איך תפנקו את עצמכם בשנה הזו?

איך נוכל לציין את השנה החדשה, לא רק בבית הכנסת ועם המשפחה, אלא גם עם ערך מוסף קטן או גדול בשביל עצמנו? תלמדו לפנק את עצמכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/10/17 12:33 יג בתשרי התשעח

איך תפנקו את עצמכם בשנה הזו?
לקחת חופש, צילום: pexels

השנה החדשה שהתחילה מביאה התחדשות לחיים של כל אחד ואחד מאתנו

שנת התשע"ז כבר מאחוריו, שנת התשע"ח כבר כאן, ולאחר חגי תשרי ניכנס לשגרה היום יומית של השנה החדשה ונשכח מזו הקודמת. אבל איך נוכל לציין את השנה החדשה, לא רק בבית הכנסת ועם המשפחה, אלא גם עם ערך מוסף קטן או גדול בשביל עצמנו? התשובה לכך היא כמובן בכך שנדע לפנק את עצמנו לכבוד השנה החדשה שמגיעה, ולדעת להשקיע בעצמנו ובאנשים הקרובים אלינו בה. אז איך בדיוק תפנקו את עצמכם בשנה הזאת? ננסה לתת לכם כמה רעיונות.

פנקו את עצמכם בחופשה שעליה חלמתם לכבוד השנה החדשה

התשובה הקלה ביותר לדרך לפנק את עצמכם ואת הקרובים אליכם לכבוד השנה החדשה היא באמצעות חופשה. חופשה יכולה להיות בארץ או בחו"ל, קצרה או ארוכה, ביעד מיוחד או במקום שבו כבר הייתם, אבל העיקר – חופשה. כשאתם יוצאים לחופשה אתם מתנתקים מהעומס של חיי היום יום ויכולים להתחבר לעצמכם ולמשפחה שלכם טוב יותר, לראות את העולם המדהים שברא השם, ולחוות חוויות מיוחדות עם האנשים הקרובים אליכם ביותר. בין אם מדובר ביעדים כמו ארצות הברית ושלל הקהילות היהודיות שלה, מדינות אירופה והאתרים המיוחדים שבהן, המזרח עם הנופים הפראיים שלו, או חופשה פשוטה ומפנקת בארץ – מצאו את היעד שלכם והזמינו לעצמכם חופשה.

חופשה היא לא הכל – השקיעו בשדרוג ובפינוק שלכם בבית שלכם

כמובן שחופשה היא לא תכלית כל הדברים, ובכדי לפנק את עצמכם באמת לכבוד השנה החדשה אולי כדאי לחשוב על הבית שלכם ועל חיי היום יום שלכם, ולא על חוויה חד פעמית כזו או אחרת. האפשרויות לשדרוג הבית הן רבות מאוד, ועליכם לחשוב מה אתם רוצים להוסיף לו בכדי להפוך אותו ליותר נוח ומהנה. תוכלו להשקיע בטלוויזיה חדשה וגדולה לסלון הבית, ואם יש לכם כבר טלוויזיה מפנקת תוכלו להשקיע בכורסאות טלויזיה נוחות. כורסה נוחה יכולה להפוך את הבית ובעיקר את הסלון למרחב נעים במיוחד עבורכם, וחבל לפספס את ההזדמנות הזאת. כיום ישנן כורסאות טלויזיה מתקדמות במיוחד בשוק, הן מבחינה הנוחות והן מבחינת יכולת הכוונון וההתאמה לגוף, כולל כורסאות עיסוי. מעבר לכך תוכלו גם להשקיע במוצר נוח כזה או אחר למטבח, ממסחטות מיצים ועד מכונות קפה. אם אתם אוהבים לשתות קפה טרי ואיכותי, הרי שמכונת קפה יכולה לשדרג משמעותית את האלמנט הזה בבית שלכם, וגם לתת לכם אפשרות נעימה במיוחד כשאתם מארחים משפחה וחברים.

ברכו לשלום את שנת התשע"ח, והתחדשו יחד עם השנה החדשה

אנחנו מאחלים לכם ששנת התשע"ח תהיה שנה של ברכה, של התחדשות ושל שפע. את ההתחדשות הזאת תעניקו לעצמכם עם פינוקים שחסרים לכם – וזה הזמן שלכם להשקיע בחופשה שעליה אתם חולמים ושנחוצה לכם כל כך, או דווקא במה שישדרג את הבית שלכם ואת הנוחות שלכם ושל המשפחה שלכם בתוכו.