מבצע ההתרמה של עזר מציון הגיע לסיומו

מבצע ההתרמה "פרס מציל חיים" של עזר מציון הגיע לסיומו. הרב צ'ולק: "מודים מעומק הלב לכל מי שתרם לארגון ותרם בפועל להצלת חיים"

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף עזר מציון 16/02/18 16:55 א באדר התשעח

מבצע ההתרמה של עזר מציון הגיע לסיומו
הסתיימה ההתרמה לעזר מציון, צילום: ישראל ברדוגו

בשבוע שעבר , הגיע לסיום מבצע ההתרמה השנתי הענק "פרס מציל חיים" של עמותת עזר מציון, ומיד לאחריו לאחר חודשי ציפייה תתקיים ההגרלה הגדולה. אמנם כלל המשתתפים בהגרלה זכו להציל חיים, אולם גם רבים מאותם תורמים גם יזכו בנוסף בפרסים יקרי ערך.

מאות מתנדבים ומתנדבות של עזר מציון עסקו בחודשיים האחרונים במבצע ההתרמה, בהן נרכשו אלפי כרטיסים שזיכו אותם בתרומה מצילת חיים עבור התכניות השונות שמפעילה העמותה, כשכאמור, לצד מעשה החסד זיכו הכרטיסים את התורמים בהשתתפות בהגרלה נושאת פרסים הכוללים טיסות לחו"ל ליעדים שונים, ג'יפ מפואר, מכשירים חשמליים, מטבחים, חדרי שינה ועוד ועוד.

למעלה מ- 670 אלף מאזרחי ישראל נעזרו בשנה האחרונה ב'עזר מציון'. פעילות הארגון הובילה עד כה ל - 2653 השתלות מצילות חיים , כמו כן לסיוע לכ - 10,000 חולי סרטן. פעילות זו יוצאת לפועל בזכות מערך מתנדבים המונה כ - 25,000 איש אך גם בזכות רוחב ליבם של אנשי חסד.

"אנחנו מודים מעומק הלב לכל מי שתרם לארגון ובעצם תרומתו עזר למעשה בפועל להצלת חיים", מדגיש יו"ר ומייסד הארגון הרב צו'לק. "התרגשתי לראות את ההתגייסות הרבה של הציבור, הן בתרומה כספית והן בהתנדבות הרבה של הפעילים השונים בקמפיין, קמפיין כזה נותן לנו כוח להמשיך בפעילותינו כל השנה".