המוצרים שיעזרו לכם לבלות את החורף ברוגע

והפעם הממליצה בודקת מוצרים שמרגיעים אותנו ואת הילדים. סרום לעור רגיש, בגדי חורף מפנקים לילדים, ספר להקראה לפני השינה, מרקים מרכיבים טבעיים ועוד. עכשיו אתם מוכנים להיכנס מתחת לפוך

חדשות כיפה נעמה 09/11/17 12:29 כ בחשון התשעח

המוצרים שיעזרו לכם לבלות את החורף ברוגע
הממליצה

התקופה הזו בשנה היא נהדרת מצד אחד: לא קר ולא חם. אבל מצד שני, הארון שלי לא עומד בעומס ומתקשה להכין את בגדי הקיץ והחורף בעת ובעונה אחת. יום אחד אני יוצאת עם ברט סרוג מצמר, וביום שלמחרת עם בנדנה קלילה. העור שלי, לעומת זאת, לא נהנה מהתנאים הסביבתיים ולכן התחלתי השבוע להשתמש בסרום לפני שגרת הטיפוח הרגילה שלי. הסרום הוא תוצאה של 5חמש שנים בהם ערכו מדעני קליניק בדיקות ומחקרים ולמדו כיצד לשלב ולאזן באופן מושלם בין מרכיבים פעילים ביותר לבין מרכיבים מרגיעים, בכדי שהוא יספק תיקון ממוקד ויטפל בצרכיו המשתנים של העור באופן ניכר לעין. התוצאה היא שילוב הרמוני של מרכיבים המשתלבים לכדי תכשיר עוצמתי ביותר, אך בו בעת גם עדין. שימוש בסרום במשך 12 שבועות מראה שיפור ניכר לעין בטיפול בגוון עור לא אחיד, בכתמים כהים, במראה עור עמום, בקמטוטים וקמטים ובמיצוק. מחיר:369 ₪ ל- 30 מ"ל , 499 ₪ ל- 50 מ"ל. 

סרום קליניק

סרום קליניק צילום: יח"צ  

כאשר העור שלי רגיש, אני פונה אל מוצרי האיפור שאינם מכבידים עליו והפעם ניסיתי את המסקרה החדשה של ג'ייד שמצוידת במברשת סיליקון גדולה וגמישה המעוצבת כמבנה משולש עם זיפים וחריצים שאליהם נכנס החומר, לפני שהוא משתחרר על הריס. הקצה הכדורי מותח את הריסים מעלה וגורם לצורה של מניפה סביב העין, המדגישה אותה. קולקציית הסתיו של המותג כוללת גם צלליות מונו בגימורי מאט ומטאלי להצללה, תיחום והדגשה של העיניים (מחיר: 79.90 ₪). אפשר לבחור בן חמישה גווני מאט קטיפתי ובעלי פיגמנט עשיר וחמישה גוונים בגימור פנינה מטאלי לאפקט של ברק וצבע אינטנסיבי, בעלי מרקם רך. אני אוהבת את מארז המונו הקומפקטי כי נוח לקחת אותו בתיק וכי הוא מכיל כמות שמחזיקה מספיק זמן להנות מהגוון. מחיר: 49.90. 

מסקרה - ג

מסקרה - ג'ייד צילום: יח"צ

עכשיו כשסופסוף החלפתי ארונות, פגשתי את בגדי החורף של ילדיי כמו חברים ותיקים, וביניהם כמה שהתגעגעתי לראות. חלק מהפריטים של בני כבר קטנים עליו ויאלצו לעבור הלאה, מה שהצריך חידוש מלאי. החנות הראשונה שאליה הלכתי היא קיוי, כי אני תמיד מוצאת שם כל מה שאני צריכה ובמחירים הגיוניים ומשתלמים. מיד התאהבתי בשני סוודרים לשבת ובפוטרים עבים וחמים ליומיום. בקופה ראיתי שהרשת התחדשה בקולקציית הנעלה שממשיכה את הקו הסגנוני של פריטי הלבוש. התפתיתי לרכוש מיידית זוג נעל שבת לכל אחת מהבנות אבל החלטתי שכדאי לחזור איתן ולאפשר להן לבחור מבין הדגמים היפים. מחירים: מכנסיים החל מ 19.90 ₪, חולצות  החל מ 19.90 ₪, שמלות החל מ 39.90 ₪, נעלי בנות החל מ 59.90 ₪, נעלי בנים החל מ 79.90 ₪. 

קיווי

קיווי צילום: דניאל אליסטר

מדי שנה אני מרגישה שלוקח למשק הבית שלנו זמן רב להסתגל שעון החורף: בתי הקטנה חזרה אתמול הביתה אחרי ביקור אצל סבתה, נכנסה למיטה ונרדמה עד הבוקר. עוד קודם הגעתי למסקנה שארוחת הערב צריכה להיות מוכנה בשש בדיוק. הבעיה היא שהאוכל לא תמיד מצליח להפשיר ולהתבשל עד אז. החלטתי לנסות ולזרז את זמן ההכנה של האוכל בעזרת פלטת גריל. ניסיתי את הסט החדש של ארקוסטיל הכולל פלטת גריל (פלנצ'ה) המחולקת לשלושה תאים (בגודל 43*27 ס"מ), בעלת ציפוי מונע הידבקות ומוליכה חום בצורה אחידה, 6 סכיני סטייק, כף טיגון מחורצת המאפשרת לשמן להתנקז דרך החריצים כשהקצה הדק מאפשר כניסה חלקה מתחת למזון מבלי לפגוע בו, ומלקחיים בעלות קצוות משוננים לאחיזה יציבה של המזון בעלות ידית עם חספוס עדין לאחיזה נוחה. מחיר: 279 ₪ ומקבלים מגיני חום לידיות במתנה.

