ג'ינס בקיץ? לגמרי!

המצאת בד הדנים הדקיק, הפך את טרנד הג'ינס, שגם ככה פופולארי מזה עשורים רבים בכל העולם, לכזה המלווה אותנו גם בימים הלוהטים ביותר. בקיץ 2017 ניתן למצוא שמלות, סרפנים וחולצות ג'ינס לכל הגילאים ובכל הסגנונות, ואנחנו פה כדי לעדכן אתכם בדגמים החמים

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 08/05/17 17:29 יב באייר התשעז

ג'ינס בקיץ? לגמרי!
ג'ינס, צילום: shutterstock

 

 

מותג הדנים האמריקאי הוותיק Wrangler המציין 70 שנות פעילות והיסטוריה השיק לציון התאריך מהדורה מוגבלת בהשראת סגנון שנות ה-70, כולל חולצת כתונת עם שרוולים ארוכים שניתן לקפל, בכחול בהיר, וצעיף תואם. אביזרים נלווים נוספים הם כובעים, תיקי פאוץ' ותיקי גב.

Wrangler

Wrangler 

בקולקציית הקץ של פוקס בגדי הג'ינס עשויים לא רק מבד דנים דקיק, אלא גם כזה המעוטר ברקמות או בטלאים רקומים של פרחים, פסי כחול לבן וולנים במיקומי שונים. הג'ינס הדק צבוע לא רק בתכלת, אלא גם באפור ושחור, ואפילו ורוד, ולצידם יש ג'ינס לבן.

פוקס - חולצת ג'ינס

פוקס - חולצת ג'ינס טל טרי

רשת המידות הגדולות הישראלית עונות (ממידה 40 עד 54), השיקה לקראת הקיץ ONOT DENIM שמלות, חצאיות, חולצות וסרפנים מבד ג'ינס טנסל רך באורכים שונים כולל מידי, ולחלק מהבגדים סיומת תחרה. רוכסנים, ניטים וטלאים (פאצ'ים), מוסיפים עניין לבגדים האלה. טווח המחירים נע בין כ-40 לכ-360 שקלים.

חולצת ג'ינס עונות

חולצת ג'ינס עונות אודי דגן

שמלות ג'ינס מתוקות במלתחת הילדים תמצאו ברשת שילב, ברשת פוקס קידס וברשת סולוג.

סולוג ילדים

סולוג ילדים הילה שייר

אבל השחקנים הראשיים במגרש הג'ינס הם כמובן האמריקאים. מותג הדנים הבינלאומי Lee השיק גם הוא לקראת הקיץ את מה שמסתמן כמהלך נוסטלגי משותף לרוב יצרניות בד הדנים: מראה שנות השבעים בחוף המערבי של ארה"ב – תור הזהב של הג'ינס הדהוי. הטוויסט העכשווי שנוסף לרטרו הזה הוא דוגמאות משובצות וצבעי פסטל. לחצאית הג'ינס של LEE אין גימורים במכפלת ואפשר להשלים את המראה עם חולצות וז'קטים קלים במראה "משומש" כנדרש.

חולצת ג'ינס Lee

חולצת ג'ינס Lee Lee

המותג "לי-קופר", השיק בקולקציית הנשים לקיץ 2017 ג'ינסים בסקאלה של כחולים מבהיר ועד לכהה וגם אפורים מבהיר ועד שחור פחם.  וסיומות הבגדים גזורות, פרומות, א-סימטריות, כשעליהם יש רקמות וניטים.

חולצת ג'ינס לי קופר

חולצת ג'ינס לי קופר הילה שייר

חצאית הג'ינס של לי קופר היא בגזרת מותן  נמוכה, עשויה 100% כותנה, עם פאצ'ים של בנדנה כחולה מתחת לקרעים...להשלמת המראה מציע המותג חולצות מכופתרות חלקות או עם הדפסים גיאומטריים, חולצות טי עם מפתח סירה, ושרוולי רגלן. המידות מיועדות לצעירות ודקיקות: 22-34.