איפור בקיץ: כל מה שרצית לדעת על איפור בחודשים החמים

בקיץ האיפור מרגיש לנו כבד ודביק. איך נמנעים מהתחושה הזו? חן כלפון נותנת לנו כמה טיפים מעשיים לאיפור בחודשי החום. נסו ותיהנו. 

חדשות כיפה חן כלפון 19/06/17 15:15 כה בסיון התשעז

איפור בקיץ: כל מה שרצית לדעת על איפור בחודשים החמים
איפור לקיץ, צילום: shutterstock

 הרבה פעמים אני מקבלת שאלות בנוסח "איך הכי נכון להתאפר בקיץ?" או "אילו מוצרים הכי מתאימים לאיפור קייצי?" החלטתי לקבץ את כל מה שאני יודעת, ולהגיש לכן את זה במתנה עם סרט (תרתי משמע, כי יש את הטור הזה גם בגרסת וידאו!)

זה לא סוד שבקיץ אין לנו חשק לעשות המון דברים, כמו ללבוש שכבות, לנעול נעליים מסורבלות, ועוד מטלות מייגעות, שאם הן לא דחופות- תכלס, הן מיותרות. אז אם איפור בקיץ מעורר לך אסוציאציה של דביקות וכבדות - הטור הזה בשבילך!

האיפור בקיץ צריך להיות מותאם לעונה. בחורף, האוויר הקר שומר על האיפור עמיד ויפיפה, ואילו בקיץ, השמש הקופחת גורמת לנו להזיע ולנזול. ולכן הכנתי לכן כמה טכניקות, ומוצרים מועדפים לשימוש בקיץ.

בסיס הפנים- הפנים בקיץ חייבות לחות והזנה. אני מצאתי שלהזין את הפנים עם סרום, במקום עם קרם פנים, נותן תחושה יותר פרשית ורעננה מפני שהסרום נספג בעור הפנים מהר יותר ולא משאיר שמנוניות שמיוחסת לקרם פנים. סרום של פרומיס, לדוגמא, משאיר את העור אלסטי ורענן.

סרום פרומיס

סרום פרומיסצילום: יח"צ

מייקאפ- ישנם סוגים רבים של מייקאפ. נתחיל בלשלול את המייקאפים המוצקים מפני שהם מכילים כמויות רבות של שומן, וזה עלול לגרום לנו למראה "מזיע", לכן הקטגוריה המועדפת בקיץ היא המייקאפים הנוזליים. אבל היי, גם שם תיזהרו לא ליפול! יש מייקאפים "כבדים" עם כיסוי גבוה, לעומת מייקאפים "קלילים" יותר המשלבים בתוכם קרם הגנה, קרם פנים, וגם פיגמנט. לדוגמא- הBB קרם של החברות השונות. החיסרון היחיד שלו שלרוב הוא מגיע בשני גוונים, לייט לבהירות, ומדיום לכהות, שאמורים להתאים לרוב האוכלוסייה הישראלית, אבל בפועל, לא בטוח שזה יתאים לך, לכן כדאי לבדוק את הגוון. אני מחסרות המזל שהגוון לא מתאים להן, לכן אני משתמשת במייקאפ נוזלי אחר, ועוד לפני שהסרום נספג על הפנים, אני מורחת אותו עם הידיים ומאחדת את המייקאפ עם הסרום- וכך הכיסוי הופך לקליל יותר.

מייק אפ B&B

מייק אפ B&Bצילום: יח"צ גרניה

 

צללית- כדאי לבחור בגוון קייצי ופרשי, ורודים אפרסקיים או צבעים טבעיים.

צללית

צלליתצילום: יח"צ קליניק

מסקרה- ללחוצות האיליינר, ניתן בהחלט לוותר והמראה יפה גם כך. והנה לכן דוגמא, לתוספת הנהדרת שהמסקרה נותנת לריסים. אז בבקשה, אל תגידו לי שמסקרה זה מיותר!

נפלאות המסקרה

נפלאות המסקרהצילום: באדיבות המצולמת

איליינר- אם גם לך רועדת היד למשמע המילה "איליינר" הטריק הזה הוא בשבילך- מרחי עיפרון שחור על קו הריסים העליון, וטשטשי אותו עם מברשת! נוצר מראה מעושן, הקו לא מוגדר, ובקיצור- וואוו!

ברונזר- כל מילה נוספת מיותרת. העדיפי ברונזרים חומים ולא כתמתמים. ושלבי סומק ורדרד על תפוחי הלחיים להשלמת המראה.

אודם- בגוון טבעי, רענן ולא מתאמץ!

וצללית לגבות- קבלו טריק לקיץ! הניחו את עיפרון הגבות והג'ל לגבות בצד, אלו מוצרים שנחשבים ל"כבדים" יותר, קחי צללית עם מברשת פלאפית ואוורירית, ועברי איתה על הגבות, כך המראה יהיה אוורירי יותר ולא מוגדר.

מאחלת לכן קיץ נעים וכייפי במיוחד!!!

הטור בגרסה המצולמת:

https://www.youtube.com/watch?v=lbezBjcPhhg



 נתראה בטור הבא,


שלכן, חן

 

לפניות והצעות, מוזמנות לכתוב לי לכתובת המייל chenghalfon@gmail.com