עוד מסיבת חנוכה? כדאי שהאיפור שלך יהיה מושלם

השבוע רצוף בהדלקות נרות ומסיבות עם חברים ומשפחה. אם את רוצה להיראות מושלם, זה העדכון שלנו לאיפור מסיבות לחורף הקרוב: השנה שמים דגש גם על השפתיים וגם על העיניים. חג צבעוני ושמח! 

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 12/12/17 15:41 כד בכסלו התשעח

עוד מסיבת חנוכה? כדאי שהאיפור שלך יהיה מושלם
איפור למסיבת חנוכה , צילום: shutterstock

עם כל מסיבות החנוכה והדלקות הנרות שצפויות לנו השבוע, לא חסרות סיבות מצוינות לרצות להיראות במיטבנו. ואיפור מדויק ומעודכן, יכול לסייע בכך לא פחות מלבוש חגיגי.

בעבר נהוג היה להדגיש שפתיים, באדום חזק בעיקר, והעיניים נשארו עם מינימום הבלטה (שנות ה-20 עד ה-60 של המאה שעברה), אחר כך (שנות ה-70 עד סוף האלף) אלה היו העיניים, עם צלליות, אייליינר ומסקרה, והשפתיים נצבעו בוורוד חיוור. היום בדרך כלל מבליטים גם עיניים וגם שפתיים. לפי גורו המייקאפ בועז שטיין, המראה "הנכון" - במיוחד לאירועים חגיגיים - הוא צלליות עיניים מעושנות וכהות, שפתיים צבועות בגוונים חזקים (למשל בורדו), ושיער ארוך.

בועז שטיין

בועז שטיין צילום: ניסים פרץ

לפי בית ג'יבנשי כדאי לצבוע את השפתיים בשני גוונים, אחד מהם לתיחום ואחד למילוי, ואת העיניים להדגיש באייליינר שחור-סגול. המוטיב השחור מופיע גם במראה האיפור של חברת ג'ייד, בצלליות שסולם הצבעים שלהן כולל כחול קובלט, ושחור מעושן. לעומת זאת חברת פופה האיטלקית נאמנה לצבעי איפור חמים כולל צבע דבש לשפתיים.

מי שעוד חושבת שאיפור אלגנטי ומתוחכם צריך ללכת עם צבעי אדמה היא חברת שיק תמרוקים, שמציעה לעיניים צלליות מבריקות בגוון ברונזה מעושן או חום אדמה, ומסקרה שחורה, במחירים הנעים בין 25 ל-55 שקלים. 

שיק

שיק צילום: יח"צ

בהתאמה למגמה הרווחת, גאיה קוסמטיקס השיקה צלליות מעושנות, ומומלצת במיוחד אבקת המייק אפ החומה והעדינה שלה. ואצל חברת מייבלין ניו-יורק, בולטים גווני חציל, בורדו, סגול-שחור ויין אדום. 

גאיה קוסמטיקס

גאיה קוסמטיקס צילום: עידן גיל

התחכום של לוריאל פריז מתבטא בשפתיים כאילו נטולות צבע, אבל מתוחמות במסגרת כהה, ובפס אייליינר צמוד לקו הריסים העליון בגוון ורוד פוקסיה. 

אותוריטת האיפור המקומית עדה לזורגן ממליצה על פלטת גוונים של אדום, כתום, אדמה, חציל וזהב, עם צלליות מעושנות. לזורגן מציעה למרוח על הפנים מייק בשני גוונים: אחד זהה לגוון העור הטבעי, ואחד כהה יותר להצללות והדגשת עצמות לחיים. למראה חגיגי אפשר לדעתה להוסיף נקודה עדינה של זהוב או ורוד בקצה העין, בהמשך לצללית כתומה או זהובה. ועל השפתיים מורחים ברונזר כתום וגלוס מבריק. 

עדה לזורגן

עדה לזורגן צילום: גיא הכט

 
מראה נוצץ וזהוב לכל מסיבה ואירוע הוא גם ההמלצה של חברת PUPA  האיטלקית. בקולקציית האיפור שלה שהגיע לארץ, העיניים מודגשות בגווני זהב ושחור, ואת הפנים מורחים בתחליב מיוחד שיש לו נצנוץ זהוב עדין. גם הפודרה שלה היא בעלת אפקט זהוב מנצנץ. 69-89 שקלים. 

פופה

פופה צילום: יח"צ

לאונרדו קוסמטיקה היא חברה ישראלית בעלת ניסיון של כעשרים שנה בתחום, ובצדק אומרים אנשיה שעם כל הכבוד לצבעים, מצב העור הוא זה שיכריע בסופו של דבר את המראה שלנו. לשיפור העור לפי לאונרדו צריך סבון נוזלי-נטול חומצות לניקוי יסודי של הפנים, סרום עם חומצה היאלורונית, ג'ל עם אנטי מחמצנים ופפטידים (לג'ל של החברה קוראים טוויסטר פייס), קרם לחות איכותי כולל מסנן קרינה שחשוב גם בחורף, ומסכה בשם סירניטי מאסק, להחדרת לחות לפנים. 

