איפור זוהר לחגים

מראה איפור זוהר לבית כנסת ולארוחות המשפחתיות הוא רק בונוס, כשיום כיפור וסוכות עוד לפנינו. כמה טיפים שיעזרו לך להיראות במיטבך, ומבצע לחגים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/09/17 16:44 ד בתשרי התשעח

איפור זוהר לחגים
איפור זוהר לחג, צילום: shutterstock

לוריאל פריז נותנים לנו טיפים למראה זוהר לחג מאת עדי פרג'י, מנהלת הדרכה של לוריאל:

  • בחרי במייק אפ התואם את גוון עורך במדויק. רצוי לבחור בבסיס בעל לחות, שיעניק לעורך את הכיסוי הרצוי תוך שמירה על מראה טבעי וחלק. 
  • על מנת לפסל את הפנים, נשתמש בהארות והצללות עדינות בגימור מאט. את הברונזר הכהה נניח בעזרת מברשת תחת עצם הלחי ונטשטש כלפי מטה.
  •  את עצמות הלחיים נבליט בעזרת טפיחות עדינות של אור על החלק הבולט, בעזרת שימר נוזלי בתת גוון ורדרד. תוכלי להניח נגיעה ממנו גם בזווית הפנימית של העין, ובמרכז העפעף.  
  • את תפוחי הלחיים נאיר בעזרת פודרת הארה המשמשת גם כסומק. הארת הלחיים תסייע לפיסול וחיטוב הפנים, והיא מחמיאה במיוחד כשמחייכים. נגיעת הצבע הקלה תקפיץ את הלוק.  
  • בחרי בצלליות בגוון חום כהה וניוד, ליצירת הלוק המעושן. כסי תחילה את כל שטח העפעף בגוון ניוד מנצנץ, עד לעצם הגבה. לאחר מכן, הדגישי את פינת העין בגוון חום כהה, וטשטשי אל תוך קפל העפעף. 
  • ריסים עבים ושחורים יותר יתרמו עומק לכל מראה איפור. על מנת ליצור מניפה מלאה ומרשימה, השתמשי במסקרה עם מברשת סיבים גדולה במיוחד, שתתרום למראה מניפת ריסים בעלת נפח צפוף במיוחד. 
  • גם איפור עיניים עדין, לא יהיה שלם ללא הדגשה נאותה של הגבות. אלה מעניקות מסגרת לעיניים ומסלקות מראה עייף וחיוור. נבחר לעצב את הגבות במסקרה ייעודית, בגוון זהה ככל האפשר לשיער ראשינו. יש לסרק את הגבות מהחלק הפנימי של הגבות- כלפי חוץ. המסקרה תעצב את גבותייך, ותעניק להן מראה טבעי ומלא. 
  • הדגישי את שפתייך בעזרת גוון טבעי וורדרד, שישתלב נהדר עם כל גווני העור. בחרי בבאלם בעל נגיעה של צבע טבעי, בגימור מבריק מעט, שישווה לשפתייך מראה מלא נפח. היתרון של שפתונים כאלה היא האפשרות לחדשם בקלות ובמהירות, גם כשאת יושבת ליד שולחן החג ואין לך מראה. 

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי  L'ORÉAL PARIS מפנק את לקוחותיו בחג:
קונים מעל 199 ₪  ממוצרי המותג (איפור ו/או טיפוח פנים), מוסיפים 19.90 ₪, ומקבלים תיק איפור מהודר עם שני מוצרים בגודל מלא– מתנה! (שווי ההטבה 130 ₪ ). התיק בגוון ורוד מטאלי עם פונפון עשיר, ומכיל 2 מוצרים בגודל מלא: איילנר סמוקיסים וג'ל ניקוי סובלים/ ג'ל חלב שמנים
תוקף המבצע: מהלך חודש ספטמבר 2017 ו/או עד גמר המלאי, המבצע יערך בכל רשתות הפארם.

תיק מתנה - לוריאל

תיק מתנה - לוריאל צילום: יח"צ

בנוסף, לקראת תקופת החגים, מארז מיוחד של מסקרה ווליום מיליון לאש ואיילנר סופר ליינר בגוון שחור
ליצירת מראה חתולי ומודגש במחיר מיוחד של 50 ₪ (במקום 130 ₪)
המבצע יערך בכל רשתות הפארם.

מסקרה במבצע - לוריאל

מסקרה במבצע - לוריאל צילום: יח"צ חו"ל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן