איפה המזוודה שלי?

לאבד את הטלפון הנייד היא אחת מהחרדות הגדולות בימינו, ולהגיע ליעד החופשה ולגלות שהמזוודות אינן, זהו תסריט לא פחות מלחיץ. טכנולוגיה חדשה לאיתור אבידות הגיעה לארץ, ואנחנו כאן כדי לדאוג שתדעו עליה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/18 10:45 כא בשבט התשעח

איפה המזוודה שלי?
מזוודות, צילום: שאטרסטוק

מחקרים מראים כי ישראלים חוששים לאבד את הטלפון שלהם יותר משהם חוששים ממלחמות  או מפיטורין. נתונים עולמיים מראים כי מכל - 6 טלפונים, אחד אובד או נגנב, יותר מ - 40 מיליון פריטים נשארים או נשכחים מדי שנה בבתי מלון, 12,000 מחשבים ניידים אובדים מדי שבוע בשדות התעופה בארה"ב וכל חברת תעופה מוצאת בממוצע 10,000 פריטים מדי חודש.

HomingPIN היא דרך חדשה, פשוטה ומאוד יעילה לשמירה על החפצים שלנו: מזוודה, ארנק, מחשב נייד, טלפון ובעצם כל פריט שנבקש לשמור עליו. מדובר בשיטה שמחברת בין אנשים מכל העולם, באמצעות מאגר אחד עולמי ענק, בו אנשים מכניסים מרצונם את פרטי יצירת קשר שלהם, מבלי להיחשף.

אדם שמבקש לשמור על פרטיו באמצעות הטכנולוגיה, ישאיר את פרטי הקשר שלו וכשיימצא חפץ שלו, יידעו לאן להשיב אותו. מוצא האבידה משאיר הודעה ובה הפרטים לגבי מיקומה ומהיכן ניתן לאסוף אותה.

במקביל, נשלחת הודעה גם למערכת החברה, אשר מתחילה בהליך ההשבה באמצעות חברת DHL, מכל מקום בעולם ובמהירות, בדיוור ישיר ללא תחנות ביניים והאתר מתורגם ליותר מ - 60 שפות. הטכנולוגיה הזו עובדת ברחבי העולם כבר כמה שנים ומאוד נפוצה, למעלה מ - 3000 שדות תעופה בעולם נעזרים בה.

ואיך ניתן להבטיח את השמירה על הפרטים האישיים?
אין שום חיוב למלא פרטים ספציפיים, כל אחד רשאי לכתוב את מה שהוא מוצא לנכון וניתן בכל רגע נתון להיכנס ולמחוק את הפרטים הללו. כמו כן, מדובר במערכת שמשתמשת בשיטות אבטחת מידע מתקדמות ביותר. אז אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שקט, מצאנו לכם פתרון אפשרי.

 

 

אבידות

אבידותצילום: הומינגפין