מותגי האיפור והטיפוח בטרפת השקות

מותגי האיפור והטיפוח הידועים פוצחים בקיץ בהשקות של מוצרים חדשים ואתן יכולות להנות מהמגוון וההנחות. אספנו לכן כמה מוצרים חדשים שיצאו לשוק

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/17 15:34 כג בתמוז התשעז

מותגי האיפור והטיפוח בטרפת השקות
מוצרי איפור, צילום: shutterstock

Kiehl’s משיקה דאודורנט קרם אנטי פרספירנט בעל יעילות גבוהה במיוחד, עם תמציות של תפוז, לימון וזרע פשתה

Superbly Efficient Anti-Perspirant & Deodorant Cream הוא תכשיר עדין במיוחד, יעיל, המציע טיפוח עור ייחודי. הקרם נטול הריח מותיר את העור בתחושה רכה, רגועה, חלקה ומשיית עם 24 שעות של הגנה מפני זיעה וריחות. הפורמולה מפחיתה את ההזעה מתחת לבית השחי באמצעות מולקולות מתקדמות, זעירות ומייבשות לספיגה מוחלטת.

שילוב המרכיבים הייחודי של הקרם, מסייע בריכוך העור באזור בית השחי ומאפשר גילוח חלק ונעים. תמציות של תפוז, לימון וזרע פשתה מעניקות יתרון של טיפוח והרגעה. 

קיל'ס שמחה להציג את פורמולת הקרם הזו באפליקטור ארגונומי יוצא דופן ההופך את מריחת הקרם לפשוטה, קלה אחידה וחלקה.

תכולה: 50 מ"ל 
מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪ 

להשיג בחנויות Kiehl's

Kiehl’s משיקה דאודורנט קרם אנטי פרספירנט

Kiehl’s משיקה דאודורנט קרם אנטי פרספירנט צילום: יח"צ חו"ל

 

מותג האיפור והטיפוח בובי בראון משיק סדרת טיפוח חדשה Remedies

בהשראת גישתה ההוליסטית של בובי לטיפוח היופי, Bobbi Brown Remedies היא קולקציה של שישה תכשירים טיפוליים המתמודדים עם בעיות ספציפיות בעור במטרה לשפר את בריאותו הכוללת של העור, גם באופן מיידי וגם לטווח ארוך. החל מיובש קיצוני וכלה בעור מגורה ובעייתי, קולקציית Remedies מספקת מענה למגוון בעיות ופגמים המטרידים אותך בעור ומציעה גישה כוללנית להשגת עור בריא ויפה. מדובר בסדרת תכשירים, שנרקחו כך שניתם להשתמש בכל אחד מהם לבד או בשילוב עם תכשירים לטיפוח העור ומייקאפ על מנת ליצור פתרונות מלאים ומותאמים לעור.

בסדרה: 
SKIN REVIVER Nº 91 POWER GREENS FERMENT
למקסימום בריאות העור, חיזוק והגנה והחייאת עור עייף ופגום.
מרכיבים תזונתיים: אצות ירוקות ותסיסה עוצמתית המכילה קייל טרי, כרוב ניצנים ותרד שמוצו בתערובת של מים חמים על מנת לשמור על נוגדי החמצון בריכוז אופטימלי. הנוסחה המגוננת הזו, המכילה ,תסיסה עוצמתית, המסייעת בהגברת חיוניות העור עם פרץ של נוגדי חמצון ומרכיבים תזונתיים חיוניים הנפגעים לעתים קרובות על-ידי הרדיקלים החופשיים וגורמים תוקפניים בסביבה.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר: 210 ₪ 

Skin Moisture Solution Nº. 86 Intense Rehydration Compound
תרכובת להחזרת נוזלים אינטנסיבית לעור יבש מאוד או צמא ומיובש תוך עידוד יצור חומצה היאלורונית טבעית בעור- המפתח לעור בריא.
מרכיבים תזונתיים: שילוב ייחודי של חומצה היאלורונית ומים עתירי מינרלים המזינים את העור ומחזקים את גורם יצירת הלחות הטבעי שבו.
תכשיר ממריץ לחות המספק לחות מיידית לעור צח תוך המרצת רמות הלחות הטבעיות. מיד לאחר הטיפול, העור נראה קורן יותר בזוהר רענן ובריא.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר: 210 ₪ 

Skin Fortifier Nº. 93 Strength & Recovery Tonic
תמצית עשירה לחיזוק והבראת עור שאיבד את החיוניות והחוסן שלו וליצירת עור בריא וחזק יותר. מרכיבים תזונתיים: קומפלקס עתיר ליפידים העשוי משעוות עלי תות, תחליב מפולי סויה, חמאת מורו מורו ושמנים המשלימים את מחסום העור הטבעי ובהם סרמידים, חומצות שומן ולחות השומרת על תכולת הכולסטרול תוך סילוק הרעלים. הרכב חכם המסייע בחיזוק מבנה העור למניעת נזק עתידי מגורמים תוקפניים. נועל את הלחות בכדי לסייע בתהליך התיקון הטבעי. בנוסף, הנוסחה משלימה שלושה ליפידים חשובים בעור בכדי לחזק אותו עוד יותר.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר: 210 ₪ 

