להכיר מקרוב קולנוע ויצירה יהודית אמתית ללא פשרות

צבי יחזקאלי, רמה בורשטיין, דני שטג ועוד יגיעו לימים הפתוחים של בית הספר לקולנוע יהודי 'תורת החיים' ביד בנימין. מנהל בית הספר: "אני מזמין את כל מי שיש בו רצון ליצור ולהשפיע"

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף תורת החיים 07/03/18 10:34 כ באדר התשעח

להכיר מקרוב קולנוע ויצירה יהודית אמתית ללא פשרות
צילום: יחצ

בתחילת ניסן, חודש האביב והפריחה זמן הנבעה ופריחה יצירתית, בזמן מיוחד זה ביה"ס לקולנוע יהודי מקיים 2 ימים פתוחים למסלולי הקולנוע והמשחק, יום לגברים ויום לנשים, בתאריכים: ב' ניסן 18.3.18 - גברים, ג' ניסן 19.3.18 - נשים.

ערבים אלו יתקיימו במתחם המפואר של ביה"ס, יגיעו אמנים מהשורה הראשונה וידברו על יצירה וקולנוע יהודי בהרצאות קצרות וקולעות בסגנון TED, מיד לאחר ההרצאות יתקיימו סדנאות חוויתיות בתחום הקולנוע והמשחק, סדנת קולנוע מיוחדת עם צבי יחזקאלי (גברים), ורמה בורשטיין (נשים). ועוד'..      בנוסף, למשך כל הערב חדר העריכה של ביה"ס יהיה פתוח לרווחה ויוקרנו עליו סרטי בוגרי ביה"ס. 


מנהל בית הספר ישראל סלנט שם את הדגש על הדבר המיוחד בבית הספר. לדבריו "הדבר שמייחד את הערב הקרוב הוא שהמשתתפים בו הולכים להכיר מקרוב קולנוע ויצירה יהודית אמתית ללא פשרות בצד ההלכתי ובצד המקצועי ברמה הגבוהה ביותר ולהיות שותפים בחזון ביה"ס כחלק ממהפכת התרבות היהודית שמתחוללת אל מול עיננו"
הוסיף סלנט "ב"ה בוגרי בית הספר בשנים האחרונות, הפיקו מבחר סרטים איכותיים ביניהם מספר סרטים שאף הוקרנו בכלי התקשורת והקרנותיהם זכו לתשבחות נרחבות, אני מזמין את כל מי שיש בו רצון ליצור ולהשפיע, לבוא ולהכיר את ביה"ס מקרוב ולהיות חלק מהמהפכה"


להרשמה ליום הפתוח לחץ כאן