הממליצה חוזרת מחופשה ומסתגלת לחורף ול Black Friday

מבט בחוץ מראה שצריך לשלוף את המגפיים מהארון, ויום שישי השחור משתלט על האופנה, האלטרוניקה, הנעליים, האיפור והטיפוח. שגעת קניות מומלצת עם מבעים משתלמים

חדשות כיפה נעמה 23/11/17 16:53 ה בכסלו התשעח

הממליצה חוזרת מחופשה ומסתגלת לחורף ול Black Friday
הממליצה

השבוע עשינו משהו לראשונה מזה 14 שנה. את הקרדיט אני חייבת לתת לבן זוגי אמיץ הלב שהזמין גיחה קצרצרה לחו"ל מבלי לשאול אותי. תוך 3 ימים טסנו לרומא וחזרנו מבלי לרדת מנכסינו. כפות הרגליים שלי מאוד לא נהנו אבל שאר הגוף, ויותר חשוב - הנפש-  קיבלו נשימת אויר צח שהיתה נזקקת מאוד, גם בלי שהייתי מודעת לכך. בעלי תכנן בקפידה את המסלול ואני נפשתי, מבלי להזדקק לדאוג לשום דבר. שלא כמו בטיולים עם בני המשפחה, גם לאוכל לא ממש דאגנו כך שרוב היום צעדנו עם כריך בתיק, בקבוק מים ומצלמה. 
רגע לפני שיצאנו מהבית, זרקתי לתיק מספר חטיפי גרנולה בר של פיטנס שיצאו כעת בטעמים חדשים ונהדרים. גם בן הזוג, שבדרך כלל לא מוכן לטעום- אהב  בעיקר את הגירסה עם פירות היער. אמנם אני חשבתי שהיא היתה קצת מתוקה אבל שאר בני הבית אמרו שהיא מושלמת.

חשבתי שאחזור מאיטליה עם מגפיים לחורף, מאחר ומדובר בארץ המגף בה בכל רחוב יש לפחות 5 חנויות נעליים, רובן מעור איכותי, אבל המחירים באירופה פשוט לא משתלמים. בארץ, ברשת TOGO  , אני יכולה תמיד למצוא משהו שמתאים לי או לילדיי בטווח מחירים נוח שמתחיל ב80 ש"ח. קולקציית החורף  כוללת סגנונות רבים ועשויה מחומרים עכשוויים כמו קטיפה וטקסטורות צבעוניות, צבעי לאקה, זמש, חומרים מטאליים, ניטים ואבזמים. אני אהבתי במיוחד את דגמי הקאז'ואל שלהם, המתאימים ליומיום, ונוחים מאוד.

To Go

To Go צילום: עמירם בן ישי

כשחזרנו ארצה גילינו שהחורף הגיע במלא עוזו ואיתו הגשם והקור. ניגשתי להוציא את הרדיאטורים החשמליים ולחשוב על הדברים שאותם אני צריכה לחדש. ברשת הום סנטר מציעים מבצע עד ל27/11, במהלכו 100 פריטים יתומחרו בהנחה משמעותית כמו למשל מברגת ליתיום מקצועית 10.8 V של BOSCH במחיר 399.90 וגזיבו מתקפל 3*3 EASY UP של המותג HOME במחיר של 199.90 ₪  (במקום 399.90 ₪).

הום סנטר

הום סנטר צילום: יח"צ

 המבצעים המגיעים עם האירוע הנקרא "יום שישי השחור" מאוד כדאיים וקיבצתי את אלה המשתלמים ביותר: רשת SABON מעניקה 40% הנחה על כל הפריטים בחנות ובאתר, ליין המוצרים של עדה לזורגן מאפשרת רכישת ערכת איפור הכוללת ריסי ultra look, איילינר ג'ל ומסקרה vempire באריזות מיוחדות ובמחיר מיוחד לרגל הבלאק פריידי של 149 ₪  (במקום 260 ₪ ). 

סבון

סבון צילום: יח"צ

חברת Barcom, יבואנית מוצרי תקשורת כמו: מצלמות אקסטרים, מצלמה לרכב, גאדג'טים, סלולר וטאבלטים בהנחות של 20% ועד 80% הנחה כך שמצלמת אקסטרים NILOX MINI-F WIFI תעלה לכם  450 ₪, זרוע מתכת אוניברסלית לרכב Discovery במקום 140 ₪ רק ב 45 ₪, אוזניות ספורט סטריאופוניות + רדיו NOA888 במקום 189 ₪ רק 85 ₪, רמקול Bluetooth אלחוטי נייד  במקום 189 ₪ רק 85 ₪, תושבת אופניים מותאמת לנייד מדגם ANACONDA במקום 89 ₪ רק 49 ₪  ורמקול Bluetooth עמיד במים במקום 99 ₪ רק 75 ₪.

ברקום

ברקום צילום: ברקום

נעלי ניו באלאנס מאפשרים הנחה של עד 70% הנחה על מגוון דגמי סניקרס ובגדי ספורט במחירים מיוחדים שיעלו לכם רק 69-149 ₪ כמו דגם WL420 האהוב על נשים ב199 ₪  במקום 609 ₪.

ניו באלאנס

ניו באלאנס צילום: יח"צ חו"ל

גם רשת נעלי Shoester נותנים הנחה של עד 70%  ואף משלוח חינם מהאתר, ושם תוכלו לקנות מהמותגים הנחשקים של LACOSTE, POLO, HUNTER, BUTTERFLY TWIST. נעלי פאפאיה מציעים הנחה של 30% על קולקציה החורף החדשה. ואותם אחוזי הנחה תקבלו גם בJanSport המצ'פרים גם במשלוח חינם מהאתר.  

נעלי שוסטר

נעלי שוסטר צילום: יח"צ

 
 מותג קיפלינג אהוב עליי במיוחד אבל המחירים שלא קצת פחות. כעת ניתן להנות מ30% הנחה על כל התיקים בצבע black Leaf ו 1+1 על כל המזוודות.

קיפלינג

קיפלינג צילום: יח"צ

חברת אחים עיני נותנים למי שמתקשר בשישי לבצע הזמנה50% הנחה על ניקוי שטיחים ווילונות וכן 25% הנחה על ניקוי ספות וריפודים. ואם דיברנו על ספות נמשיך למיטות ולמצעים: רשת TAKEANAP מציעה עד 50% אחוז על מוצריהם אותם ניתן לרכוש באתר ובסניפים.  

בגזרת האופנה תוכלו להנות ממותג היוקרתי פולו ראלף לורן ב50% הנחה על מגוון פריטים נבחרים מקולקציית חורף 2017/18  לנשים וגברים. גם רשת האופנה GOLBARY, יוצאת במבצע 50% הנחה על מגוון פריטי אופנה ובאתר ניתן לקנות ב-800 ₪ ולשלם 400 ₪ בלבד.

גולברי

גולברי צילום: ניר יפה

גולברי

גולברי צילום: ניר יפה

לאלו המעדיפים לקנות בחו"ל אספר שלקראת ה- Black Friday ופתיחת עונת הקניות בארה"ב Ushops ודואר ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ולרגל ההשקה יציע אתר Ushops ללקוחות הדואר כתובת אמריקאית חינמית ושליח עד הבית בהנחה של עד 40% בעלות השילוח מארה״ב.