Skin Soother Nº. 80 Calming Red Algae Complex 
תמצית אצות חזקה להרגעה מידית לעור רגיש ומגורה, מפחיתה אדמומיות וסימני סטרס על העור.מרכיבים תזונתיים: קומפלקס לא מדולל של תמצית אצות אדומות וצמחי ים המפחית באופן ניכר לעין את סימני הגירוי תוך חיזוק העור והגנתו מפני התלקחויות בעתיד. פורמולה מרגיעה ומשככת המתאימה לעור רגיש הנוטה להגיב בקלות. מפחיתה אדמומית וגירוי באופן ניכר לעין ומקלה על עור הנמצא במועקה. התוצאה היא עור חזק ומוגן מפני התלקחויות עתידיות.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר: 210 ₪ 

Skin Clarifier Nº. 75 Pore & Oil Control
טיפול אינטנסיבי לעור בעל נטייה לפצעים וחסימת נקבוביות , מאזן שומניות ותורם למראה עור מעודן יותר. מרכיבים תזונתיים: שילוב של שמנים תחליביים שאינם סותמים את הנקבוביות (מאנוקה, היפופיאה, רוז היפ, דקל Saw Palmetto) וחומצה סליצילית המסייע בניקוז הנקבוביות וממריצים את תחלופת התאים מבלי לשבש את האיזון הטבעי של העור. נוסחה מטהרת ולא מייבשת המנקה את הנקבוביות ומאזנת את רמות השמן בעור תוך חיזוק וייצוב תחלופת התאים לארשת חלקה ובעלת מראה בריא יותר.
תכולה: 14 מ"ל
מחיר: 210 ₪ 

Skin Salve Nº. 57 Restoring Treatment
טיפול שיקומי לעור יבש במיוחד ופגוע, המגן על העור כך שיוכל לרפא את עצמו. מרכיבים תזונתיים: שילוב מלא ושלם של חמאת שיאה, דונג דבורים, תמצית כורכום ותמצית שוש (ליקוריץ) פועלים כ"תחבושת" נושמת על העור ומגוננים, מרככים ומשקמים. באלם מרוכז המסייע בהגנה והזנה של עור מגורה, יבש או פגום באופן חמור. ב-Skin Salve  ניתן להשתמש לבד או מעל פתרונות אחרים לטיפוח העור, לרבות Superblends אחרים, ללא חשש לפגיעה באפקטיביות. לריפוי אופטימלי, מומלץ להשתמש בלילה.
מחיר: 210 ₪ 

להשיג בחנויות בובי בראון 

 סדרת טיפוח חדשה Remedies

סדרת טיפוח חדשה Remedies צילום: יח"צ חו"ל


מותג האיפור L'ORÉAL PARIS  משיק: INFAILLIBLE SEXY BALM, שפתון לחות עמיד לשפתיים, ב-10 גוונים טרנדיים כובשים, ומסקרת  Miss Hippie מסדרת Mega Volume, מסקרה עם מברשת מגה צפופה, לנפח מודגש ומניפת ריסים צפופה

סקסי באלם- שפתון לחות עמיד חדש מסדרת אינפליבל, סדרת האיפור העמיד של לוריאל פריז. בסדרה קשת רחבה של  10 גוונים: 
3 גוונים בגימור BOLD- בעלי כיסוי אטום ומלא של צבע (בדומה לשפתון).
7 גוונים בגימור SHEER (בדומה לגלוס.)  
הגימור המבריק של כל 10 הגוונים מעניק לשפתיים אפקט מלא, בקשת המכילה גוונים עדינים, קלאסיים או דרמטיים.

בעונת הקיץ השפתיים מדברות אופנה. יחד עם זאת, מזג האויר החם גורם לנו להעדיף איפור עמיד יותר, שישרוד מצבי הקיצון כגון מים ולחות; וכן בעל אלמנט של טיפוח, כגון לחות לאורך זמן. סקסי באלם מסדרת אינפליבל העמידה הוא שפתון לחות (באלם) המשלב גוון טרנדי וכובש לשפתייך, עם עמידות לאורך זמן, יותר מאשר שפתוני באלם רגילים. נוחות שימוש מרבית: השפתון עוצב כ"צ'אבי" סטיק, בעל קצה מחודד למריחה מדויקת. תחתית השפתון מסתובבת, להוצאת חומר נוסף במידת הצורך.

INFAILLIBLE SEXY BALM

INFAILLIBLE SEXY BALM צילום: יח"צ חו"ל

מסקרה מיס היפי- מסקרה בעלת מברשת גדולה במיוחד. סיבי המברשת בעלי אורכים שונים, המאפשרים לכידה של כל ריס וריס ויוצרים נפח מודגש ומניפת ריסים עשירה, כנוצות שחורות וצפופות, במשיחה מהירה יותר.

בלוריאל אספו את מראות האיפור היפים ביותר בפסטיבלי הטבע השונים, אשר מבקריהם מציגים תלבושות על טהרת ההיפי שיק, ויצר בהשראתם את מסקרת מיס היפי: מסקרה חדשה  מסדרת מגה ווליום (עוד בסדרה: מיס מנגה ופאנקי).

טכנולוגיה ייחודית:
המסקרה בעלת מברשת גדולה במיוחד, בעלת סיבים באורכים שונים, המאפשרים לכידה של כל ריס וריס ויצירת מניפת ריסים עשירה וצפופה
בנוסף, פורמולת "נפח מהיר"- Quick volume, מועשרת בפולימר ייחודי, מכסה ומעבה את הריסים בגוון שחור אינטנסיבי. משיחה מהירה יותר ותוצאה מודגשת יותר

מחיר מיוחד להשקה בחודש יולי 2017: 50 ₪ 

מסקרה מיס היפי

מסקרה מיס היפי צילום: יח"צ חו"ל


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן