מוצרים חדשים להורה העסוק, לקראת ראש השנה ובכלל

אלבום משפחתי, סט מחזורים, משחקים, צבע לשיער ובגד חדש לקטנה. כל אלו ועוד יסייעו לכם להיערך נכון לחג מול הבישולים, הילדים וההופעה בבית הכנסת. סקירת מוצרים חדשים ונחוצים

חדשות כיפה נעמה 19/09/17 14:56 כח באלול התשעז

מוצרים חדשים להורה העסוק, לקראת ראש השנה ובכלל
מולטיטסקינג בחגים, צילום: shutterstock

תחילת השנה היא זמן לחשבון נפש והחלטות לעתיד אך גם לסיכום השנה שעברה. גם מבחינה רוחנית אך גם מעשית. מאגר התמונות המשפחתי הוא משהו שעלול לאבד שליטה אם לא מסדרים אותו מפעם לפעם. אחרי שבנותיי הקטנות נולדו, כבר לא ממש יצא לי להדפיס את התמונות וכך יצא שלשני הגדולים יש אלבומים לתפארת, בעוד שלקטנות - קצת פחות. רשת הצילום "הלד" בשיתוף עם ערוץ בייבי מציעה לכם להכין אלבום תמונות  שיופיע כספר תמונות בכריכה קשה, עם 32 עמודים המכילים 50 תמונות, שיעוטר בדמויות המותג בייבי החמודות. מחיר: 169 ₪. את האלבומים ניתן יהיה לרכוש בכל אחד מ- 26 סניפי רשת הלד.

הלד - אלבום

הלד - אלבום צילום: יח"צ

מעבר לסימני ראש השנה המסורתיים, יש מנהגים שהתקבעו בקרב כל קהילות ישראל ואחד מהם הוא לאכול עוגת דבש. אבל השנה, כשיש שש סעודות להכין, חששתי שלא אספיק להגיע לאפייה ולכן הצטיידתי בשתי עוגות דבש של רשת "ביגה. האחת היא עוגת הדבש הקלסית, לשמרנים שבינינו, והשניה עם תפוחים והדרים. העוגות יפות ומגיעות ארוזות בצורה אסטטית שגם מבטיחה שיחזיקו מעמד עד לרגע האכילה.

ביגה עוגת דבש

ביגה עוגת דבש צילום: גרג

מדי שנה אני מבחינה כי הילדים מתקשים לעקוב אחרי התפילה ולדפדף בין הדפים עם האותיות הקטנטנות. חיפשתי ומצאתי סט מחזורים בהוצאת קורן הכולל שלושה ספרים ובהם כל תפילות החגים. הסט מהודר ויפה, ובני שמח מאוד לקבלו. אביו אמר לו שכעת הוא גדול מספיק בכדי לשבת לידו למשך כל התפילה כולה, ולמרות שראיתי שמדובר באתגר לא פשוט (במיוחד כששומעים את החברים משחקים בחוץ) הוא מתכוון לעמוד בו בגבורה. בקניה של סט המחזורים מקבלים פוסטר אושפיזין מנוילן לתליה בסוכה.

מחזור קורן

מחזור קורן צילום: יח"צ

לוח השנה והחגים מחולקים כך שפסח מגיע רגע לפני הקיץ, וחגי תשרי - רגע לפני החורף, כך שניתן לנצל את ההזדמנות כדי להצטייד במשחקים חדשים שישרתו אותי בצהרי העונה הקרה. מותג SET השיקו משחקים חדשים לאחרונה, וביניהם Crown Five שהוא משחק קלפים קבוצתי שמטרת המשתתפים בכל סיבוב היא להיות הראשונים שנפטרים מכל הקלפים. אם נשארת עם הקלפים ביד, הניקוד של הקלפים ייזקף לחובתכם. המנצח הוא השחקן עם מספר הנקודות הקטן ביותר לאחר שמשחקים את כל 11 הסבבים. המשחק כולל שתי חבילות קלפים, עם חמישים ושמונה קלפים בכל אחת.  ישנם 11 קלפים מכל סוג:  שלוש עד עשר, נסיך, מלכה ומלך.  המשחק כולל גם שישה ג'וקרים. משחק קלפים מאתגר ומהנה לכל הגילאים. מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪

SET

SET צילום: יח"צ

לחובבי הסודוקו אמליץ על הקוביות הצבעוניות של Thinkfun היוצרות משחק צבעוני ותלת ממדי, המאתגר את המחשבה. כדי לנצח, צריך לחשוב בצורה אסטרטגית, להפוך ולסדר מחדש את הקוביות, עד שאף צבע לא יחזור על עצמו בתוך השורה – אופקית ואנכית. לגילאי 8 +. מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪

אחרי סעודת החג בצהריים, כולם מרגישים כבדים והולכים לנוח אבל כעבור שעתיים מגיע הזמן לצאת לטייל. עכשיו כשיש ילדים גדולים במשפחתנו, גני השעשועים כבר לא מעניינים אותם ולכן אני לוקחת איתי כדורגל או פריזבי. הפריזבי המקורי של חברת Wham-O מגיע תמיד עם הכיתוב  Frisbee ® והשנה ניתן למצוא צלחות שזוהרות בחושך וכאלה עם תאורת לד (לשימוש בימי חול). מחיר מומלץ לצרכן :  14.90-89.90 ₪

פריזבי

פריזבי צילום: יח"צ

אחד מהדברים הנחמדים הוא לגלות שהילדים נהנים מאותם הדברים שאני נהניתי מהם בגילם, ובדיוק כמו שאני שיחקתי רמיקוב, כך גם אנחנו, עשור מאוחר יותר, מתיישבים סביב השולחן ומשחקים באותו המשחק של קודקוד. הגרסה הרעננה מציעה לוק אלגנטי שנעים לשחק איתו. המשחק מכיל 106 אריחים משיש בארבע צבעים שונים +2 ג'וקרים ו4 תושבות ומומלץ לשחק מגיל 7. עלות: 190 ש"ח.

רמיקוב

רמיקוב צילום: יח"צ

בהמשך לאופנת חדרי הבריחה, מביאים "הקוביה משחקים",  סדרת משחקי קופסה מקוריים בקונספט של חדרי בריחה. מדובר בסדרת משחקי חידות אינטליגנטים, כשכל משחק מנוהל כהרפתקה עם סיפור מסגרת התחלתי. על המשתתפים להיחלץ מהמקום אליו נקלעו באמצעות פתרונות של חידות מחשבתיות ותחת לחץ זמן. המשחק מופיע בשלוש גרסאות כשכל אחת מציעה סיפור אחר: "קבר הפרעונים", בו צריך לנסות לצאת מחדר קבורה נסתר באמצעות פתרון כתבי הסתרים בטרם ינעל לנצח, ב"מעבדה הסודית" יש לברוח לפני שתהפכו לחלק מניסוי רפואי, ו"הבקתה הנטושה" מדמה מצב בו נתקעתם ביער ומצאתם מפלט בבקתה שהופכת לסיפור בלהות. כל משחק כולל הוראות מפורטות, קלפי משחק, דיסק מפענח וספרון חידות המלווה את דרככם לסיום המשחק. יש להצטייד בשעון או סטופר וכלי כתיבה, ובדומה לחדרי הבריחה, עבור אלה שלא מצליחים ובכדי לא להיות מתוסכלים, ניתן בכל שלב לקבל רמזים לפתרון. המשחקים הם חד פעמיים, בדרגות קושי שונות, ומתאימים לקבוצה של עד 6 שחקנים, מגיל 12 ומעלה. להשיג במחיר 99 ₪ בלבד בנקודות המכירה המובחרות. 

משחק חדרי בריחה

משחק חדרי בריחה צילום: ניצי אילן

כמו ילדים רבים, גם אצלי מבקשים הילדים חיית מחמד אבל למרות שאני מאוד אוהבת חיות, אין לי את הזמן לטפל בעוד מישהו ולכן בינתיים בתי הקטנה מסתפקת באוגר זוזו פטס שהם אוגרים רובוטיים חמודים המכוסים בפרווה חלקה ונעימה למגע. האוגר הולך וזז בצורה חמודה עם מאפיינים הדומים לדבר האמיתי, מפטפט ומתרוצץ. ניתן גם להשקיע באביזר נילווה שמעצים את החוויה: בית מיוחד, כדור בו הם יכולים להסתובב ועוד. מחיר: אוגר 99.90 ₪, כדור הרפתקה 79.90 ₪, סט התחלה 199.90 ₪.

זוזו פטס דיאמנט

זוזו פטס צילום: יח"צ

בתי בת השבע מאוד התלהבה מצמידי הפנדורה אבל מאחר והיא עוד קטנה מדי בשביל זה, היא עונדת צמיד צ'ארמר של דיאמנט. הצמיד מגיע עם תליונים חמודים להפליא בנושאים המתאימים לגיל ואחר כך ניתן להמשיך ולאסוף. אני חושבת שהסט ההתחלתי מספיק בהחלט. הוא מגיע עם נרתיק לאיסוף הדמויות, 8 דמויות צבעוניות ועוד אחת בהפתעה. בנוסף מדבקות עבור כל אחת מדמויות האיסוף. מחיר מומלץ:59.90 ₪

דיאמנט

דיאמנט צילום: יח"צ

אחת הדרכים לגרום לילדים להמשיך ולשחק במשחקים שבבית היא מדי פעם להעלים חלק מהם לתקופה ארוכה. כעבור שנה, כשתוציאו מחדש את המשחק, הם יתלהבו ממנו שוב. כך קורה אצלנו כרגע עם הפאזלים; אחרי כחצי שנה, שלפתי שוב 3-4 פאזלים והתיישבתי להרכיבם עם בת הארבע. רשת פאזלנד יצאה עם מבצע לחגים ובמסגרתו נותנת לכל הרוכש פריטים ב-150 שח ומעלה - פאזל בן 100 חלקים בשקל אחד בלבד. אין כפל מבצעים.

פאזלנד

פאזלנד צילום: יח"צ

התקופה בה חלים כל החגים היא זמן טוב לדייק את המראה ולנסות דברים חדשים. לאחרונה מותג השיער, שאני משתמשת בתכשיריו לחזק ולרכך את שיערי הסובל מחנק מתחת לכיסוי הראש בו הוא נמצא ברוב שעות היממה, השיק צבע שיער המביא בשורה חדשה. לאחר כעשרים ואחת חודשי מחקר מוצע כעת צבע שיער בשם "אנטי ברייק" המשלב טכנולוגיה המחזקת את סיב השערה ובמקביל מעדנת את מרקם השיער בלי להפריע לתהליך צביעת השיער. התוצאה הסופית היא שיער חזק בצבע חזק, שזמני דהייתו מתארכים לכמעט כפול זמן. תוכלו לבחור בין קולקציה רחבה של 61 גווני צבע מתוכם  9 צבעי יסוד בסיסים  ו 52 גוונים בקבוצות הגוונים אפור, מוזהב, בז, חום שוקולד, סגלגל, נחושת, מהגוני, אדום וטרנד קולשיין. מחירי הצבע נעים בין 120- 350 ₪. אני משתמשת בקיט הכולל מסכת קאוויר שמפו קאוויר, מולטי אקשן תחליב הגנה לשיער מפני חום (מחליק, פאן)  ותיק רחצה מפנק המוצע כעת במחיר 269 במקום 399 שקל.

Mon Platin Professional

Mon Platin Professional צילום: יח"צ

בערב השני של ראש השנה, כשאני מברכת "שהחיינו", אני גם מכוונת על בגד חדש. בשנים האחרונות גיליתי שאני נהנית הרבה יותר לקנות לילדיי מאשר לעצמי. למשל, השמלה המקסימה של סולוג שהקטנה תלבש לחג הראשון. היא לא מקושקשת מדי ולא מתיימרת אבל חגיגית ונוחה בצורה המאפשרת לקטנה להשתולל ולהנות מבלי להרגיש מוגבלת. בתור אמא שמעדיפה שלא להלביש לילדים קטנים בגדים שצריך להזהר איתם (כמו בגד לבן) או להתנהג בכל צורה השונה מהרגיל- מדובר בפריט מושלם. אחת הסיבות שאני אוהבת את רשת סולוג היא שהם מבינים ילדים וחושבים על הצרכים שלהם ולכן תמיד אני מוצאת שם משהו. הקולקציה של השנה עוצבה בהשראת הבלרינות ולכן הגוונים הם של של ורוד בהיר ושמנת והגזרות עם פליסה בשילוב פייטים ושיפון. טווח מחירים: חולצות החל מ – 39.90 ₪ מכנסים החל מ – 79.90 ₪, חצאיות החל מ- 79.90 ₪, שמלות החל מ – 69.90 ₪, מכופתרות החל מ- 79.90 ₪. 

סולוג

סולוג צילום: ירון וינברג