הסרת שיער בלייזר: עובדות ומיתוסים

לטובת כל מי שגילתה שאת הקיץ הזה היא כבר "פספסה", ריכזנו כאן את העובדות מול האגדות האורבניות והמיתוסים סביב הסרת שיער בשיטת הלייזר.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף עם רשת מרפאות פרופורציה 22/04/18 10:02 ז באייר התשעח

הסרת שיער בלייזר: עובדות ומיתוסים
צילום: Rbes

הרבה מאוד אנשים נזכרים ומבררים על טיפולי הסרת שיער בלייזר כשמזג האוויר כבר מתחיל להיות חם ומיוזע. על מנת שתוכלו להתחיל בטיפולים כבר עכשיו, ולהגיע אל הקיץ הבא חלקים ומאושרים – להלן התייחסותנו לחמישה מיתוסים שגורים:

 

1. כואב מידי

בואו נגיד שאין כאן מיתוס מופרך לגמרי, אבל בהחלט לא מדובר בייסורי תופת בלתי נסבלים. קרן הלייזר המרוכזת מכוונת אל זקיק השערה ומשמידה אותו. זו פעולה אגרסיבית ואין סיכוי שהדבר לא יגרום שום תחושה על פני העור. פגיעתה של קרן הלייזר בזקיקי השערה גורמת לתחושת עקצוץ שמידתה תלויה באופן סובייקטיבי בכל אדם; יש בעלי סף כאב נמוך ואחרים בעלי סף כאב גבוה יותר. הבשורה המשמחת כאן היא שכל מטופל יכול למרוח משחת "אמלה" מאלחשת במעוד מועד ולהתחיל את הטיפול נטול תחושה כמעט באזור המטופל. בנוסף לכך, בפרופורציה  אנו משתמשים במכשיר לייזר מתקדם עם מערכת קירור לאזור המטופל, כך שהטיפול עשוי לגרום לתחושת אי נוחות, אבל בהחלט נסבל!

   

2. יקר מדי

במקרה זה מדובר במיתוס שמקורו אינו ברור. ראשית, די להסתכל על העסקה כולה לטווח הארוך כדי להבין שמדובר בהשקעה משתלמת, הן ברמה הכלכלית והן ברמה האישית. אבל גם עבור אלה שפחות מסתכלים על העתיד ויותר מתרכזים בעלות נטו, גם בקופות החולים מגיבים לפופולריות של טיפולי הסרת שיער והכניסו אותם אל סל הטיפולים המסובסדים שלהן.

תשמחו לדעת שלרשת מרפאות פרופורציה הסדרים מיוחדים, הן עם מבוטחי כללית מושלם פלטינום והן מבוטחי מכבי שלי, הנהנים ממחירים מסובסדים שיכולים להגיע לגובה החזרים של עד חמישים אחוז משווי הטיפול.

  

3. גוזל זמן רב מדי

אם אתם חושבים כך, סימן שאתם שייכים לקבוצת החברים מהסעיף הקודם, שלא רואים את התועלת לטווח הרחוק ומסתכלים על החצי הכוס המלאה. בכל מקרה חשוב להבין שהביקורים במרפאה מבוצעים בהפוגות של כשלושה חודשים בין טיפול לטיפול.
בפרופורציה אף תיהנו בכל הסניפים מקפה בזמן הביקור, אז תודו שמדובר במשימה הרבה פחות מייגעת מכפי שחשבתם...

 

4. צריך לתת לשיער לצמוח בין טיפולים

זה אולי המיתוס הגדול והמטעה מכולם: טיפולי הלייזר מתמקדים, כאמור, בשורש השערה, בזקיק שלה. זו הסיבה שאין כל צורך להצמיח את השיער מעל פני שטח העור. ההיפך הוא הנכון: מומלץ לגלח את השיער בין הטיפולים ולהגיע אל הטיפול לאחר גילוח. אל תדאגו, מכשירי הלייזר המתקדמים שלנו לא יפספסו אף זקיק שערה, בזה אתם יכולים להיות בטוחים!

 

5. יש המון מכונים לטיפול בלייזר

נכון. אבל רק איש מקצוע מיומן שהוכשר לטיפול במכשיר יכול לבצע את הטיפול. ברשת מרפאות פרופורציה צוות מיומן ומקצועי המורכב מאנשי מקצוע בעלי השכלה רפואית. בזמן הייעוץ אתם עוברים סינון רפואי ובדיקת התאמה לטיפול. סינון זה הינו רציני ומקיף, ומטרתו להבטיח את הצלחת הטיפול ולא פחות חשוב מכך – את בריאותכם. (שיטת הלייזר אינה מתאימה, לדוגמה, לאנשים הנוטלים תרופות מסוימות, לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות, או לנשים בהריון).
כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים הטובות והמיומנות ביותר.

 

רוצה לקבל פרטים נוספים?