לאונרדו

לאונרדו צילום: דביר כחלון

נחזור לקופסת הצבעים עם המותג האיטלקי Flormar המשווק מייק אפ רך על בסיס מים, קל על העור וכולל מסנן קרינה. כ-70 שקלים. מומלץ גם הקרם הכתום לטשטוש כהויות (45 שקלים), ולעיגולים שחורים רציניים מתחת לעיניים, וקוניסלר (35 שקלים). 

Flormar

Flormar צילום: יח"צ

MALU WILZ הוא מותג איפור מקצועי שמציע שפתון בורדו בגימור מאט. צלליות משולבות בחלקיקי נצנצים ואבקת שימר לוכדת עור שמחירה 234 שקלים. השפתון של מאלו וילץ הוא בבורדו עמוק.

Malu Wilz

Malu Wilz צילום: יח"צ

לקראת ערב נוצץ, אומרים במותג האיפור הפריזאי בורז'ואה, צובעים את השפתיים בצבע דובדבן, אפשר גם בסגול. צלליות העיניים מעושנות, והפנים בהירות. חשוב גם סומק. 24-59 שקלים.

בורז

בורז'ואה צילום: יח"צ

גם מי שלא מתאפרת בדרך כלל, יודעת ששפתון הוא פריט חיוני שמשפר עור פנים חיוור או הופעה עייפה. למותג איב רושה מצרפת יש קולקציית שפתוני Grand Rouge  ב-20 גוונים, כולל אדום חמרה, סגול שזיף, בורדו, אדום דובדבן חזק ועוד. 80  שקלים. רק ברשת חנויות המותג או אונליין. 

איב רושה

איב רושה צילום: יח"צ

ללוריאל פריז יש דור חדש של שפתונים נוזליים (ליפ פיינט), ב-8 גוונים. הם נוחים למריחה, לא זולגים ולא מייבשים. בחברה מציעים לבעלת שפתיים עבות ומלאות למרוח שפתון מבריק, למי שאוהבת להתלבש בשחור למרוח שפתון אדום מט, ולמי שבחרה בצלליות מעושנות, למרוח שפתון בורדו מט.

לוריאל פריז

לוריאל פריז צילום: יח"צ

INFINITY הוא השפתון החדש של חברת איל מקיאג' שניתן להשגה רק ברשת של המותג. הוא נוזלי, בגימור מט, בקשת של 28 גוונים כולל כתום, אדום, סגול וחום. מחיר ההשקה בחודש דצמבר הוא 69 שקלים. לאחר מכן 129 שקלים ליחידה. 

איל מקיאג

איל מקיאג' צילום: מוטי פישביין

ג'יבנשי השיק שפתון המכיל חומצה היאלורונית בזכותה מתקבל אפקט של עיבוי ומילוי השפתיים. פטנט נוסף טמון בתגובה השונה שלו לרמת חומציות העור של כל מי שמורחת אותו. כך שהוא נראה כצבע אחר על כל אחת. 170 שקלים ל-2.2 גרם. ניתן להשיג רק ברשתות פארם מובחרות.
השפתונים החדשים של MAX FACTOR מיוצרים ב-4 גווני אדום חזקים. כמו רוב השפתונים של ימינו גם הם מועשרים בשמנים מונעי יובש. ניחוחם הדרים ווניל. כ-70 שקלים ברשתות הסופר פארם.

ג

ג'יבנשי צילום: יח"צ

הופעה ראויה כוללת כמובן גם שיער מטופח. ההמלצה שלי היא סדרת  Keratin Forte של המעבדות לקוסמטיקה ג'ויה, חברה ישראלית שעברה באחרונה למיקום רחב ידיים בחולון, שם מיוצרים שמפו, מרכך ומסכה לשיער המכילים קרטין טהור (החומר הבונה את השערה) ואינם מכילים מלח. הם מתאימים לשיער שעבר החלקות, צבע וטיפולים כימיים אחרים. ייחודם של מוצרי ג'ויה בכך שמנסים אותם על נשים החיות בארץ, בניגוד לחברות ענק בינלאומיות, ומתאימים אותם ספציפית לאקלים ולסוג העור המקומיים. אשר לקופסת הצבעים, בג'ויה אומרים שהאופנה חוזרת לשיער צבוע בבורדו וחום, אם כי יש להם גם תכשירים מיוחדים לבהירות השיער. אישית, אני שפוטה של הסרום וקרם הלחות של ג'ויה לשיער מתולתל...

ג

ג'ויה צילום: נעמי גוטקינד גולן

עוד שם המתקשר עם שיער, הפעם תספורות ותסרוקות, הוא פול מיטשל. התחזית שלו: הקארה הארוך ימשיך למלוך כתספורת הנשית המובילה, כי זוהי הדרך הקלה ביותר לקבל את היתרון של שיער קצר עם מראה של שיער ארוך.