יש לי כלב כריש!

בפורים כולם מתחפשים! מהילדים הקטנים ועד למבוגרים. אז למה לא לצרף לחגיגה גם את חיית המחמד שלכם? ואם אין לכם אחת בנמצא, תוכלו להלביש את הבית באביזרים מחופשים.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 13/02/18 09:54 כח בשבט התשעח

יש לי כלב כריש!
כלב בתחפושת, צילום: שאטרסטוק

גם אביזרים מתחפשים לכבוד פורים מסכות ותחפושות הם חלק בלתי נפרד מחגיגות הפורים. אבל לא רק בני אדם יכולים להתחפש, גם בעלי חיים, אביזרים, תכשיטים, וכלי נוי, מגיעים בימים אלה לחנויות שונות בשינויי צורה מרנינים. הכי מדליקים נדמה לי, הם הכלבים המחופשים. נשמע הזוי? עובדה שבאתר Adika תמצאו עכשיו היצע מיוחד המאפשר להלביש את חיית המחמד שלכם במערכת של פיראט, כריש, קאובוי ואפילו דבורה. המחיר: 25-69 שקלים.

תחפושת כריש

תחפושת כרישצילום: בר שריר

תחפושת לחיית המחמד

תחפושת לחיית המחמדצילום: בר שריר

להבדיל, כשמדובר בתינוקות ופעוטות, תוכלו להפתיע אותם עם כריות מחופשות לחד קרן, בעל החיים האגדי שהוא כרגע להיט בעולם הילדים, שהמעצבת קרן שחר מציעה ב"צ'יקיטס", חנות הקונספט שלה במרכז שוסטר ברמת אביב, וגם בחנות האונליין שלה. יש שם גם כריות פנדה וכריות עננים.
 

כריות

כריותצילום: בועז לביא

רוצים לשעשע עם שעון קיר בתחפושת? - המותג האיטלקי Diamantini & Domeniconi שנחת באחרונה באתר house6moda מציע שעונים בצורת פרחים, פרפרים, עפיפונים, או רקע דמוי להבות אש אדומות-כתומות, החל מ-299 שקלים.

דיאמנטי דומניקוני

דיאמנטי דומניקוניצילום: דיאמנטי דומניקוני

בגלריה גלוריה מונדי בתל-אביב, יש מנורה שהתחפשה לדג קרפיון, ברחוב מרגוזה ביפו, בחנות בשם  ONE BEDROOM מגש התחפש לצב, ובבורסה לתכשיטים תליון זהב ויהלומים התחפש לסוסון ים חמוד.

גלוריה מונדי

גלוריה מונדיצילום: גלוריה מונדי

מגש צב

מגש צבצילום: מגש צב

תליון סוס ים

תליון סוס יםצילום: תליון סוס ים

אביזרי נוי בצורת ליצנים מכסף, הם אחד ממאפייני הפורים של בית הצורפים, לצד מסכות כסף טהור המזכירות את אלה של פסטיבל ונציה. מחיר המבצע ההתחלתי של הליצנים הוא 290 שקלים, עד ה-3 במרץ.

בית הצורפים

בית הצורפיםצילום: בית הצורפים

אפילו קוסמטיקה יכולה להפתיע אותנו בתחפושת של מסכה. למשל מסכת הבד השחורה של חברת 'מאליס/MAELYS'  הרוויה בסרום לחות ושזורה במגנטים זעירים, שפועלים בסינרגיה מיוחדת. מניחים אותה על הפנים לרבע שעה, כדי לרענן ולשקם את העור.

מאליס

מאליסצילום: מאליס