פלאנצ

פלאנצ'ה ארקוסטיל צילום: יח"צ

הערב התחלתי את תהליך ההשכבות מוקדם כדי לא לפספס את שעת הקראת הסיפור לפני השינה, שכן הגיע לביתנו ספר חמוד במיוחד בשם "כן קרה כלום" שכתב אורי בר און בהוצאת רנבו. גיסתי, אשת מקצוע בתחום הטיפולי' המליצה לי עליו ואני מבינה למה - הוא עוסק בנושא שתמיד הפריע לי. לא מזמן נוסע ניסה להוריד את מזוודתו מהתא במטוס והפיל אותה על ראש בתי הקטנה. הנוסעים שמסביב ניסו להרגיע אותה ב"לא קרה כלום" ואני התעקשתי שבהחלט כן קרה, ומאוד כואב לה. בחריזה מושלמת, מצליח הכותב לשטוח בפנינו את הנושא שמעסיק כל ילד וילד. תענוג קריאה אמיתי.

כן קרה כלום

כן קרה כלום צילום: יח"צ

אין מאכל יותר חורפי מאשר מרק. ועבור אלה שאינם שולטים ברזי הסוד, כמוני, השיקה אסם סדרת מרקי תיבול המבוססת על מרכיבים טבעיים בלבד בטעמים מרק עדשים, קטניות פיקנטי, וירקות שורש. אבקות התיבול העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל ומעשירות ומשפרות את הטעם של כל תבשיל ומשדרגות אותו מאוד. מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית.

מרקים של אסם

מרקים של אסם צילום: יח"צ

בכל פעם שיוצא מוצר חדש שמקצר תהליכים, אני רצה להיעזר בו. והפעם: סוגת השיקו "תערובת קסם ללחם מלא" בפיתוחו של השף ארז קומרובסקי. כל שנשאר לעשות זה להוסיף מים לתערובת. הקמח נארז בטכנולוגיה ייחודית, השומרת על פעילות השמרים לאורך חיי המדף של המוצר. בנוסף, שימוש בתערובת חוסך זמן רב, שכן התפיחה מהירה, הלישה קצרה ואין צורך בניפוי התערובת. התוצאה הסופית לא פחות ממופלאה.

תערובת קסם סוגת

תערובת קסם סוגת צילום: יח"צ

לאחרונה אני מוצאת שאת רוב זמן הפנאי שלי בבית אני מעדיפה לבלות עם ספר טוב, מאשר מול מסך (טלוויזיה או מחשב). רוב הזמן אני מעדיפה ספרי קריאה אבל לאחרונה נתקלתי בספר שכותרתו משכה את תשומת לבי: "לגדל ילד חברותי" בהוצאת מדיה מאת היועצת ההתפתחותית ד"ר עדה בקר. הספר הנו ספר הדרכה מפורט להורים המסכם עשרים וחמש  שנות מחקר, עבודת שטח, ייעוץ והדרכה למאות הורים וגננות. הספר מתאים למי שמוכן לצלול לעובי הקורה ולהבין לעומק את הדרכים באמצעותן יכולים הורים לגדל ילדים חברותיים, פתוחים ואהובים על אחרים. בסופו תבינו איך ללמד את הילד להגיב במקרים של מריבות, קונפליקטים ותוקפנות, איך ללמדו להצטרף לקבוצה של ילדים ולשחק ביחד בשיתוף פעולה, איך אפשר ליהנות יותר וליצור חברויות בגן המשחקים, ואיך לתקשר עם הגננת בכדי לקדם את ילדכם. מחיר: 89 ש"ח.

לגדל ילד חברותי

לגדל ילד חברותי צילום: יח"צ

למרות שאני סולדת מהשם "חג הקניות הישראלי", אין זה אומר שלא משתלם כספית לנצל את המבצעים שהוא מביא, כמו למשל: וישי מציעה בין השאר קרם מסדרת אקוואליה טרמל 50 מ"ל ב-99 ₪ בלבד!! לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800. רשת  SELECT  מציעה מחירים ללא מע"מ, למשל מעיל חורפי אופנתי מוצע ב- 17% הנחה במחיר 50 ש"ח במקום 59.90 ש"ח. המבצע של רשת קדס קידס משתלם במיוחד: כל האתר עד 70% הנחה. קליניק הגדילו לעשות וכדאי לגלוש באתר ולבחור במבצע המתאים לכם, אני אהבתי את התיק הכולל 24 מוצרי איפור וטיפוח מובילים ואהובים של קליניק בשווי 800 ₪ ב- 349 ₪. 

קדס - פיז

קדס - פיז'מה לבנות צילום: יח"צ

קליניק

קליניק צילום: יח"צ