להתאפר נכון: באה לחדש לכן..

מתי לזרוק מוצרי איפור? מה הדרך הטובה להתאים גוון מייק אפ? למה טוב לעשות שפכטל לפנים? חן כלפון עם טיפים מפתיעים

חדשות כיפה חן כלפון 25/01/17 17:43 כז בטבת התשעז

להתאפר נכון: באה לחדש לכן..
חן כלפון, צילום: חן כלפון

1. אם יש לך מוצרים שהעלו אבק במגירה, ואת תוהה אם את עדיין יכולה להשתמש בהן, כדאי שתדעי שלמוצרי איפור יש תוקף! על כל חברה שמכבדת את עצמה, יש סימון תוקף על המוצר בסימן צנצנת ובפנים מספר ולצידו האות M.
האות M מסמנת את החודשים (Month) , והמספר - את מספר החודשים שהמוצר בתוקף מרגע הפתיחה.

2. הגיע החורף ואת לא מבינה למה גוון המייקאפ כבר לא יושב עלייך בול? את לא לבד!
גוון הפנים משתנה בין עונת החורף לעונת הקיץ, עד טון או שניים! (ברוב העולם, אולי בישראל שטופת השמש רק באזורים מסויימים על המפה ;))

3. חשבת שהדרך הטובה להתאים את גוון המייקאפ הוא על גב היד? תחשבי שוב. גב היד ברוב המקרים לא יהיה דומה לגוון הפנים שלך, ואת עלולה למצוא את עצמך עם מייקאפ שלא מתאים לך.
איך תמצאי את הגוון המושלם? הניחי בצד הסנטרקו הלסת ונסי לראות אם המייקאפ משתלב עם הפנים. ייתכן ותראי הבדל בין המייקאפ לבין הצוואר, דבר הגיוני משום שהצוואר מוצל ע''י הפנים וחשוף פחות לשמש. ההתאמה צריכה להיות מושלמת בין בית החזה לבין הפנים, ובשעת מריחת המייקאפ, פשוט טשטשי לכיוון הצוואר.

4. לא למאפרות בלבד! לכל הבנות בעלות העור השומני שחוץ מיתרונות העדר הקמטים ועודף הלחות בחורף, חוות גם חסרונות כדוגמת נקבוביות פתוחות שסופגות באהבה פנימה כל טיפת מייקאפ, המוצר הבא הוא בשבילכן! ישנו מוצר בשוק שנקרא "פריימר", המוצר הנ''ל נראה כמו קרם שקוף, והוא מכיל בתוכו סיליקונים. את המוצר מורחים על הפנים לפני המייקאפ, והוא חודר לנקבוביות וחוסם אותם. (אסוציאטיבית, זה כמו לשפכטל קיר עם חורים- בקטע טוב!) וזה עוזר ליצור מראה אחיד וחלק לפנים. (חשוב להסיר את כל האיפור לפני השינה כדי לתת לעור לנשום בלילה!)

5. הרבה מהמוצרים בשוק הם גימיק שיווקי! הצללית תהיה טובה לך גם בתור סומק, והשימר יכול להיות טוב גם בתור צללית. תתפלאי, אבל גם נגיעות של אודם בתפוחי הלחיים יכול לשמש כסומק, והמסקרה יכולה לשמש גם כאיליינר (עם טיפת קורדינציה;)) ואם זה לא מספיק, נסו מגבונים עדינים לתינוק בתוספת תחליב, כתחליף למגבונים להסרת איפור.
אל תתפתי להעמיס בתיק שלך המוני מוצרים עם שמות מפוצצים. אם אהבת גוון מסויים של צללית בתור ברונזרסומק, רכשי אותה בלי להתבלבל! פער המחירים יכול להגיע לעשרות שקלים!
(בתמונה- פלטת הצלליות החומות שלי שמשמשת גם לצלליות לגבות וגם להצללות לחיים כתחליף לברונזר)