טור אישי עבור נשות הגיל השלישי

גבירותיי, מהפך. הקוסמטיקה מכירה סוף סוף בבנות 70-80, ותודה לג'יין פונדה. קנאביס, קוויאר, ניאו-סידן, קוסמטיקת האנטי-אייג'ינג החדשה. נעמי גוטקינד גולן בטור מיוחד לנשות הגיל השלישי.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 22/01/18 11:51 ו בשבט התשעח

טור אישי עבור נשות הגיל השלישי
הגיל השלישי, צילום: שאטרסטוק

בנעוריה היא הייתה כוכבת קולנוע. בחמישים השנים האחרונות – גורו התעמלות וטיפוח. וכיום, בגיל 80, בחרה חברת לוריאל-פריז בג'יין פונדה להיות שגרירת סדרת הטיפוח החדשה שלה לבנות 60-80 פלוס, הנקראת גולדן אייג' (GOLDEN AGE). מדובר במהפך לא רק בגלל גילה של הפרזנטורית, אלא משום שעד כה, כשהשיקו תכשירים למבוגרות, הזכירו רק בנות 50 או מקסימום 60. כאילו בעשורים מתקדמים יותר, כלומר אחרי גיל שישים, טיפוח כבר לא רלוונטי. או לפחות תעשיית הקוסמטיקה לא מאמינה שביכולתה לשפר או לתקן נזקים. פונדה נראית נפלא גם בגיל גבורות, ועובדה זו, בנוסף לתוחלת החיים שהתארכה, מצדיקות להשקיע מאמץ ברקיחת קרמים וסרום מותאמים גם לעור בוגר מאוד שמסתבר כי ניתן לגרום לו להיראות חיוני ומוצק יותר. מאחר שעם השנים ספיגת הסידן בגוף נחלשת והעור נעשה רפוי, יבש ואפרפר יותר, בתכשירי הגולדן אייג' יש מרכיב הנקרא ניאו-סידן, הנחשב למשפר צפיפות התאים בעור, ותמציות של פרחי אדמונית ואיריס, שמעניקים לתכשירים צבע ורדרד, שאמור להפוך את עור הפנים לאפור פחות. הסדרה החדשה כוללת קרם יום, קרם לילה וסרום. במהלך ינואר מחיר ההשקה של שני תכשירים הוא 200 שקלים, ולאחר מכן כל תכשיר יעלה 120 שקלים.

קרם

קרםצילום: לוריאל פריז

ואם כבר נכנסנו לשוונג של טיפוח בגילאים מבוגרים, למי שיכולה להרשות לעצמה קוסמטיקה המכילה קוויאר ועולה בהתאם, חברת JUVENA השוויצרית השיקה קרמים בשם מאסטר-קוויאר, שבנוסף לקוויאר עצמו, הנחשב גם הוא למשפר צפיפות עור ומאט תהליכי הזדקנות, מכילים שמן אגוז מקדמיה, חמאת שיאה ועוד. הסדרה כוללת קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וסרום. ניתן להשיג אותה ברשת הסופר פארם ב-579 עד 779 שקלים.

טיפוח ג

טיפוח ג'ובנהצילום: יחצ

קוויאר הוא לא המרכיב המפתיע היחיד בתעשיית הקוסמטיקה. חברת SR Cosmetics   שילבה בטיפולי האנטי-אייג'ינג גם...קנאביס. על הלגיטימציה של הקנאביס הרפואי שמעו כולם. עכשיו הוא נכלל גם בסדרות של תכשירים פרא-רפואיים לתיקון נזקי עור בתכשירים הנקראים DMAE. המשווקים מצהירים כי שמן זרעי הקנביס תורם למילוי קמטי גיל עמוקים ומסייע לאיזון תהליכי הזדקנות העור כמו יובש וגרד. הסדרה כוללת סרומים וקרמים שונים, שכל אחד מהם עולה 318 שקלים. אי אפשר להשיג בחנויות אלא רק אצל קוסמטיקאיות. לפרטים נוספים: 1-700-700-771.

שמן קנאביס

שמן קנאביסצילום: יחצ

 

אנטי-אייג'ינג, מעכבי זקנה, הם סיסמת הקרב האופנתית של רוב חברות הקוסמטיקה כיום. כך גם מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's שיש לו רשת חנויות הנקראות על שמו בקניונים בתל אביב, חיפה וירושלים, והוא מציג סדרת קרמים חדשה, קרם לחות, קרם פילינג, סרום ומסכה לשיער יבש. התכשירים מכילים תמציות של פפאיה, אננס, גרעיני משמש, שמני זית ואבוקדו עוד, ועולים 129-205 שקלים. המטרה: לסייע לשיער שנחלש בעקבות הגיל, החשיפה לשמש, צביעה והחלקה בחום גבוה.

לצעירות לא תמיד יש זמן להתמקד באזורים ספציפיים של עור הפנים, נניח עיניים. בגיל מבוגר יש גם זמן וגם צורך גובר לטפל בקמטים עמוקים, עיגולים שחורים ונפיחות, מתחת לעיניים. לחברת אסתי לאודר יש סרומים ליום וללילה מרוכזים במיוחד, בטכנולוגיה חדשה הנקראת 360° Matrix , שתפקידם להזין ולתמוך במרקם העור הדק והרפוי שמתחת לעין. הם מכילים בין היתר חומצה היאלורונית, ופולימר ויסקו-אלסטי שהחברה מיידעת כי הם נבדק על ידי רופאי עור ורופאי עיניים. מחירם - 300 שקלים וניתן להשיג רשתות פארם, אפריל, המשביר לצרכן ופרפומריות פרטיות.

אסתי לאודר

אסתי לאודרצילום: יחצ

מה מסגיר גיל אפילו אצל נשים שעברו ניתוח להרמת פנים, הזרקות בוטוקס ופילינג? - נכון, העור על גב כפות הידיים. חברת שיק תעשיות תמרוקים השיקה באחרונה שלושה קרמים לטיפוח כפות הידיים המכילים שמן אבוקדו (נחשב ליעיל בהצערת העור), ויטמינים, אשלגן, ברזל וסידן. וגם שמן זרעי גזר המעושר בבטא קרוטן לשיקום וטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד. ניסיתי אחד מאלה, בריח לבנדר ממכר, והוא אכן יעיל. יש גם בריח מאסק או בריח וניל פטצ'ולי. 11 שקלים ל-100 מ"ל.

גם קרם גוף וכפות רגליים, חיוני לגוף בגילים מתקדמים. המומלץ שלי, אחרי התנסות ממושכת, הוא מתוצרת חלאבין. מדובר במה שמכונה חמאת גוף, שיש בה חמאת אגוזי שיאה, שמני אבוקדו וזית, ומינרלים מים המלח. בימים קרים כשהעור היבש סובל מגרד ואדמומיות, זה פתרון מעולה. התכשיר מיועד לזרועות, רגליים וברכיים, ומועשר בבשמים. 40 שקלים ל-300 גרם.

שיק

שיקצילום: יחצ


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן