החג הלבן - להתלבש נכון לחג השבועות

לבן מתקשר לכל חגי ישראל, כך שהסיבה לדגש המיוחד שהוא זוכה לו בשבועות, קשור בעיקר למאכלי החלב והגבינה שנהוג לאכול בו. למרות שבאופנת קיץ 2018 אין לבן, החנויות מוצפות בפריטים צחורים. נעמי גוטקינד-גולן בחרה דוגמאות אחדות, מתוך מבחר גדול.

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 03/05/18 13:00 יח באייר התשעח

החג הלבן - להתלבש נכון לחג השבועות
צילום: shutterstock

לבן מתקשר לכל חגי ישראל, כך שהסיבה לדגש המיוחד שהוא זוכה לו בשבועות, קשור אולי, ובעיקר, למאכלי החלב והגבינה שנהוג לאכול בו. חובבות המלתחה הלבנה, מנעל ושמלה עד כובע ומטפחת, יכולים על כל פנים לחגוג בגדול. למרות שבאופנת קיץ 2018 אין לבן, והצבע הכי איני כרגע הוא סוג של ירוק או צהוב לימוני, החנויות מוצפות בפריטים צחורים. בחרתי דוגמאות אחדות, מתוך מבחר גדול.

 

ברשת גולף קידס למשל, שפע של שמלות לילדות וגם עליוניות קלות ללבישה בערבים קרירים או במקומות ממוזגים. ובגולף של הגדולים ,יש גלביות ושמלות לבנות בסגנון בוהו-שיק, מעוטרות בגדילים או בעיטורים זהובים, חלקן מבד פליסה נשפך, אחרות עם וולנים. השמלות בגולף עולות כ-130 עד כ-400 שקלים, וחולצות האריג ב-100 עד כ-200 שקלים. והמידות מטפסות ברשת הזו עד מספר 54.

צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

ברשת נאוטיקה לשבועות יש חולצות מכופתרות לבנות (החל מ-299 שקלים) מבדים נשפכים ודקים, ושמלות אווריריות בגוונים לבנים (החל מ-369 שקלים).

צילום: אסף לוי

סנדלים ונעלים על טהרת הלבן, להשלמת ההופעה בשבועות, בהידור גבוה, מצאתי ברשת ניין ווסט. הקולקציה הלבנה שם כולל סניקרס, סנדלים, כפכפים, מוקסיני ועקבי סטילטו והמחירים נעי בין כ-300 לכ-550 שקלים.

צילום: קרטרס

בחנויות למוצרי תינוקות יש כמעט תמיד בגדים לבנים, אבל בימים אלה השיקו בהן קולקציות לבנות מיוחדות. כך ברשתת קושקוש וכך בקרטרס. רוב השמלות הקטנות הן עם תוספת תחרה, או עם חוטי לורקס כסופים, מלווים בעליוניות קלילות. ומשלימות אותן נעלי בובה לבנות עם עיטור לבבות. מחיר שמלות האריג הלבנות והחגיגיות מתחיל ב-129 שקלים והנעלים בע-100 שקלים.

נאוטיקה

נאוטיקהצילום: דנה קרן

מתאים לי

מתאים ליצילום: גיא זלצר

ג

גולף. צילום: אודי דגן

 

גולברי

גולבריצילום: ניר יפה