מתי ישראלים קונים הכי הרבה?

ישראלים אוהבים לקנות והרבה! אבל מתי? מחקר חדש בדק מהן השעות הפופולריות ביותר לרכישות ברשת בישראל והשווה את הרגלי הקניות באתרים בישראל אל מול מדינות אירופה. אז מהן השעות הפופולריות בישראל? ואיזה יום מועדף על הישראלים? התשובה בכתבה!

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/18 12:55 ל בניסן התשעח

מתי ישראלים קונים הכי הרבה?
קניות, צילום: shutterstock

השעות הפופולריות ביותר לרכישות ברשת בישראל הן בין 10:00 ל-14:00 במהלך ימי העבודה, 30% מהרכישות התרכזו בארבע השעות הללו - ליבו של יום העבודה. כך עולה מניתוח שערכה חברת ההייטק Optimove , המנתחת פעילות לקוחות בעסקים. לאחר השעה 20:00 בארבעת השעות האחרונות של היממה, כאשר רוב האנשים כבר בבתיהם, יתבצעו 15% מכלל הרכישות און ליין.

המחקר השווה את הרגלי הקניות באתרים בישראל למול אירופה, וגילה שהצרכנים בשני השווקים ממעטים בקניות און ליין בסופי השבוע. כפי הנראה מאחר וימים אלו מנוצלים בין השאר לקניות בחנויות פיזיות. אולם בעוד שהצרכנים האירופים מקפידים לבצע את הקניות ברשת על חשבון זמנם הפרטי בעיקר בשעות הערב בין 21:00 ל- 22:00. הישראלים מעדיפים להקדיש לכך את שעות העבודה, דווקא בערב ובלילה כאמור הקניות מתמעטות.

 לדברי עומר ליס, עורך המחקר בחברת Optimove, המחקר התבסס על 20 מיליון עסקאות רכישה שבוצעו על ידי צרכנים ישראלים ואירופאים בעשרות אתרי קניות בינלאומיים. עוד עולה מהמחקר שהיום החזק ביותר ברכישות און ליין בישראל הוא יום שלישי בו מתבצעות 17% מהרכישות.

 

 

 

באדיבות חברת אופטימוב - המלווה 300 חברות ואתרי קניות בניהול נבון של לקוחותיהם.