעילויות רבות ואחרות".

עמותת 'עזר מציון' יוצאת בימים אלה במבצע התרמה, 'פרס מציל חיים', במהלכו מתנדבים עוברים בכל רחבי הארץ ומגייסים תרומות לטובת פעילות העמותה. "במהלך השנה 'עזר מציון' נמצאת שם עבור כל מי שזקוק לעזרה, אולם הפעם עזר מציון פונה אליכם ומבקש את עזרתכם", אומר יו"ר ומייסד הארגון, הרב צו'לק. כאמור, כל תרומה שתתבצע תזכה את התורם לא רק במעשה החסד, אלא גם בכרטיס להגרלה נושאת פרסים שתתקיים בתום מבצע ההגרלה (בשלישי הקרוב, ה-13.2) הכולל רכב, רהיטים, ציוד חשמלי, טיסות לחו"ל, ועוד.  

לפרטים אודות התרומה וההשתתפות בהגרלה הקליקו >>>

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן