מה יש לך בתיק? עם ריקי לוי

יש לה תיקים מכל הסוגים והמינים ולפעמים זה די מביך שאנשים רואים לה את הבלאגן שבתוכם. ריקי לוי מספרת מה עוד יש לה בתיק. סליחה, בתיקים

חדשות כיפה ריקי לוי 02/07/17 11:38 ח בתמוז התשעז

מה יש לך בתיק? עם ריקי לוי
ריקי לוי, צילום: עזרא לנדאו

 שם: ריקי לוי 

עיסוק: בעלת חברת שיווק פרויקטים חדשים, ליווי משקיעים ויזמויות נדל"ן. משרה עיקרית - אמא ל-4 נסיכים מדהימים, אישה, רעיה, אחות, חברה ובעלת אוזן קשבת לסביבה שלי. 

קצת על התיק שלי: התיק שלי בבאלגן תמידי. תמיד זרוק בו איפור, כסף, כמויות של כרטיסי ביקור מכל מפגשי הנטוורקינג העסוקים שאני מבלה בהם די הרבה. התיקים שלי מגוונים ורבים: החל מתיקים שאני יכולה למצוא בהם מוצץ של תינוק עד לתיק בגודל של כרטיס ביקור שלא נכנס בו כלום והוא נטו למפתחות הרכב ולאשראי. 

קצת על כל התיקים שלי: תיקים לפי צבעים, לפי גדלים, לפי עונות, לפי הנעליים (גבוהות או שטוחות), לפי שעון החורף (כהה יותר), לפי הלוק ולפי סגנון הפגישה אליה אני הולכת. בוקר של פגישה במשרד או יציאה בערב יגררו אחריהם שינוי תיק. 

התיקים

התיקים צילום: ריקי לוי

הכי כייפי: בלי כלום!  להיות משוחררת לגמרי 

הכי שימושי: הפלאפון שלי עם הכיסוי שלו. נכנס בו כרטיס אשראי / רישיון/ כרטיסי קופ"ח/ כרטיסי ביקור, למרות שבעולם הדיגיטל יש לי דיגיטלי. ואפילו מסטיק יכול להיכנס לשם . 

הכי חשוב: התיק של התינוק כולל הכל! לא לשכוח אוכל / טיטולים/ מגבונים וכל דבר שימנע בעיות וחסרים.

הכי חיוני: תיק איפור. יש לי שלושה: אחד בבית, אחד באוטו, אחד במשרד. וכמובן הפלאפון וכרטיס האשראי. 

הכי נוח: תיק קטן עם רצועה או תיק גב אלגנטי עם רצועה. 

הכי מביך: לפתוח את התיק שלי ליד אנשים שיראו את הבלאגן.  

הכי מיותר: תיק הספורט שלי. מנסה לשכנע את עצמי שאני מכורה לספורט, בינתיים אני רק משכנעת והתיק בבאגז' של האוטו נח לו בסבבה. 

ובפנים

ועוד צילום: ריקי לוי

תיק עם סיפור: המזוודה הנעלמת שעד היום לא חזרה ולא פוצתה.  הגענו לאיטליה אבל המזוודות - נעלמו עקבותיהן כבר מעל חצי שנה ... וכמובן שנאלצתי לקנות הכל פלוס תיק חדש. 

לסיכום: אמרי לי מהו תיקך ואומר לך מי את :) 
תיק של אשת עסקים או תיק של עורכת דין כנראה לא יראו כמו תיק של אמא בתפקיד  
תהיו נאמנים לעצמכם ושלמים עם הלוק שלכם. וכמובן אל תשכחו לעשות סדרי עדיפויות בחיים ולקחת יתכם מכל פגישה ושיח תובנה ומידע לדרך החדשה. 
מלאו את תיקכם בתובנות החיים