היתושים משגעים אתכם? הנה הפתרונות

לקראת הקיץ והיתושים, החברות השונות יצאו עם מוצרים חדשים שיעזרו לכם להפסיק לגרד

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/05/17 11:51 יט באייר התשעז

היתושים משגעים אתכם? הנה הפתרונות
יתושים, צילום: shutterstock

כל אחד מכיר את לילות הקיץ, כשאתה מתעורר מהשינה תוך כדי גירוד מאסיבי של הרגל, היד, או כל חלק בגוף שהוא חשוף ומועד לפורענות היתושים. תחושת הצריבה והגרוד מציקים, מפריעים לשינה והורסים את הלילה.

במהלך ימי הקיץ, עקיצות היתושים מלוות אותנו כמעט בכל פעילות שאנחנו עושים: בגינה הציבורית, בטיולים, בפיקניק וכו. בשנים האחרונות כשיתוש הנמר האסייתי, העוקץ גם בשעות היום, הצטרף לחגיגה הקייצית, זה הפך למטרד משמעותי.

חברת אס.סי ג'ונסון מציעה לקיץ הקרוב מוצר ייחודי של המותג הבינלאומי אוטן: אוטן אפטר בייט (AFTER BITE). מדובר בג'ל להרגעה מהירה של העור לאחר עקיצה המעניק תחושת הקלה מיידית. מותאם לשימוש לכל המשפחה, קומפקטי ונוח לנשיאה. מוצר חובה בכל תיק, בכל בית (מומלץ לאחסן בשידה שליד המיטה) לקיץ הקרוב.

אוטן אפטר בייט מרגיע עור מגורה ואדמומי גם כשלא מדובר על עקיצות יתושים, בעל נוסחה המכילה קמומיל ואלוורה הידועים כמרגיעים עור מגורה ואדמומי, נספג בקלות ובעל ריח נעים במיוחד, צורת המיכל מבטיחה שימוש היגייני במיוחד.

להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות, מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪

אוטן

אוטן אפרת אשל

 

הקיץ מתקרב והיתושים כבר כאן ועורו העדין של התינוק זקוק להגנה גם מפני עקיצות יתושים.

סנו די! תחליב דוחה יתושים לתינוקות ולילדים, מעניק הגנה מעולה מפני עקיצות למספר שעות. בעל מרקם וניחוח נעימים ומתאים לעור עדין. מומלץ למרוח לפני הטיול בגינה או הפיקניק. המוצר מגיע בבקבוק רול און נוח לשימוש ונוח לנשיאה בתיק.

נבדק דרמטולוגית ובאישור משרד הבריאות. מתאים במיוחד לעורם העדין של תינוקות. מתאים לשימוש יומיומי, לתינוקות מעל גיל ששה חודשים.

בין המוצרים המובילים בסדרה: סנו די! פלוס אלוורה, סנו די ממקור טבעי מתמצית אקליפטוס לימוני ועוד.

להשיג ברשתות השיווק, מחיר 19.90 ₪

סנו די! תחליב

סנו די! תחליב מוטי פישביין